Hans Olsen Lien
Moderator: MOD_Sogn_og_Fjordane
- Hans Magnus Stølen
- Sted: RANDABERG
Hans Olsen Lien
Hei!
Kan nokon hjelpa med min tip-tipoldefar Hans Olsson Lien frå Sunnfjord fødd ca 1762.
Han flytta til Bømlo i Sunnhordland og var gift 4 gonger, bla med Brita Knutsdtr. Økland. Eg veit ikkje kvar i Sunnfjord han kom fra.
MVH
Hans Magnus Stølen
Kan nokon hjelpa med min tip-tipoldefar Hans Olsson Lien frå Sunnfjord fødd ca 1762.
Han flytta til Bømlo i Sunnhordland og var gift 4 gonger, bla med Brita Knutsdtr. Økland. Eg veit ikkje kvar i Sunnfjord han kom fra.
MVH
Hans Magnus Stølen
Re: Hans Olsen Lien
Hei!
Har du navn på dei 4 konene og borna i dei ulike ekteskapa? Kanskje det kan vere til hjelp når foreldra og fødestad skal finnast.
Har du navn på dei 4 konene og borna i dei ulike ekteskapa? Kanskje det kan vere til hjelp når foreldra og fødestad skal finnast.
Hei fant foreldrene på Fs.Ola Hansson Karlsrud født 1855 og Astrid Olsen Lien født 1857.De hadde tilsammen 10 barn.Hans var nummer 7.Foreldrene til Ola var Hans Steinsson Karlsrud og Sigrid Johannesson Sjotveit.Astrid sine foreldre var Ole Jonsson Grimsrud og Gro Gunnulvson Krosskei.
Så var det foreldrene til Hans:Stein Olsson Karlsrud og Gro Anfindsson Bernas.
Foreldre Sigrid:Johannes Nilsson Sud Sjotveit og Gunnhild Anfindsson Bernas.
Foreldre Ole:Jon Toresson Grimmsrud og Astrid Olsson Marheim.Dette ble mange navn.Men kanskje litt hjelp på veien videre
Så var det foreldrene til Hans:Stein Olsson Karlsrud og Gro Anfindsson Bernas.
Foreldre Sigrid:Johannes Nilsson Sud Sjotveit og Gunnhild Anfindsson Bernas.
Foreldre Ole:Jon Toresson Grimmsrud og Astrid Olsson Marheim.Dette ble mange navn.Men kanskje litt hjelp på veien videre

Muligheten for at dette var feil mann er tilstede.Men eneste med det navnet jeg fant.Men etter hva jeg kan se stemmer ikke årstallet helt angående fødselsåret.Men hvem vet kanskje..... 

- Hans Magnus Stølen
Takk for hjelpa. Det er mitt første forsøk på slektsforum og eg oppdaga e-mail med svar då eg var på reise no og var derfor veldig spent.
Eg burde nok ha fyllt på med meir info: Han var gift 3 gonger, men hadde i tillegg dottera Mette f. 1791 med Grisilde Andersdtr. Eikeland.
Første kona var Kristi Knutsdtr. Herland d. før 1791. Barnlause.
Nr.2 var Kristi Samuaelsdtr. Teigland, Moster, Bømlo f. 1794 d. 1794. Barn: Ola f. 1794.
Nr. 3 var Brita Knutsdtr. Økland, Bømlo. f.1774 d 1838.
Barn: Kristi f. 1797, Marta f. 1799, Mari f. 1804, Knut f.1806-d.1807, Synneva f. 1807, Knut f. og d. 1811, Brita f. 1813.
Til Lisbeth: Veit du kor i Sunnfjord han kom frå? Er også litt usikker på om vi får årstall til å gå opp, men dette er uansett første steg vidare
Eg burde nok ha fyllt på med meir info: Han var gift 3 gonger, men hadde i tillegg dottera Mette f. 1791 med Grisilde Andersdtr. Eikeland.
Første kona var Kristi Knutsdtr. Herland d. før 1791. Barnlause.
Nr.2 var Kristi Samuaelsdtr. Teigland, Moster, Bømlo f. 1794 d. 1794. Barn: Ola f. 1794.
Nr. 3 var Brita Knutsdtr. Økland, Bømlo. f.1774 d 1838.
Barn: Kristi f. 1797, Marta f. 1799, Mari f. 1804, Knut f.1806-d.1807, Synneva f. 1807, Knut f. og d. 1811, Brita f. 1813.
Til Lisbeth: Veit du kor i Sunnfjord han kom frå? Er også litt usikker på om vi får årstall til å gå opp, men dette er uansett første steg vidare

- Hans Magnus Stølen
Takk for forsøk, men det gjekk dessverre ikkje heilt opp.
"Min" Hans Olsson Lien er nok ikkje den samme som han du fant. Eg får ikkje til å leggja inn link direkte til søkeresultatet på Famlisearch der eg finn han, men det er ikkje oppgitt foreldre. Min info. om han er frå Bømlo Bygdebok.
Eg er litt for lite kjend i Sunnfjord til å finna ut kvar Lien kan vera.
"Min" Hans Olsson Lien er nok ikkje den samme som han du fant. Eg får ikkje til å leggja inn link direkte til søkeresultatet på Famlisearch der eg finn han, men det er ikkje oppgitt foreldre. Min info. om han er frå Bømlo Bygdebok.
Eg er litt for lite kjend i Sunnfjord til å finna ut kvar Lien kan vera.

Hei igjen jeg har helt "glemt"dette jeg.Har vært veldig opptatt med min egen slekt.Men jeg kan sikkert ta en titt senere 

-
- Sted: BERGEN
Hei !
Under "nyttige linker" i DA, finn du Gårdsnavn i SF og Ho. Lien fin du her:
1. Indre Sogn, Jostedalen, Luster, gard nr 18 før, no nr 203
2. Ytre Sogn, Øen, Hyllestad, gard nr 16 før og no
3. Ytre Sogn, Bø, Hyllestad, gard nr 96 før og no
4. Sunnfjord, Askvoll , gard nr 3 før og no
5. Sunnfjord, Bygstad, Gaular (før Indre Holmedal ) gard nr 116 før og no
6. Nordfjord, Eid, gard nr 35 før og no.
I Hordaland finn du Lien i Skånevik og Valestrand.
Under "nyttige linker" i DA, finn du Gårdsnavn i SF og Ho. Lien fin du her:
1. Indre Sogn, Jostedalen, Luster, gard nr 18 før, no nr 203
2. Ytre Sogn, Øen, Hyllestad, gard nr 16 før og no
3. Ytre Sogn, Bø, Hyllestad, gard nr 96 før og no
4. Sunnfjord, Askvoll , gard nr 3 før og no
5. Sunnfjord, Bygstad, Gaular (før Indre Holmedal ) gard nr 116 før og no
6. Nordfjord, Eid, gard nr 35 før og no.
I Hordaland finn du Lien i Skånevik og Valestrand.