Johannes Pedersen og Hilda Mattiasdtr.
Moderator: MOD_Hordaland
Johannes Pedersen og Hilda Mattiasdtr.
Hei
Søker etter slektninger av Johannes og Hilda Pedersen.Hilda er søster til min farmor Elisabeth Mattiasdtr som var gift med Herman Elikvist Bærheim.
Mvh
Ketil.L
Søker etter slektninger av Johannes og Hilda Pedersen.Hilda er søster til min farmor Elisabeth Mattiasdtr som var gift med Herman Elikvist Bærheim.
Mvh
Ketil.L
Re: Johannes Pedersen og Hilda Mattiasdtr.
Hei
Når er Johannes og Hilda født. Vanskelig uten et eneste årstall, kanskje du har sted hvor de er født?
Hilsen
Grethe Aud
Når er Johannes og Hilda født. Vanskelig uten et eneste årstall, kanskje du har sted hvor de er født?
Hilsen
Grethe Aud
Hei
Her har du noe,Høiland kirkebok Rogaland gifte nr 20.
[/quote]
Her har du noe,Høiland kirkebok Rogaland gifte nr 20.
[/quote]
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Sist redigert av dn25408 den 5. desember 2010 kl. 16.54, redigert 2 ganger totalt.
-
- Sted: HAUGESUND
Hei Ketil, du må bruke permanent sidelenke. Denne virker ikke.
Vigdis
Vigdis
Hei igjen
Johannes Pedersen, Lunde er f.1875, Kvinherad.
Hilda Amalie Mathiasdtr. f. 1880, Valestrand.

Johannes Pedersen, Lunde er f.1875, Kvinherad.
Hilda Amalie Mathiasdtr. f. 1880, Valestrand.

Mvh. Annette
Hei
Din farmor som het Elisabeth Marie Mathiasdt.Tveita f. 26.03.1878, g. 16.01.1904 m.
Herman Elikvist Hansen, Bæreim, f. 03.05.1880, fikk en datter Hulda Elida f.14.04.1904
Faddere : Hans og Jonas Hansen, og Josefine Haraldsdtr. Bæreim......

Din farmor som het Elisabeth Marie Mathiasdt.Tveita f. 26.03.1878, g. 16.01.1904 m.
Herman Elikvist Hansen, Bæreim, f. 03.05.1880, fikk en datter Hulda Elida f.14.04.1904
Faddere : Hans og Jonas Hansen, og Josefine Haraldsdtr. Bæreim......

Sist redigert av dn24337 den 6. desember 2010 kl. 20.43, redigert 2 ganger totalt.
Mvh. Annette
- Else Berit Rustad
Ketil har ikke lagt ut lenke til kirkeboka, men derimot lagt bildet direkte i tråden. Det går fint å se på innførselen på den måten
Jeg leser det samme som Annette, bortsett fra at Johannes Pedersen er oppgitt med Sunde som gårdsnavn, ikke Lunde.
Mvh
Else B.

Jeg leser det samme som Annette, bortsett fra at Johannes Pedersen er oppgitt med Sunde som gårdsnavn, ikke Lunde.
Mvh
Else B.
Else B. Rustad skrev:Ketil har ikke lagt ut lenke til kirkeboka, men derimot lagt bildet direkte i tråden. Det går fint å se på innførselen på den måten![]()
Mvh
Else B.
Johannes er fra Lunde i Kvinherad.
Mvh. Annette
- Else Berit Rustad
Flott
Jeg sa bare hva som sto skrevet..

Jeg sa bare hva som sto skrevet..
Hei Else
Det stemme det at det står Sunde,så til deg Annette min tante het Hulda ikke Hilda
Jeg må vel få tak i en bygdebok,så finner jeg nok noe der.
Takk skal dere ha
Mvh
Ketil
Det stemme det at det står Sunde,så til deg Annette min tante het Hulda ikke Hilda

Takk skal dere ha
Mvh
Ketil
Hei Kjetil....
Jeg leser bare at det står Hulda i kirkeboken, da hun ble døpt,jeg vet ikke hva hun kalte seg senere. Når døde hun ?
Til Else, kan du være så snill og fortelle meg om hva det betyr, det som står helt Ytterst
til høyre i denne dåp ???
Og kan du se på Vielsen til Johannes, (den som Kjetil la inn) kikk litt oppover i rekken hvor fedrene kommer fra, står det Sandnes, eller Landnes ?
Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?i ... x_side=-71
Permanent bildelenke: http://www.arkivverket.no/URN:NBN:no-a1 ... 090400.jpg

Jeg leser bare at det står Hulda i kirkeboken, da hun ble døpt,jeg vet ikke hva hun kalte seg senere. Når døde hun ?
Til Else, kan du være så snill og fortelle meg om hva det betyr, det som står helt Ytterst
til høyre i denne dåp ???
Og kan du se på Vielsen til Johannes, (den som Kjetil la inn) kikk litt oppover i rekken hvor fedrene kommer fra, står det Sandnes, eller Landnes ?
Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?i ... x_side=-71
Permanent bildelenke: http://www.arkivverket.no/URN:NBN:no-a1 ... 090400.jpg
Mvh. Annette