Anne Amundsdtr Klinkenberg f 25.11.1848 døpt 14.02.1849 LØST
Moderator: MOD_Oppland
Anne Amundsdtr Klinkenberg f 25.11.1848 døpt 14.02.1849 LØST
Anne var dotter til Amund Amundsen Formoeie, f 1824 og Ragnhild Hansdtr f 1823, syster til oldefar min. Dei budde på Klinkenberg ved Selsverket, eit lite jordstykke med ei lia stugu, som idag ligg under Leirholo. Foreldra gifte seg først 15.12.1850, så Anne er ved dåpen reg. som "uægte". Ved FT 1865 er ho reg. buande hos foreldra på Klinkenberg. Ved FT 1875 reg. buande i hushaldet til Olaus Sivertsen på Selvaag under Rødø Præstegård i Rødøy i Nordland. Ho var tenestepike/kokkepige frå Sel/Vaage. Men ved FT 1900 finn eg ikkje att Anne. Mora Ragnhild Hansdtr er reg i husstanden til sonen sin på Selvaag som enkje, same bustad som Anne var i i 1875. To av brørne til Anne, Knut f. 1859 og Mathias f. 1866 Amundsen, har gifta seg med døtrene til Olaus Sivertsen. Kona han, Guri Knutsdtr, er reg. som enkje, og bur også i hushaldet.
Men Anne er borte: GIFT, EMIGRERT ELLER DØD?
Kan nokon hjelpe meg å løyse denne gåta?
Eg er forholdsvis fersk på jakta etter forfedrar så eg treng all hjelp eg kan få.
Venleg helsing
[email protected]
ny epostadr: [email protected]
Men Anne er borte: GIFT, EMIGRERT ELLER DØD?
Kan nokon hjelpe meg å løyse denne gåta?
Eg er forholdsvis fersk på jakta etter forfedrar så eg treng all hjelp eg kan få.
Venleg helsing
[email protected]
ny epostadr: [email protected]
Sist redigert av dn27834 den 10. februar 2011 kl. 15.14, redigert 2 ganger totalt.
Re: Anne Amundsdtr Klinkenberg f 25.11.1848 døpt 14.02.1849
Anne gifter seg i 1877, par nr 3 http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?i ... x_side=-59
Så tror jeg det er hun som dør i 1882 nr 25 her http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?i ... _side=-293
Så tror jeg det er hun som dør i 1882 nr 25 her http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?i ... _side=-293
Sist redigert av dn09334 den 21. juni 2010 kl. 12.02, redigert 1 gang totalt.
Tusen takk for rask oppklaring, og så mykje som eg har bladd og spekulert for å finne henne.
Nå har eg utgangspunkt for å finne evt etterslekt. Eg har faktisk prøvd i høge nord også TAKK TAKK
Med venleg helsing
Wenche Bredeveien
Nå har eg utgangspunkt for å finne evt etterslekt. Eg har faktisk prøvd i høge nord også TAKK TAKK
Med venleg helsing
Wenche Bredeveien
Hei Wenche.
Søkte på Family Search og fant disse barna.
Andreas Mathias født 1880
Otelie Johanne født 1878 Gift 1895
Let det opp i de originale kirkebøkene for å få bekrefet at det er korrekt.
Finner du FT 1900 så er det jo muligheter for flere barn, men dette er jo en god start.
Søk på FT 1900 på DA er håpløst for øyeblikket, men du har FT på RDH også.
Da ser jeg at DU har fått opplysning om mulig død på Anne Amundsdatter i 1882. Med 2 små barn har han da muligens giftet seg igjen ganske raskt - da var det nok den FT jeg fant, men det stemte ikke med navn på KONE.
Otilie i Folketellingen 1900
Da stemmer denne godt for Sakarias med kone 2 og barn Folketelling 1900
Andreas Mathias har jeg ikke funnet.
LYKKE TIL
Søkte på Family Search og fant disse barna.
Andreas Mathias født 1880
Otelie Johanne født 1878 Gift 1895
Let det opp i de originale kirkebøkene for å få bekrefet at det er korrekt.
Finner du FT 1900 så er det jo muligheter for flere barn, men dette er jo en god start.
Søk på FT 1900 på DA er håpløst for øyeblikket, men du har FT på RDH også.
Da ser jeg at DU har fått opplysning om mulig død på Anne Amundsdatter i 1882. Med 2 små barn har han da muligens giftet seg igjen ganske raskt - da var det nok den FT jeg fant, men det stemte ikke med navn på KONE.

Otilie i Folketellingen 1900
Da stemmer denne godt for Sakarias med kone 2 og barn Folketelling 1900
Andreas Mathias har jeg ikke funnet.
LYKKE TIL
Lillian Kristiansen
Hei Lillian
Eg har vore inne på FT1900 på enkemannen Sakarias Lindor Olsen f 1851 på Gjæsøen.
Her har han ny kone, enkefru Antonia Laurine Edvardine Larsen, f 1862, gifta seg 28.09.1889
Første barn i folketellingen hadde A.L.E. med seg, nr 2 gjekk eg inn i kyrkjeboka på dåp og
A.L.E. og Sakarias var oppført som foreldre. Da rekna eg fort og skart med at Anne og Sakarias var barnlause, men både Andreas Mathias og Otelie Johanne er jo født før Anne døydde.
Det er verd å søkje nærare på desse, tusen takk for tips.
Eg har funne tippolderfar Amund Amundsen gravlagt på Rødø i 1988, han budde kanskje hos
Anne og mannen på Gjesøen? Tippoldemor Ragnhild Hansdtr f 1823, har eg ikkje funne gravstaden til. Ho budde i FT1900 hos sonen Knut Amundsen i Selvågen som enke.
Med aner frå fire rallarfamiliar er det lange nok strekningar langs jarnvegen i Noreg. Og Namna dei nyttar: Dei i Gudbrandsdalen og Vest-Oppland bruker Klinkenberg, dei som drog nordover til fiskeri, kallar seg Amundsen og dei som slo seg ned i Bergen, kalla seg Klingenberg. Dei fann eg ved rein feiskrift da beg søkte.Eg er veldig takksam for all hjelp.
Beste helsing
Wenche
Eg har vore inne på FT1900 på enkemannen Sakarias Lindor Olsen f 1851 på Gjæsøen.
Her har han ny kone, enkefru Antonia Laurine Edvardine Larsen, f 1862, gifta seg 28.09.1889
Første barn i folketellingen hadde A.L.E. med seg, nr 2 gjekk eg inn i kyrkjeboka på dåp og
A.L.E. og Sakarias var oppført som foreldre. Da rekna eg fort og skart med at Anne og Sakarias var barnlause, men både Andreas Mathias og Otelie Johanne er jo født før Anne døydde.
Det er verd å søkje nærare på desse, tusen takk for tips.
Eg har funne tippolderfar Amund Amundsen gravlagt på Rødø i 1988, han budde kanskje hos
Anne og mannen på Gjesøen? Tippoldemor Ragnhild Hansdtr f 1823, har eg ikkje funne gravstaden til. Ho budde i FT1900 hos sonen Knut Amundsen i Selvågen som enke.
Med aner frå fire rallarfamiliar er det lange nok strekningar langs jarnvegen i Noreg. Og Namna dei nyttar: Dei i Gudbrandsdalen og Vest-Oppland bruker Klinkenberg, dei som drog nordover til fiskeri, kallar seg Amundsen og dei som slo seg ned i Bergen, kalla seg Klingenberg. Dei fann eg ved rein feiskrift da beg søkte.Eg er veldig takksam for all hjelp.
Beste helsing
Wenche
Andreas døde i 1881 http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?u ... =46#toppen
Mvh Wilfred
Mvh Wilfred
Ja eg fann dåp for begge barna til Anne og Sakarias, og nå slepp eg å leite etter Andreas Mathias meir i og med at han er død 1881.
Skal halde fram med Otelie Johanne, veit ikkje kor ho var ved FT 1900, men finn det vel når eg finn giftemålet i kyrkjeboka. Og det velsigna med kyrkjebøkene frå Rødøy, er den fine, tydelege skrifta.
Tusen takk.
Beste helsing
Wenche
Skal halde fram med Otelie Johanne, veit ikkje kor ho var ved FT 1900, men finn det vel når eg finn giftemålet i kyrkjeboka. Og det velsigna med kyrkjebøkene frå Rødøy, er den fine, tydelege skrifta.
Tusen takk.
Beste helsing
Wenche
Otelie gifter seg her http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?i ... x_side=-31
Lillian har vist til Otelie i Ft1900.
Barn: Amanda 4.8.1897, Sigvart 11.2.1900, Arvid 9.6.1902, Ragnfrid 7.8.1904, Arnulf 24.4.1906
Der stanset jeg men det kan jo være flere.
Lillian har vist til Otelie i Ft1900.
Barn: Amanda 4.8.1897, Sigvart 11.2.1900, Arvid 9.6.1902, Ragnfrid 7.8.1904, Arnulf 24.4.1906
Der stanset jeg men det kan jo være flere.
Wilfred
Tusen takk for alle desse mang-menningane mine du skaffa meg frå nord. Det strøymer på meg så eg knapt kan anda. Her starta eg dagen med at Anne kanskje døydde ung/ugift, og så rakk ho og etterkommarane så mykje.
Takk igjen
Wenchejavascript:emoticon(':lol:')
Tusen takk for alle desse mang-menningane mine du skaffa meg frå nord. Det strøymer på meg så eg knapt kan anda. Her starta eg dagen med at Anne kanskje døydde ung/ugift, og så rakk ho og etterkommarane så mykje.
Takk igjen
Wenchejavascript:emoticon(':lol:')
Wilfred. Den lenken til dødsfallet til Andreas er feil - mulig du kan legge den inn korrekt til Wenche 

Lillian Kristiansen
Beklager, jeg skjønner ikke hva som er årsak til at det blir feil enkelte ganger.
Nytt forsøk: Andreas død som nr 5 i 1881 http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?i ... x_side=-46
Nytt forsøk: Andreas død som nr 5 i 1881 http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?i ... x_side=-46
Eg gjekk inn på kyrkjeboka for Rødøy 1881, så eg fann det likevel før denne korrekte lenken kom. Men tusen takk.
Wenche
Wenche
Hei Wenche.
Det var bare jeg
som var "redd" du ikke fant den
Wilfred.
Ikke noe å beklage Wilfred for det skjer til stadighet noe rart når man lager lenker på kirkebøkene. Noen ganger kommer det vielse når man har laget lenke til en dåp
Jeg har blitt "frustrert" mere enn EN gang jeg
Noen ganger virker ikke permanent sidelenke - bare permanent billedlenke. Må være noe feil i "adressene" på noen kirkebøker tror jeg. Ikke godt å si - slik er det vel bare.
Det var bare jeg

Wilfred.
Ikke noe å beklage Wilfred for det skjer til stadighet noe rart når man lager lenker på kirkebøkene. Noen ganger kommer det vielse når man har laget lenke til en dåp

Jeg har blitt "frustrert" mere enn EN gang jeg

Lillian Kristiansen