Dette kan kanskje av noen tas opp som et surt og grinete innlegg, men jeg risikerer det

Det er et sted her på Slektsforum hvor reklame er akseptabelt og der alle som leser det vet at det er reklame. I forum for Slektsprogrammer er det etter min mening en del overtramp fra de som selger program, men det kanskje kan være nyttig å se hvilke program som stadig må oppdateres (for det er vel oppdagede feil som rettes?) Da kanskje en bør unnvike disse!
Når nybegynnere eller andre med tydelig mindre erfaring med programutvalget stiller spørsmål i alle fora bør/skall alle leverandører av og ambassadører for program avstå fra annet en å vise til oversikten over program.
Jeg håper de som kjenner seg truffet sluter med å ville 'hjelpe' alle med sine produkter, det er ikke sikkert at det er det beste for den som kjøper det.
Jeg håper også att de som moderer sidene tar bort disse overtramp. Om det ikke endres så kan jo kanskje en tid i karantene vise att vi gjerne vil ha informasjon om hvordan man skall bruke data i slektsforskning og slippe reklame.
Vennlige hilsener
Niels