Johan Oscar Hansen, f. 1879, kvar vart det av han?

For etterlysninger som ikke kan plasseres på ett av undernivåene

Moderator: MOD_Oslo

Svar
Mariann Stokken
Sted: SAGVÅG

Johan Oscar Hansen, f. 1879, kvar vart det av han?

Legg inn av Mariann Stokken » 12. august 2011 kl. 9.56

Eg har tidlegare hatt tema på Digitalarkivet om Johan Oscar Hansen (Johansen) frå Oslo.
Han vart f.04.07.1879 og høgst sannsynleg er det han som er å finna i skipslistene for 1900.

http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcen ... 18451#ovre

No har det dukka opp eit bilete av ein kar i matrosdress (som iflg. familien i USA, er han), så det kan sjå ut for at han eg har funne i skipslistene for 1900 er rett mann.

Eg har vore i kontakt med Marinemuseet, dei har dessverre ikkje opplysningar utover det eg har funne.

Er det nokon som veit om andre måtar å finna ut kva som skjedde med denne karen?

Lenke til Digitalarkivet:
http://da2.uib.no/cgi-win/WebDebatt.exe ... ak=n#anker

http://da2.uib.no/cgi-win/WebDebatt.exe ... ak=n#anker

Det eg etterlyser er info om kvar han vart av, som de vil sjå i vedlagde lenker frå Digitalarkivet er konfirmasjonen m.m. funnen. Eg har leita gjennom dødsfallsprotokollregisteret og sjekka ut mogelege, men ikkje klart å spora han.

Foreldra budde i/på(?) Kampen, men eg har leita gjennom krk.bøkene der og utan hell.

Men sjølv om eg har leita (fleire gongar), så er det godt mogeleg at eg har oversett han.

Blir veldig glad dersom nokon kan spora han!!

PS:det står i avisomtalen ang. foreldra sin 50 års brudlaupsdag i 1925: "har havt 4 barn", dei andre var i live då, det veit eg, så Johan Oscar må ha døydd før dette.

dn24354
Sted: ÅSVANG

Re: Johan Oscar Hansen, f. 1879, kvar vart det av han?

Legg inn av dn24354 » 12. august 2011 kl. 17.39

Hei Mariann,

Jeg fant kun de to søstrene døpt i Kampen kirke. Vi ser at foreldrene bodde i Hølandsgaten 13 og Kampens Gade 26.

S Fødselsdato Dåpsdato Barnets navn Farens tittel Farens fornavn Farens etternavn Fars fødselsår Mors tittel Mors fornavn Mors etternavn Mors fødselsår Bostedsadresse
13 17.12.1882 11.02.1883 Sigrid Johanne Elisabeth Arb. Johan Anton Hansen 1846 Hustru Anne Johanne Nilsdatter 1843 Hølandsg. 13
149 20.07.1886 29.08.1886 Julie Augusta Dagarb. Johan Anton Hansen 1846 Hustru Anne Johanne Nilsdatter 1842 Kampens Gade 26

Min oldemor ble født på Kampen våren 1878 og ble døpt i Østre Aker kirke. Området der Kampen kirke står i dag besto av små trehus. Disse brant rundt 1879 og kirken ble bygget der etterpå. I konfirmasjonsoppføringen kan det stå hvor Johan Oscar ble døpt.

Oslo byarkiv har (i papirform) kommunale tellinger i nesten hver eneste år fra 1899 til 1850 og det er nettopp her du har en mulighet til å finne ham. Men du trenger en adresse først. Jeg ville begynt med den adressen som finnes i dødsfalls- og skifteprotokollene - for foreldrene. Og så jobber man seg bakover. Sjekk: http://www.byarkivet.oslo.kommune.no

mvh Kjersti

Mariann Stokken
Sted: SAGVÅG

Re: Johan Oscar Hansen, f. 1879, kvar vart det av han?

Legg inn av Mariann Stokken » 13. august 2011 kl. 21.17

Tusen takk for respons :-)
Sjølv om skreiv at iflg. vedlagde lenke er konfirmasjonen til Johan Oscar funnen :-)

men OK, iallfall:

Johan Oscar (og broren Hans Martin) vart begge døypte i Østre Aker (J.O. 10.08.1879, broren Hans Martin f.10.04.1876 dpt. 04.06.1876), dei vart begge konfimerte i Kampen.

No er krk.bøken nede ikveld, så eg får ikkje lagt inn lenke, eg har diverre ikkje notert ned konfirmasjonsdatoen, men den hadde eg fort funne dersom krk.bøkene var tilgjengelege.

Så eg HAR (iflg. vedlagde lenke) dåpsnoteringar, konfirmasjonsnoteringar, men kvar vart han av ETTER 1900, det er det som er spørsmålet :-)

Eg har fått hjelp av ei som har vore på Byarkivet og leita etter familien for meg, dessverre er Folketeljinga frå 1899 borte, men såvidt eg hugsar har ikkje 1901-2-3-4 vorte sjekka.

Skipslistene for 1910 forsvann under eit sannsynleg utlån eingong på 50talet, elles ville eg truleg ha funne han der, han er ikkje å finna nokon stad i Noreg, iallfall iflg. det eg har funne ut.

Svar

Gå tilbake til «Oslo - ukjent sted/tidsperiode»