Jansberg - Disenå, Sør Odal
Moderator: MOD_Hedmark
-
Jansberg - Disenå, Sør Odal
Hvordan kan jeg søke etter noen når det eneste info er når en født. Jeg har følgende:
Tor Asbjørn Jansberg , far: Arne Jansberg, mor: Anne (ingen pikenavn). De er fra Disenå, Sør Odal.
Shay
Tor Asbjørn Jansberg , far: Arne Jansberg, mor: Anne (ingen pikenavn). De er fra Disenå, Sør Odal.
Shay
Sist redigert av James Griffiths den 21. mai 2015 kl. 19.26, redigert 3 ganger totalt.
Re: Jansberg - Disenå, Sør Odal
Du bør følge retningslinjene for dette fora, se spesielt punkt 10 https://slektsforum.slektogdata.no/view ... hp?t=11709
Kjell
Kjell
-
Kjell skrev:Du bør følge retningslinjene for dette fora, se spesielt punkt 10 https://slektsforum.slektogdata.no/view ... hp?t=11709
Kjell
Takk Kjell,
Det tenke jeg ikke på. Er det greit at det står bare års-tall eller skal ikke det være med heller? De blir vanskelig å kommer videre når jeg har fått mer info enn det jeg skrev opp.
Shay
Sitat: Unngå informasjon om nålevende, hold vennlig tone, ingen personangrep eller reklame.
Setningen burde være grei å forstå, man diskuterer, eller gir ikke opplysninger om nålevende, så enkelt er det.
Kjell
Setningen burde være grei å forstå, man diskuterer, eller gir ikke opplysninger om nålevende, så enkelt er det.
Kjell
-
Ok, jeg får sette denne siden av familien på hold inntil jeg kan finner noe.
Takk igjen for at du gjøre meg oppmerksom på feilen.
Shay
Takk igjen for at du gjøre meg oppmerksom på feilen.
Shay
Hei,
Prøv 1881, Nes, Romerike.
Mvh
Morten
Mvh
Morten
-
Morten skrev:Hei,
Mvh
Morten
Takk Morten
Det jeg har funnet ut nå er : Axel Jansberg, b. 14 Mar 1887. d. 28 Dec 1927 Ullern, Sør Odal.
gift med Mina Myhre, b. 07 Oct 1887
d. 04 Jan 1978 Sør Odal. begravet jan. 1978 Ullern, Sør Odal.
Jeg vet Axel var i Wisconsin, USA. Han reiste fra Norge 16 Apr 1909. Jeg skal søke amerikanske sider for å se om jeg kan finne når han kom hjem.
Kan du tipse meg videre?
Shay
-
Morten skrev:Hei,
Mvh
Morten
Takk Morten
Det jeg har funnet ut nå er : Axel Jansberg, b. 14 Mar 1887. d. 28 Dec 1927 Ullern, Sør Odal.
gift med Mina Myhre, b. 07 Oct 1887
d. 04 Jan 1978 Sør Odal. begravet jan. 1978 Ullern, Sør Odal.
Jeg vet Axel var i Wisconsin, USA. Han reiste fra Norge 16 Apr 1909. Jeg skal søke amerikanske sider for å se om jeg kan finne når han kom hjem.
Kan du tipse meg videre?
Shay
-
- Sted: VORMSUND
Hei
Legg bort Nes og Akershus . Let i Hedemark . Kontakt meg så hjelper jeg deg i gang
Erik Grenaker
Legg bort Nes og Akershus . Let i Hedemark . Kontakt meg så hjelper jeg deg i gang

-
Erik skrev:Hei
Erik Grenaker
Takk fro det Erik, jeg har søkt i Hedmark men kommer ikke videre med Axel Jansberg og fru Mina. Jeg er takknemlig for alt hjelpen jeg kan får.
Shay
-
- Sted: VORMSUND
Hei
Jeg sender deg en privat melding
Erik
Jeg sender deg en privat melding
Erik