Slekt til Lars Gauksrud
Moderator: MOD_Oppland
-
- Sted: ROMEDAL
Slekt til Lars Gauksrud
Hei, er det noen som kjenner til min fars slekt, hans navn var Lars Gauksrud? Fra Jevnaker. 

Re: Slekt
Ved søk på navnet Gauksrud i tellingen for år 1900, så kommer det opp 15 personer fra Søndre-Land.
http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/we ... =4664#ovre

- Egil Sundelius
- Sted: STOKKE
Re: Slekt til Lars Gauksrud
Hei Liv-Marie,
( ble mor og far gift?) hvis så!, så kan du finne noe ved lysningen f.eks...
Ble Lars født 'i/på' Jevnaker ?
hilsen Egil.
( ble mor og far gift?) hvis så!, så kan du finne noe ved lysningen f.eks...
Ble Lars født 'i/på' Jevnaker ?

hilsen Egil.
-
Re: Slekt
Hei jeg lurer på om du har noe opplysning om min far slekt, Lars Gauksrud: Jeg er hans sønn, Per Ole Gauksrud, det jeg vet at han er født den ,7, August,1919,. Så det jeg vet at han traff min mor i oslo en gang på 1965-1966, 

-
Hei født 7august 1919 vet ikke jevanker
Lars Gauksrud er antagelig født og døpt i Brandbu, har du mottatt den personlige meldingen?, vet ikke hvorfor det er mangler i klokkerboka for Brandbu, da det er opphold fra mai 1919 - juli 1926
Hei!
Jeg er av Gauksrudslekt, da min bestemor het Gauksrud før hun giftet seg og bodde på jevnaker. Vet at de som bodde på Jevnaker eller vestsiden ble døpt i Brandbu på den tiden. Har du funnet ut noe mer om det foresten? Ser det er en god stund siden det er postet her..

Jeg er av Gauksrudslekt, da min bestemor het Gauksrud før hun giftet seg og bodde på jevnaker. Vet at de som bodde på Jevnaker eller vestsiden ble døpt i Brandbu på den tiden. Har du funnet ut noe mer om det foresten? Ser det er en god stund siden det er postet her..