Brukererfaring: Vanskelig å følge debatten

Her kan du stille spørsmål om Slektsforum

Moderator: admin

Svar
dn17500
Sted: GRESSVIK

Brukererfaring: Vanskelig å følge debatten

Legg inn av dn17500 » 4. januar 2005 kl. 8.21

Jeg har lagt inn temaet "Dokumentasjon av Slektskapsforhold" under slektsfaglige diskusjoner. Til tross for det lave antall debatanter, synes jeg det kan være litt vanskelig å følge debatten. Faktisk må jeg følge med på dato og klokkeslett for det enkelte innlegg for å få med meg alle. For de som kommer inn etterat debatten har pågått en tid, vil det bli vanskelig å få tak i tråden.

Jeg har satt igang samme debatten på Digitalarkivets debattforum. Det er lettere å følge med der. Ellers synes jeg DIS treff er fantastisk.

dn17613
Sted: TÅRNÅSEN

Re: Brukererfaring: Vanskelig å følge debatten

Legg inn av dn17613 » 4. januar 2005 kl. 9.26

Når du er innlogget vil alle tråder som har nye innlegg være markert med rosa. samtidig har det dukket opp et nytt ikon etter det vanlige rosa ikonet, nemlig et rosa ark med en pil på. Om du trykker på det vil du komme til første innlegg siden du sist var innlogget. Det gjør det litt lettere å følge med. Ellers så er det vel det samme som i brukerforumet.

Vær også obs på at du ka variere mellom trådvisning og flat visning. Prøv knappen oppe til høyre over innleggene.

dn03022
Sted: OSLO
Kontakt:

Legg inn av dn03022 » 4. januar 2005 kl. 13.22

Ja, Per kåre, løsningen er flat visning i stedenfor trådvisningen.
hilsen Tore H Vigerust, Moderator: Slekter

Brukeravatar
Otto Jørgensen
Sted: OSLO
Kontakt:

Legg inn av Otto Jørgensen » 4. januar 2005 kl. 18.31

i grunnen synes jeg det ikke er noen god ide å diskutere samme tema flere plasser, slik at i utgangspunkt synes jeg ikke at ideen med Digitalarkivet var noe godt forslag når en allerede var i gang i Slektsforum.

I grunnen er det mer uoversiktlig nå, i og med at diskusjonen er to steder

Svar

Gå tilbake til «Informasjon om Slektsforum»