Etter å ha studert bygdeboka for Gloppen og Breim har eg laga meg eit slektstre som eg enno prøver å få så sullstendig som mulig.
Sidan eg ikkje har tilgong på ættesoger fra andre kommunar enn Gloppen og Breim er der ein heil del folk i treet som flyttar ut fra Breim, og som eg derfor ikkje veit meir om.
Den eg vil etterlyse informasjon om her er Ola Bentson Sandal(1690-1763) som gifta seg med Mari Ingebrigtdotter Berge fra Utvik. Bygdeboka Gloppen og Breim oppgjev at han vart brukar på bruk #1 Berge i Utvik.
Fint dersom nokon har tid og anledning til å slå opp dette i relevant oppslagsverk. Eg rekner med at Ålandsboka er einaste staden å finne denne informasjonen?
På Sandal, bruk #5 i Breim, kor Ola Bentson Sandal kom frå, dukker det opp ein Bent Ingebrigtson Berge rundt 1860. Då gifta han seg med enka Magnhild Sandal. Eg har ein mistanke om at han er ein etterkommer etter Ola Bentson Sandal, så eg skulle svært gjerne hatt tilbakemelding fra nokon som har tilgong på ættesoga til garden Berge.
Set stor pris på en løsning på mysteriet