Slette uten grunn

Her kan du stille spørsmål om Slektsforum

Moderator: admin

Svar
20665
Sted: BALLSTAD
Kontakt:

Slette uten grunn

Legg inn av 20665 » 18. mars 2011 kl. 23.08

Hvorfor sletter dere etter forgodtbefinnende innlegg som er seriøse og som følger reglene for Dis sine regler?

dn06606
Site Admin

Re: Slette uten grunn

Legg inn av dn06606 » 19. mars 2011 kl. 0.01

Hei,

jeg har også svart på din Privat Melding (PM) og en moderator forsøkte å kontakte deg tidligere i dag før meldingen din ble fjernet.

Tjenesten Slektsforum drives av DIS-Norge, og bruk av tjenesten er underlagt foreningens retningslinjer som finnes her.

Etter vår mening fulgte ikke det omtalte innlegget våre retningslinjer - det er bakgrunnen for at det ble fjernet. Du har ikke gitt oss informasjon som gir oss grunn til å mene noe annet.

Retningslinjene for DIS-Norges tjeneste Slektsforum er utarbeidet i samråd med Datatilsynet, da foreningen er opptatt av å ta hensyn til personvern og gjeldende lovgivning på området.
mvh Jan

Brukeravatar
Else Berit Rustad

Legg inn av Else Berit Rustad » 19. mars 2011 kl. 0.03

Terje skrev:Hvorfor sletter dere etter forgodtbefinnende innlegg som er seriøse og som følger reglene for Dis sine regler?

Alle her kan gjøre endringer i sine egne innlegg - eller slette dem, dersom det ikke er kommet nyere innlegg i tråden etterpå. Det er ikke nødvendig å oppgi noen grunn til endring/sletting.

Men det var kanskje ikke dette du tenkte på? Det er litt uklart hvem du mener med "dere".

Mvh
Else B.

Brukeravatar
Else Berit Rustad

Legg inn av Else Berit Rustad » 19. mars 2011 kl. 0.05

Beklager - jeg ser jo nå at det er jeg som har misforstått noe her :?

Mvh
Else B.

Svar

Gå tilbake til «Informasjon om Slektsforum»