Etterlyser slekt etter Marie Olsdatter Borgersrud.
Moderator: MOD_Akershus
Etterlyser slekt etter Marie Olsdatter Borgersrud.
Leter etter etterkommere av Marie Olsdatter Borgersrud, f. 27.07.1883. Marie var født i Vaage, Gudbransdalen. Født i Vågå altså.Marie ble gift med Edon Berntsen Borgersrud. De fikk etter de opplysninger jeg har 6 barn. Fra folketellingen 1910 er det oppført Berte f.03.11.1906 og Astrid f. 21.05. 1908. Er det noen som har kjennskap til denne familien er jeg takknemlig for hjelp.
Re: Etterlyser slekt etter Marie Olsdatter Borgersrud.
Du finner nesten alle på Gravminner. 2 av barna døde tidlig. Astrid ble gift Hovland.
Ta kontakt med Nes Kirkekontor og spør om du kan få oppgitt fester av gravene. Om ikke så får du ta tlf. til hjelp. Du finner en Hovland i Blaker på opplysningen!
Ta kontakt med Nes Kirkekontor og spør om du kan få oppgitt fester av gravene. Om ikke så får du ta tlf. til hjelp. Du finner en Hovland i Blaker på opplysningen!
Hei.
Det er en god del fra den slekta i Nes. Jeg er nesten sikker på at du treffer noen som veit noe ganske fort om du ringer en av dem.
Mvh
Morten
Det er en god del fra den slekta i Nes. Jeg er nesten sikker på at du treffer noen som veit noe ganske fort om du ringer en av dem.
Mvh
Morten
Takker for svar. Har også navn på flere av barna som er født etter folketellingen i 1910. Men vet ikke om det er riktig og gå ut med de navnene her, vet ikke om det er vanlig og gå ut med navn, kan være mulighet for at noen av barna lever.
-
- Sted: VORMSUND
dette innlegget er fjernet pga opplysninger om nålevende, og sendt på pm til trådstarter.
Kan du si noe om hvor den Borgersrud som kan kontaktes bor.
-
- Sted: VORMSUND
Hei
Jeg har snakket med Bjørn Borgersrud om dette og fått hans tillatelse til og oppgi adressen
Kingelåsen 19 2170 Fenstad
Jeg har snakket med Bjørn Borgersrud om dette og fått hans tillatelse til og oppgi adressen
Kingelåsen 19 2170 Fenstad
Hallo der - spesielt Kitty!
Vær snill å lese dette, særlig punkt 10.
Ber deg om å slette nålevende i innlegget ditt. Odd Magne har rett.
Vi har IKKE lov å nevne nålevende i dette forumet.
https://slektsforum.slektogdata.no/view ... hp?t=11709
Vær snill å lese dette, særlig punkt 10.
Ber deg om å slette nålevende i innlegget ditt. Odd Magne har rett.
Vi har IKKE lov å nevne nålevende i dette forumet.
https://slektsforum.slektogdata.no/view ... hp?t=11709
Vennlig hilsen Tove
Takker for hjelp. Det var den familien jeg ønsket å få opplysninger om. Har fått kontakt. Nok en gang takk.