FT 1801, problem med søking.
Moderatorer: MOD_Kildereg, MOD_Generellt
-
- Sted: ÅLESUND
FT 1801, problem med søking.
Eg har dei siste 3 dagane prøvd å søke i FT 1801 for Stranda, Møre og Romsdal lenke. Har søkt på etternamn Slyngstad, men ikkje fått fram desse. Eg har tidlegare søkt i same FT utan problem, og kan utan problem søke i andre kommuner.
Er det ein feil i systemet, eller er det berre i min PC?
Er det ein feil i systemet, eller er det berre i min PC?
Mvh
Kai L.
Kai L.
Re: FT 1801, problem med søking.
Hei
Min PC vil heller ikke søke i Stranda, men når jeg skrev Slyngstad som Gårdsnavn i 1801 tellingen som helhet ble jeg vist til gårder i Stranda OG fikk åpnet resultatet.
Vivi
Min PC vil heller ikke søke i Stranda, men når jeg skrev Slyngstad som Gårdsnavn i 1801 tellingen som helhet ble jeg vist til gårder i Stranda OG fikk åpnet resultatet.
Vivi
-
Hei Vivi!
Takk for at du testa ut
Det eg prøver å finne ut er fornamn på ein lensmenn Slyngstad, den eine i Stranda, Knut J. Slyngstad, den andre i nabobygda Sunnylven. Får dei ikkje opp på garden Slyngstad, og dei kunne sjølvsagt bu andre stader. Har også søkt på etternamnet Slyngstad under Nordal utan resultat.
Får vel berre vente og sjå om søkefunksjonen vert retta opp. (Tidlegare har søkinga i FT 1801 gått uproblematisk.)
Takk for at du testa ut

Det eg prøver å finne ut er fornamn på ein lensmenn Slyngstad, den eine i Stranda, Knut J. Slyngstad, den andre i nabobygda Sunnylven. Får dei ikkje opp på garden Slyngstad, og dei kunne sjølvsagt bu andre stader. Har også søkt på etternamnet Slyngstad under Nordal utan resultat.
Får vel berre vente og sjå om søkefunksjonen vert retta opp. (Tidlegare har søkinga i FT 1801 gått uproblematisk.)
Mvh
Kai L.
Kai L.
Kan denne Knud være lensmannen din? http://www.digitalarkivet.no/cgi-win/we ... rk=94#ovre
-
Hei Wilfred!
Ja, det er den eine lensmannen - han på Stranda. Du må ha greid å søke han opp på etternamnet? for han står under garden Helsem.
Ja, det er den eine lensmannen - han på Stranda. Du må ha greid å søke han opp på etternamnet? for han står under garden Helsem.
Mvh
Kai L.
Kai L.
Hei. Jeg bare bladde på Knud. I Sundal er Thore Olsen lensmann i 1801, og det er vel ikke flere enn en i kommunen.?
-
Ikkje Sundal, men Sunnylven. Sunnylven var tidlegare eigen kommune, men ligg no under Stranda.
Eg får kanskje prøve å låne bygdeboka for Sunnylven og leite der.
Eg får kanskje prøve å låne bygdeboka for Sunnylven og leite der.
Mvh
Kai L.
Kai L.
I Stranda Bygdebok 3, garden Helsem, Bnr. 1. Lensmansgarden, er der nemnt:
Knut Jonsen Slyngstad, 1751 - 1814, gift 1781 med Marte Arnesdatter Helsem. Dei hadde 6 barn.
Knut var fødd på Sløgstad.
Var det dette du var på jakt etter eller
Mvh
Ingmar
Knut Jonsen Slyngstad, 1751 - 1814, gift 1781 med Marte Arnesdatter Helsem. Dei hadde 6 barn.
Knut var fødd på Sløgstad.
Var det dette du var på jakt etter eller

Mvh
Ingmar

mvh Ingmar Seth
Slektsblogg: http://ingmarsblogg.blogspot.com/
Slektsdatabase: http://ingmarseth.net/
Slektsblogg: http://ingmarsblogg.blogspot.com/
Slektsdatabase: http://ingmarseth.net/
-
Ja, det er den eine - på Stranda.
Men der er ein annan lensmann Slyngstad i Sunnylven. Dei er nemnde i same dokument, høgre oppslagside, høgre kolonne her.
I linje 19 nedanfrå står lensmand for Sundelven ???? S? Slyngstad så vidt eg kan sjå. I linje 14 og 13 nedanfrå står : lensmand for Dahle Skibrede Knud J. Slyngstad.
Dette er frå 1809, og eg tenkte då at personen måtte vere registrert i FT 1801, og kunne leite etter han der.
Dette var opprinneleg eit spørsmål om søkeproblem, men om nokon kan tyde namnet er eg takksam
Men der er ein annan lensmann Slyngstad i Sunnylven. Dei er nemnde i same dokument, høgre oppslagside, høgre kolonne her.
I linje 19 nedanfrå står lensmand for Sundelven ???? S? Slyngstad så vidt eg kan sjå. I linje 14 og 13 nedanfrå står : lensmand for Dahle Skibrede Knud J. Slyngstad.
Dette er frå 1809, og eg tenkte då at personen måtte vere registrert i FT 1801, og kunne leite etter han der.
Dette var opprinneleg eit spørsmål om søkeproblem, men om nokon kan tyde namnet er eg takksam

Mvh
Kai L.
Kai L.
- Else Berit Rustad
Hei Kai!
Jeg leser navnet på den første som Carl S. Slyngstad.
Mvh
Else B.
Jeg leser navnet på den første som Carl S. Slyngstad.
Mvh
Else B.
-
Då redda du meg nok ein gong, og det er to forskjellige personar.
Mange takk!
Mange takk!
Mvh
Kai L.
Kai L.