Godt Nyttår
Moderatorer: MOD_Kildereg, MOD_Generellt
- Paul Johan Hals
Godt Nyttår
Et godt Nyt og givende år ønskes til dere alle.
Mvh Paul
Mvh Paul
-
- Sted: LØKKEN VERK
Re: Godt Nyttår
Hei
Godt Nyttår til dere alle og takk for godt samarbeide i år 2010, håper at det også kan fortsette videre fram og mot nye løsninger.
Hilsen fra Magne.

Godt Nyttår til dere alle og takk for godt samarbeide i år 2010, håper at det også kan fortsette videre fram og mot nye løsninger.
Hilsen fra Magne.

Godt nytt år!
Jeg vil samtidig benytte anledningen til å takke alle som har hjulpet meg med smått og stort i slektsforskningen min - og håper jeg også kan ha vært til noe hjelp for noen på deres vei.
Noen har hjulpet meg i å tyde mindre kirkebokinnføringer, noen i større oppgaver som skifter eller rettsprotokoller, noen i slektshistoriske problemstillinger og atter andre har bidratt med å søke i kilder jeg selv ikke har tilgang til. Takk til dere alle!
Vi kommer alle en eller annen gang til et punkt der det er svært så nyttig med en større kontaktflate, hvor noen kan ha en ekspertise en selv mangler, og da er det å ha et forum som vi har her svært nyttig. Kast hemninger og spør - det er det vi alle lærer av.
Håper den gode "hjelperånden" blir like god i året som kommer.
Jeg vil samtidig benytte anledningen til å takke alle som har hjulpet meg med smått og stort i slektsforskningen min - og håper jeg også kan ha vært til noe hjelp for noen på deres vei.
Noen har hjulpet meg i å tyde mindre kirkebokinnføringer, noen i større oppgaver som skifter eller rettsprotokoller, noen i slektshistoriske problemstillinger og atter andre har bidratt med å søke i kilder jeg selv ikke har tilgang til. Takk til dere alle!
Vi kommer alle en eller annen gang til et punkt der det er svært så nyttig med en større kontaktflate, hvor noen kan ha en ekspertise en selv mangler, og da er det å ha et forum som vi har her svært nyttig. Kast hemninger og spør - det er det vi alle lærer av.
Håper den gode "hjelperånden" blir like god i året som kommer.
- Eva Helene Erntsen
- Sted: SKIEN
Godt nytt år alle sammen. Håper uløste problemer finner sin løsning i det nye året.
- Else Berit Rustad
GODT NYTTÅR til alle på forumet
Mvh
Else B.

Mvh
Else B.
-
- Sted: KOLBOTN
- Kontakt:
Godt nyttår til alle "slektsforister" - og en spesiell takk til de trofaste 'sliterne' som alltid har stått parat til å hjelpe meg i det året som har forlatt oss.
Mvh
Sigmund
Mvh
Sigmund
- Laila Normann Christiansen
- Sted: OSLO
- Kontakt:
Godt nytt år til alle slektsforskere, lykke til med nøtter og nye slektninger i året vi nå har startet!
med vennlig hilsen
Laila N. Christiansen
Moderator: Akershus/Oslo, Emigrasjon USA
Les dette før du poster din etterlysning
Laila N. Christiansen
Moderator: Akershus/Oslo, Emigrasjon USA
Les dette før du poster din etterlysning
- Marit Hegsvold Nyhus
- Sted: BRUMUNDDAL
Godt Nytt år TJUGEØLLØV
Vi fortsetter å løse gåter og knekke slektsnøtter dette året også.
Marit

Vi fortsetter å løse gåter og knekke slektsnøtter dette året også.
Marit