Hei
Er det nokon som veit um kva hende te Bertil Olson Persbråten (Skretteberg) og familien hans? Han var f. 1823 på Hallerdalen, Modum og gift 1852 i Heggen k. med Maren Turina Vilhelmsdotter (f. 1832 på Skretteberg, Modum). Dei hadde 3 kjende born -
1. Ole (Ola?) f. 1854 og d. 1886 som ungkar på Persbråten .
2. Anne Karine f. 1861 og gift i 1883 med Torvald Gulbrandsson Gubberud (Modum). Dei emigrerte (året ukjend), te North Dakota, USA.
3. Torger (Torgeir?) f. 1865 (veit ikkje kva hende te han)
Bertil, kona og borni er nemnde i 1865 folketeljinga på Persbråten men ikkje i 1900. Kunne ikkje finna Bertil, kona Maren eller born Anne Karine og Torgeir nemnd etter 1865 i kyrkjebøkene under daude eller utflyttjande frå kommunen.
Mvh
Martin
Bertil Olson Persbråten (Skretteberg) 1823 - ?
Moderator: MOD_Buskerud
Bertil Olson Persbråten (Skretteberg) 1823 - ?
Sist redigert av gj06459 den 3. mars 2008 kl. 0.42, redigert 1 gang totalt.
-
- Sted: ÅMOT
Re: Bertil Olson Persbråten (Skretteberg) 1823 - ?
Hei,
Ole ble konfirmert i Heggen kirke 1868 - # 18, Anne Karine ble konfirmert Heggen kirke 1877 - # 37 - og Torger ble konfirmert i Heggen kirke i 1880 - # 29.
Ole ble konfirmert i Heggen kirke 1868 - # 18, Anne Karine ble konfirmert Heggen kirke 1877 - # 37 - og Torger ble konfirmert i Heggen kirke i 1880 - # 29.
Hei Kjell
Mange takk for dei konfirmasjonane. Dei hjelper.
Martin
Mange takk for dei konfirmasjonane. Dei hjelper.
Martin
-
Hei igjen,
Thorvald Gulbrandsen og familie emigrerte fra Norge i 1885, her er skipsmanifest fra ss Hekla ved ankomst New York 27 juni (# 147-150).
Kjell H.
Thorvald Gulbrandsen og familie emigrerte fra Norge i 1885, her er skipsmanifest fra ss Hekla ved ankomst New York 27 juni (# 147-150).
Kjell H.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
-
Som du ser, så reiser Bertil, Maren og Torge i samme følge 

Hei Kjell
Tusen takk for svaret. Det var akkurat info som eg yngste å sjå på!
Men eg er ikkje kjend hjå dessa manifest dokument. Er det mogeleg for ein å sjå på heile manifestet på nettet og er det passasjernamneindeks for dessa manifestene?
Mvh
Martin
Tusen takk for svaret. Det var akkurat info som eg yngste å sjå på!

Men eg er ikkje kjend hjå dessa manifest dokument. Er det mogeleg for ein å sjå på heile manifestet på nettet og er det passasjernamneindeks for dessa manifestene?
Mvh
Martin
-
Her ser du at hele reisefølget dro fra Christiania med Hekla den 11 juni 1885. Reisemål var St.Wincent (N.Dakota ?).
Du kan se på skipsmanifest gratis hos www.ellisisland.org , men de starter ikke før 1892.
Jeg vet ikke om tilsvarende gratis mulighet finnes for emigrantskip før 1892. Sjøl har jeg et abonnement hos www.ancestry.com som jeg har hatt stor nytte av - og du også nå
.
Skipsmanifest er fotografert/scannet i sin helhet og en kan bla fram og tilbake mellom de forskjellige sider, men noen navneindex finnes ikke. Som med all annen slektsgransking, må en bla og bla og bla og prøve å tyde de forskjellige håndskrevne innføringene.
Kjell H.
Du kan se på skipsmanifest gratis hos www.ellisisland.org , men de starter ikke før 1892.
Jeg vet ikke om tilsvarende gratis mulighet finnes for emigrantskip før 1892. Sjøl har jeg et abonnement hos www.ancestry.com som jeg har hatt stor nytte av - og du også nå

Skipsmanifest er fotografert/scannet i sin helhet og en kan bla fram og tilbake mellom de forskjellige sider, men noen navneindex finnes ikke. Som med all annen slektsgransking, må en bla og bla og bla og prøve å tyde de forskjellige håndskrevne innføringene.
Kjell H.
Hei Kjell
Takk for det heile reisefølgjet. Ja, det er truleg "St Vincent" som ligg på grensa millum Minnesota og North Dakota. Eg gjet at frakta tyder 1000 "kroner"?
Eg visste ikkje http://www.ancestry.com hadde norsk skipmanifest, so eg ser at det er veldig nyttig å ha abonnent.
Eg er kjend med http://www.ellisisland.org men diverre det var ikkje dei rette åra.
Takkar so mykje for hjelpa di.
Martin
Takk for det heile reisefølgjet. Ja, det er truleg "St Vincent" som ligg på grensa millum Minnesota og North Dakota. Eg gjet at frakta tyder 1000 "kroner"?
Eg visste ikkje http://www.ancestry.com hadde norsk skipmanifest, so eg ser at det er veldig nyttig å ha abonnent.
Eg er kjend med http://www.ellisisland.org men diverre det var ikkje dei rette åra.
Takkar so mykje for hjelpa di.

Martin