Kristen Bertelsen f.? -død? Bosted? Foreldere?

For etterlysn. som ikke kan plasseres på undernivå

Moderator: MOD_Østfold

Svar
dn20561
Sted: HOVET

Kristen Bertelsen f.? -død? Bosted? Foreldere?

Legg inn av dn20561 » 7. januar 2007 kl. 7.57

Hei,

Søker KRISTEN BERTELSEN F.?-DØD? Bosted?

Såkaldlt DANSKEN?

DØDSÅRSAK UKJENT :?: Dødsdato :?: Yrke (baker) ? (sjømannen)?
(Arbeidsted Oslo??som Baker??)

Hans foreldere (ukjent??Norge/????????) Foreldere fra Halden :?:
Ja hvem var disse forelderene/hvor bodde de? Hva var deres yrke? Var de Danske??

Ja her er det mere spørsmål enn svar?? EN riktig GÅTE DETTE??En nøtt og knekke, denne er lei, finner ikke noe av betydning av oppl. som er troverdige.

Mye hemmligheter V/Denne Mannen Det er sikkert?

Har leta&leta etter dette rare ved sannheten til opphav/død ovs.Og hans foreldere??Var de fra Halden??
.........................................................

Det jeg vet er at han er ført i KB. ca.20/11-1899.som FAR til Jørgine Bertelsen Holme.

Der er han etterlyst av barnets moder/i KB.Ikke sett/hørt/arbeidet/funnet død??etter denne dato??
.......................
Mor til barnet var OLINE JOSEFINE HOLME født. 1874 år Kråkerøy, på Holme Gård.
.......................

Det er hva jeg vet om denne Kristen Bertelsen, søkt,søkt,søkt uten funn av riktig Betydning??
Ja denne Mannen søker jeg hele slekta til bakover i tid, alle hans slektninger er for meg en gåte????Bodde de i Norge El. Dannmark??

Takkn. for alle svar i denne saken/ alle svar har betydning... i denne NØTTEN.

Takker på forhånd for all hjelp i dette søket.Det er av stor betydning og finne ut alt om han og slekta hans bakover i tid. Da dette skal føres i slektstavle.

Mvh.
Helge R. :wink: :wink:
Sist redigert av dn20561 den 7. januar 2007 kl. 13.25, redigert 1 gang totalt.

Trond Madsen
Sted: FLAKTVEIT

Re: Kristen Bertelsen f.? -død? Bosted? Foreldere?

Legg inn av Trond Madsen » 7. januar 2007 kl. 12.31

Hei !

Jørgine er født 20/2 1899, Glemmen skannet Kirkebok 1892 - 1907.

Faren er Konditor Kristen Berthelsen, ungkarl, bosted Christiania, Torv. Meyersgate.

En mulig kandidat i FT 1865 Fredrikshald

Laure f. Grøn, husmoder, enke, 27 år F.Hald

Christian Berthelsen, hendes søn, u.g. 8 år, F.Hald

Wilhemine Bertelsen, hendes datter, u.g. 6 år, F.Hald

Wilhemines dåp skannet K.bok Halden 1857 - 1865

nr. 149, f. 24.sept. døpt 9. nov. 1860, Wilhemine, egte

Foreldre: Kjøbmand Carl Wilhelm Berthelsen og hustru Laura f. Grøn

Fadre: Fru Jensine Løbke

Frøken Milla Nilsen

Pastor Winther

Kjøbmand Carl Johan Lind

Skannet K.bok Halden dåp:

28.okt.1859 Petter Christian Berthelsen

Foreldre: Carl Wilhelm Berthelsen og hustru Laura f. Grønn

Døde 1862, 7.juni, Kjøbmand Berthelsen, 38 år, Storkleven.

Vielse, 18.des. 1857, Carl Wilhelm Berthelsen, 34 år og Laura Grønn, 20 år

Fedre: Jens Christian Berthelsen

Petter H. Grønn.

Lykke til

mvh Trond Madsen

dn20561

Legg inn av dn20561 » 7. januar 2007 kl. 14.29

:D :D :

Hei Trond.

:D :D ja det var full klaff Trond dette var helt imponerende arbeide fra levert fra deg :D

(Det var en bekreftelse på 2 Dokumenter jeg fant før jul i et annet søkemotor.)

Så nå vet jeg det du har lagt ut her stemmer 100%, det er moro når vi klarer og tilbakevise andre påstander , om opphavet til faren til Jørgine.
..........................
Var det noe papirer på denne karen Petter Christian Bertelsen som sier om han var gift da han ble far til denne dattera Jørgine Bertelsen Holme.

Det er også meget spennende og finne ut hvor han Cristian Bertelsen levde og døde etter
han ble far til Jørgine Bertelsen Holme. :?: :roll:
Det også alle andre relevante opplysninger av denne Cristian Bertelsen som teller i denne saken, alt er av interesse for meg her i dette søket:!:

Takker deg så mye Trond for jobben din.

..................................................................

På han Cristian Bertlsen Er det noen andre som vet dødsår, dødsårsak, event. hustru/barn dvs. (halvsøsken til denne Jørgine Bertelsen Holme)er jeg meget takknemmelig for hjelp videre i denne saken. Er det noen dødsattest og oppdrive fra Lensmannen på denne C.Bertelsen i Halden. Det betyr mye og finne dette for meg, den sier meget on personen/arvinger etc.Når døe han??? Og hvor var det??
....................

Alle andre som er i slekt el. sitter med oppl. i dette søket , vennligst ta kontakt med meg da det har stor betydning for meg, da dette skall førers pået slektstre :D

Takker alle for god hjelp her i søket. Jeg er meget glad...

Mvh.Helge R. :wink: :?:

dn20561

Legg inn av dn20561 » 25. mars 2009 kl. 22.51

Hei ,

#Dette er feil ( Petter Christian Bertelsen farmacute) som er funnet i innl. under, fordi han døde i 1890 , og ingen blir far 9 år etter sin død :?: :roll: #

siterer Trond:

Trond Madsen skrev:Hei !

Jørgine er født 20/2 1899, Glemmen skannet Kirkebok 1892 - 1907.

Faren er Konditor Kristen Berthelsen, ungkarl, bosted Christiania, Torv. Meyersgate.

En mulig kandidat i FT 1865 Fredrikshald

Laure f. Grøn, husmoder, enke, 27 år F.Hald

Christian Berthelsen, hendes søn, u.g. 8 år, F.Hald

Wilhemine Bertelsen, hendes datter, u.g. 6 år, F.Hald

Wilhemines dåp skannet K.bok Halden 1857 - 1865

nr. 149, f. 24.sept. døpt 9. nov. 1860, Wilhemine, egte

Foreldre: Kjøbmand Carl Wilhelm Berthelsen og hustru Laura f. Grøn

Fadre: Fru Jensine Løbke

Frøken Milla Nilsen

Pastor Winther

Kjøbmand Carl Johan Lind

Skannet K.bok Halden dåp:

28.okt.1859 Petter Christian Berthelsen

Foreldre: Carl Wilhelm Berthelsen og hustru Laura f. Grønn

Døde 1862, 7.juni, Kjøbmand Berthelsen, 38 år, Storkleven.

Vielse, 18.des. 1857, Carl Wilhelm Berthelsen, 34 år og Laura Grønn, 20 år

Fedre: Jens Christian Berthelsen

Petter H. Grønn.

Lykke til

mvh Trond Madsen

Sitat slutt.

Mvh. Helge R. Kilde ref: hans død for kommer i neste innl.

dn20561

Legg inn av dn20561 » 25. mars 2009 kl. 23.04

Hei ,

i denne boken står det om døds dato til Petter Bertelsen Farmacute. død 1890 år.

MVH: Helge R.

Jeg takker så meget for dødsd. og bok imf. på PM. :D

(Nb. da dette er en statisk side fra bilde/bokside.(dvs.død side) så må du føre pila med musepekern over utklippet og klikke en gang med musa, deretter klikke på firekanten øverst på høyre side, da blir siden stor.)
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

dn20561

Legg inn av dn20561 » 25. mars 2009 kl. 23.14

Hei ,

Sitat:

Helge Raudalshovde skrev:Hei,

Søker KRISTEN BERTELSEN F.?-DØD? Bosted?

Såkaldlt DANSKEN?

DØDSÅRSAK UKJENT :?: Dødsdato :?: Yrke (baker) ? (sjømannen)?
(Arbeidsted Oslo??som Baker??)

Hans foreldere (ukjent??Norge/????????) Foreldere fra Halden :?:
Ja hvem var disse forelderene/hvor bodde de? Hva var deres yrke? Var de Danske??

Ja her er det mere spørsmål enn svar?? EN riktig GÅTE DETTE??En nøtt og knekke, denne er lei, finner ikke noe av betydning av oppl. som er troverdige.

Mye hemmligheter V/Denne Mannen Det er sikkert?

Har leta&leta etter dette rare ved sannheten til opphav/død ovs.Og hans foreldere??Var de fra Halden??
.........................................................

Det jeg vet er at han er ført i KB. ca.20/11-1899.som FAR til Jørgine Bertelsen Holme.

Der er han etterlyst av barnets moder/i KB.Ikke sett/hørt/arbeidet/funnet død??etter denne dato??
.......................
Mor til barnet var OLINE JOSEFINE HOLME født. 1874 år Kråkerøy, på Holme Gård.
.......................

Det er hva jeg vet om denne Kristen Bertelsen, søkt,søkt,søkt uten funn av riktig Betydning??
Ja denne Mannen søker jeg hele slekta til bakover i tid, alle hans slektninger er for meg en gåte????Bodde de i Norge El. Dannmark??

Takkn. for alle svar i denne saken/ alle svar har betydning... i denne NØTTEN.

Takker på forhånd for all hjelp i dette søket.Det er av stor betydning og finne ut alt om han og slekta hans bakover i tid. Da dette skal føres i slektstavle.

Mvh.
Helge R. :wink: :wink:

(Nb. da dette er en statisk side fra FT.1900.(dvs.død side) så må du føre pila med musepekern over utklippet og klikke en gang med musa, deretter klikke på firekanten øverst på høyre side, da blir siden stor.)

Sitat slutt.

MVH:Helge R.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

dn20561

Legg inn av dn20561 » 25. mars 2009 kl. 23.34

Hei,

her er nr. 57. Jørgine Bertelsen sin dåp og far Kristen Bertelsen Konditor.
i Kilde Ref: KB. Glemminge klokkerbok 1899-1908 år. (kråkerøy nå).

MVH.Helge R.

(Nb. da dette er en statisk side fra FT.1900.(dvs.død side) så må du føre pila med musepekern over utklippet og klikke en gang med musa, deretter klikke på firekanten øverst på høyre side, da blir siden stor.)

dn20561

Legg inn av dn20561 » 26. mars 2009 kl. 11.47

Hei,

sitat:

her er nr. 57. Jørgine Bertelsen sin dåp og far Kristen Bertelsen Konditor.
i Kilde Ref: KB. Glemminge klokkerbok 1899-1908 år. (kråkerøy nå).

MVH.Helge R.

(Nb. da dette er en statisk side fra kb.(dvs.død side) så må du føre pila med musepekern over utklippet og klikke en gang med musa, deretter klikke på firekanten øverst på høyre side, da blir siden stor.)

Sitat slutt.
....................................

MVH.Helge R.

(Nb. da dette er en statisk side fra kb. (dvs.død side) så må du føre pila med musepekern over utklippet og klikke en gang med musa, deretter klikke på firekanten øverst på høyre side, da blir siden stor.)
Sist redigert av dn20561 den 27. mars 2009 kl. 0.53, redigert 1 gang totalt.

dn20561

Legg inn av dn20561 » 26. mars 2009 kl. 11.58

Hei,

(Det er vist arvepapirer som sier denne viser til innl. over dette ang. Kristen Bertelsen Konditor levde til 1920-25 år.)
Kile ref.: slekts oppl.

Mvh. Helge R.

dn20561

Legg inn av dn20561 » 26. mars 2009 kl. 15.16

Hei,

:roll: :?: Jeg finner ikke komfirmasjon til Jørgine ( Bertelsen) Holme. Verken i KB. i Kråkerøy El. Glemmen i har lest alt fra 1913 år til 1917 Komfirmerte i KB.

:roll: :?: Kan noen hjelpe meg og finne Jørgine som komfirmert for meg :?:

hun er født 1899 år.Da hadde jeg blitt veldig glad for hjelpen, :lol: om noen hadde funnet henner som komf. :?: :roll:

Mvh. Helge R.

Brukeravatar
Egil Sundelius
Sted: STOKKE

Legg inn av Egil Sundelius » 26. mars 2009 kl. 23.43

Hei Helge :-) ..
kan ikke tilføre noe nytt....
men legger med lenke til -også- mistralboka i 1899, også her nr 57!

Kildeinformasjon: Østfold fylke, Glemmen, Ministerialbok nr. 13 (1892-1907), Fødte og døpte 1899, side 137.
Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?i ... _side=-140

(( står det ikke litt mere der, men vi får ikke alder på ham der heller :-( ))

hilsen Egil.

dn20561

Legg inn av dn20561 » 27. mars 2009 kl. 0.02

Hei Egil!

takker så mye Egil ,for innlegget/lenken din til Dåpen i KB.J a det står mer der også :?:

Men Jeg har også ett innl. til dåpen til født 1899 år. Jørgine der hun står i annen KB. på Glemmen .

Mvh. Helge R. :lol:

Brukeravatar
Egil Sundelius
Sted: STOKKE

Legg inn av Egil Sundelius » 27. mars 2009 kl. 0.08

Hei...
ja Helge , i denne klokkerboka

Kildeinformasjon: Østfold fylke, Glemmen, Klokkerbok nr. 6 (1894-1908), Fødte og døpte 1899, side 61-62.
Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?i ... x_side=-32

natta :) , hilsen Egil.

dn20561

Legg inn av dn20561 » 27. mars 2009 kl. 0.20

Hei,

Ja Egil! Takker deg for innl. i sted:lol:

Jeg har også funnet disse utsnittene før i dag :D , fra dåpen til Jørgine og faren Kristen Bertilsen.

Kilde Ref. : dåp side 221 nr.38.1908- 1944 år. klokkerboka i Kråkerøy.

MVH.Helge R.

(Nb. da dette er en statisk side fra Kb.(dvs.død side) så må du føre pila med musepekern over utklippet og klikke en gang med musa, deretter klikke på firekanten øverst på høyre side, da blir siden stor.)
Sist redigert av dn20561 den 27. mars 2009 kl. 0.59, redigert 1 gang totalt.

dn20561

Legg inn av dn20561 » 27. mars 2009 kl. 0.30

Hei,

her har jeg flere utsnitt av Komfirmasjon fra Jørgine Holme (Bertelsen) f.1899. i KB.1908-1944år.side 221 nr. 38.

MVH.Helge R.

(Nb. da dette er en statisk side fra KB.(dvs.død side) så må du føre pila med musepekern over utklippet og klikke en gang med musa, deretter klikke på firekanten øverst på høyre side, da blir siden stor.)
Sist redigert av dn20561 den 27. mars 2009 kl. 1.00, redigert 1 gang totalt.

dn20561

Legg inn av dn20561 » 27. mars 2009 kl. 0.39

Hei,

her er også vigsel til Jørgine Holme (Bertelsen) GM. Omar Skaug i Berg lysningsprotokoll side 28. Berg i Berg og nr. 13.

MVH.Helge R.

(Nb. da dette er en statisk side fra KB. (dvs.død side) så må du føre pila med musepekern over utklippet og klikke en gang med musa, deretter klikke på firekanten øverst på høyre side, da blir siden stor.)
Sist redigert av dn20561 den 27. mars 2009 kl. 1.02, redigert 1 gang totalt.

dn20561

Legg inn av dn20561 » 27. mars 2009 kl. 0.49

Hei ,

her har jeg innl nr. 3. der faren Kristen Bertilsen faren til Jørgine Holme Bertelsen sin vigselen med Omar Skaug i Berg lysningsprotokoll side 28. Berg i Berg og nr. 13.

Faren står i siste kollonne ( Konditor Kristen Bertelsen født og bodd på Kråkerøy.)(tror jeg)

MVH.Helge R.

(Nb. da dette er en statisk side fra KB.(dvs.død side) så må du føre pila med musepekern over utklippet og klikke en gang med musa, deretter klikke på firekanten øverst på høyre side, da blir siden stor.)

dn20561

Legg inn av dn20561 » 27. mars 2009 kl. 1.11

Hei Mona!

:D jeg takker deg for all god hjelp på søkene i dag også :!:
...................

:D jeg takker deg Egil for all god hjelp i dag :!:

Mvh. Helge R. :lol:

dn20561

Legg inn av dn20561 » 27. mars 2009 kl. 9.57

Hei,

her har jeg en liten nøtt og knekke :?: :roll:

Dette gjelder Konditor Kristen Bertelsen (f. på Kråkerøy) !??( er det hans død 19/5-1913 år og K.B. sitt Skifte det står :?: :roll: )

Jeg er svært taknemelig om noen kan tolke dette ordrett, da denne er noe vanskelig og lese:roll: :?:

Jeg takker for alle svar her.

MVH. Helge R.

Kilde ref.: her har jeg innl nr. 3. der (siste kolonne på siden) faren Kristen (Bertilsen) faren til Jørgine Holme Bertelsen sin vigselen med Omar Skaug i Berg lysningsprotokoll side 28. Berg i Berg og nr. 13.

Utsnitt her.:

dn20561

Legg inn av dn20561 » 27. mars 2009 kl. 17.12

Hei ,

her har jeg hele siden (der faren Kristen Bertilsen faren) står K.B. til Jørgine Holme Bertelsen i hennes vigsel med Omar Skaug, i Berg. lysningsprotokoll side 28. Berg i Berg og nr. 13. Lysningsprotokoll 1919-1944 år.

Faren ti Jørgine står i siste kollonne ( Konditor Kristen Bertelsen født og bodd på Kråkerøy.)(tror jeg)

Det er særlig siste kollone jeg skulle ha tolket grunnet litt uleselig skrift :roll: :?: der jeg
særlig er intr. i faren Kristen Bertelsen :roll: :?: :shock: og når han døde :?:

MVH.Helge R.

dn20561

Legg inn av dn20561 » 28. mars 2009 kl. 21.05

Hei,

:D jeg har et spørsmål ang. imf. i KB.

Jeg lurer på om det er mulig og finne (nye) :arrow: kilder i Notatene til Stiftprosen der han (kansje har ført savnet far (Vedkomende Forsvunnet) finnes det da i andre kilder/KB. hos Stiftprosten i Fredikstad, mer oppl./bekreftelse på når ett spørsmål som hvordan man kan søke efterlyst far i dåpen i andre kilder :roll: :?:
Og finnes det mer oppl. :?: på dette spørmålet ang. faren savnet :?: :roll:

#Anmeldt av barnets moder .Stiftprosten underrettet 14/4-1899.Vedkommede forsvunden#

MVH.Helge R. :lol:

Kildeinformasjon: Østfold fylke, Glemmen, Ministerialbok nr. 13 (1892-1907), Fødte og døpte 1899, side 137.
Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?i ... d=3447&uid =ny&idx_side=-140
.................................

Utsnitt til kilde følger under fra KB.:

Siste kolonne på siden/utsnittet.

dn23027
Sted: MANDAL

Legg inn av dn23027 » 29. mars 2009 kl. 3.52

her har jeg en liten nøtt og knekke :?: :roll:

Dette gjelder Konditor Kristen Bertelsen (f. på Kråkerøy) !??( er det hans død 19/5-1913 år og K.B. sitt Skifte det står :?: :roll: )

Jeg er svært taknemelig om noen kan tolke dette ordrett, da denne er noe vanskelig og lese:roll: :?:

Jeg takker for alle svar her.

MVH. Helge R.

Kilde ref.: her har jeg innl nr. 3. der (siste kolonne på siden) faren Kristen (Bertilsen) faren til Jørgine Holme Bertelsen sin vigselen med Omar Skaug i Berg lysningsprotokoll side 28. Berg i Berg og nr. 13.

Utsnitt her.:

Hun dtr. av konditor Kristen Bertelsen, f. på Kråkerøy. D.Att. av 19/5 1913 (har tat morens navn (uekte barn).

Jeg er slett ikke så sikker på at det er dødsattest som menes her, for det har lite med vielsen å gjøre om faren er død eller ei. Hun kan ha levert en dåpsattest pga navneskiftet? Dersom det stod annet etternavn på henne fra da hun ble døpt, så har hun jo byttet senere og har nok levert attest på det. En rettet dåpsattest fra 19/5 1913, f.eks.

Mvh
Linda W

dn23027
Sted: MANDAL

Legg inn av dn23027 » 29. mars 2009 kl. 4.00

Det står strek (pil, faktisk) under ordet navn og bort til loddrett skrift til venstre, men jeg klarer ikke lese hva som er notert der. Det er for svak skrift :(

Mvh
Linda W

dn20561

Legg inn av dn20561 » 29. mars 2009 kl. 8.43

Hei Linda,

siterer Linda.:

Hun dtr. av konditor Kristen Bertelsen, f. på Kråkerøy. D.Att. av 19/5 1913 (har tat morens navn (uekte barn).

Jeg er slett ikke så sikker på at det er dødsattest som menes her, for det har lite med vielsen å gjøre om faren er død eller ei. Hun kan ha levert en dåpsattest pga navneskiftet? Dersom det stod annet etternavn på henne fra da hun ble døpt, så har hun jo byttet senere og har nok levert attest på det. En rettet dåpsattest fra 19/5 1913, f.eks.

Mvh
Linda W

sitat slutt.
...............

og i Linda sitt 2.inl.

Siterer Linda: Det står strek (pil, faktisk) under ordet navn og bort til loddrett skrift til venstre, men jeg klarer ikke lese hva som er notert der. Det er for svak skrift

Mvh
Linda W

Linda Wathne Skrevet:

Det står strek (pil, faktisk) under ordet navn og bort til loddrett skrift til venstre, men jeg klarer ikke lese hva som er notert der. Det er for svak skrift

Mvh
Linda W

sitat slutt.

................

Hei Linda Takker så mye for all god hjelp fra deg ,

:roll: nei dette med faren Konditor Kristen Bertelsen er ikke så lett og lese/tolke/ el. forstå dato og om :?: :roll:om meningen er en Døds dato.el. noe slikt. el. slik du tolker dette og Linda.

Vi/jeg har sjekket Begravelser/dødsprotokoller og lest fødte i Fredrikkstad & Kråkerøy & KB. og på Hvaler (der det er reg. mange Bertelsen iFT. og KB. ).

Men det finnes ikke :roll: spor etter denne Konditor Kristen Bertelsen faren til Jørgine Holme (Bertelsen), det er noe meget (rart med denne person Konditor K.Bertelsen :roll: )

Har oså søkt/lest i Oslo ,siden han står ført som arbeider på Cloetta sjokolade fabr. ? :roll:
om han bodde fast (der i Oslo)

(el. hvor han var født ? vet jeg ikke.Ikke noe av denne Konditor vites ikke enda (sikkert), men jeg ser er vel en mulighet for at han reiste til Fredrikstad området om han hadde grunn til det :?: :lol:
........

Om denne k.Bertelsen er død el. er reist/emigrert :roll: :?: nei det er jeg ikke sikker på (enda).

Takker deg Linda .for svarene. :D

Mvh. Helge R.

dn20561

Legg inn av dn20561 » 30. mars 2009 kl. 0.06

Hei,

er det mulig noen her på siden vet om hvor folkene som omkom i drukning ved båtforlis /eller uten båt,bare ved drukning og ikke ble funnet :?:

Hvor ble de ført :?: i KB.

Eller ikke nevnt ved ord som døde el. savnet i KB. av presten på stedet der de bodde etter ulykken ? :roll:

Jeg trodde all drukning ble ført i KB. av presten på stedet der de druknet?

De ble vel da ikke ført som druknet/savnet da på sognet/hjemstedet der de bodde :?:

Finnes det noen egene kilder for sjøfolk/passasjerer i Østfold :!: over folk som druknet og ikke ble funnet/el. funnet.

Jeg er noe i tvil hvor jeg skal søke etter folk /sjømenn som druknet i Østfold,
og om det finnes annen kilde enn KB. til og finne ut dette på.!

Jeg setter stor pris på alle svar i dette søket.
Mvh. Helge R.

dn20561

Legg inn av dn20561 » 21. april 2009 kl. 22.22

Hei,

om en mann (dør/blir drept) i 1899-1900 år. Og i ikke blir funnet/oppklart før i 1913 blir det da åpnet for arvesak :?: Så lang tid etter persons død inntruffet :?:

Og er det da det skrevet ned noe sted? I Arkiver hvor? I Østfold, el. Oslo?

Om så ,hvor er de arvepapirer, el. bekreftelse på dødsfall oppbevart/og lagret :roll:

Vi vet med sikkerhet det er snakk om arv, fra avdød person.

Og er de tilgjengelige for slekta, eller er det 100 års regel +++?

Om noen kan svare på dette er jeg svært glad for hjelp.

Da jeg jobber meget med dette søket ,har jeg behov for all hjelp jeg kan få på dette søket.

Takker på forhånd for all hjelp i søket. :D

Mvh. Helge R.

Svar

Gå tilbake til «Fredrikstad-Sarpsborg-distriktet - ukjent kommune»