Johan Odden ble født i Drangedal 13. april 1902 av foreldre Jon Olsen Odden og Marie Jørgine Jonsdatter Odden.
Ut fra alderen hans så bør hans konfirmasjon ha funnet sted ca. 1917.
Jeg vet at hans yngste bror, Erling, ble født i 1918 og da bodde familien på Knardalstrand (som jeg også har blitt fortalt tilhørte Solum Kommune den gangen). Erling er døpt i Porsgrunn, men hans dåp er ført inn også i kirkeboka i Solum.
Familien endte opp med å bo i Skien.
Jeg noterer de andre søsknene nedover her, for å få helheten i det. Og har dere mulighet til å hjelpe meg med den informasjon jeg mangler på disse også så blir jeg veldig veldig glad

Ole Lind Odden, født 11 oktober 1905, Drangedal
Konfirmert ca. 1921?
Georg Odden (min farfar), født 7. april 1908 i Drangdedal
Konfirmert ca. 1923?
Solveig Odden, født 16. mai 1910, Skåtøy, har funnet hennes dåp på Skåtøy også, men ikke hennes konfirmasjon, som bør ha funnet sted ca. 1925.
Jenny Marie Odden, født 2. juli 1913, Skåtøy, har funnet hennes dåp på Skåtøy også, og med god hjelp hennes konfirmasjon i Gjerpen 22 april 1928.
Ragnar Odden, født 12. mars 1916
Hans konfirmasjon bør ha funnet sted ca. 1931?
Erling Odden, født 17. juli 1918, Knardalstrand (den gang Solum kommune), døpt i Porsgrunn men også skrevet inn i fødselsregisteret i Solum. Erling ble konfirmert i Solum 23 april 1933.
Jeg har bladd meg igjennom kirkebok etter kirkebok og finner ikke opplysning om konfirmasjonene. Jeg har konsentrert meg om Porsgrunn, Solum og Gjerpen. Ser det mangler noen kirkebøker som omfatter konfirmasjon i noen av disse periodene for Gjerpen, og håper derfor at noen av dere sitter med noe av denne informasjonen.
Håper jeg kan få på plass noen brikker her med god hjelp av dere.
Mvh
May B. Odden