Fru Helen(e) Grende,ikkje barn, trønder,budde lenge i USA

For etterlysninger som ikke kan plasseres på ett av undernivåene

Moderator: MOD_Nord-Trøndelag

Svar
gj04064
Sted: SKJOLDASTRAUMEN

Fru Helen(e) Grende,ikkje barn, trønder,budde lenge i USA

Legg inn av gj04064 » 3. desember 2006 kl. 21.12

Hei,

Oldefaren min heitte Lars Olsson Bredal (f.1871, d.1947). Han reiste i 1893 fra Stavanger til USA. I USA jobba han mellom anna på farmen til Herr og Fru Grende. Denne farmen låg i Montana, nær byen "Linnep"(trur det uttales slik, skrivemåte??,fant ikkje byen på kart).

Ekteparet Grende fekk visstnok ikkje barn, og dei kom frå Trøndelag. Dei flytta etter ei tid tilbake til Noreg, noko også min oldefar gjorde. Heime i Noreg kom ein gong Fru Helen(e) Grende på besøk til oldefaren min i Nord-Rogaland.

Eg ønsker å vite eksakt namn på Herr og Fru Grende, og kor dei var frå. Målet er å få kontakt med slekta til Grende, og spørre om dei har bilete eller andre opplysningar frå då min oldefar var i USA.

På førehand tusen takk for hjelpa!
Sist redigert av gj04064 den 4. desember 2006 kl. 22.34, redigert 1 gang totalt.

dn17613
Sted: TÅRNÅSEN

Re: Fru Helene Grende, ikkje barn, trønder, budde lenge i US

Legg inn av dn17613 » 4. desember 2006 kl. 11.03

På Ørlandet, ST er det en rekke gårder på Grande, kanskje de kom herfra? Du må nok ha noen navn før dette er noe konkret tips da...

dn10058
Sted: LARVIK

Legg inn av dn10058 » 4. desember 2006 kl. 17.37

Det er vel sannsynlig at det dreier seg om gårdsnavnet Grenne i Åsen eller Rissa.

Brukeravatar
dn22258
Sted: RØYKEN

Legg inn av dn22258 » 4. desember 2006 kl. 18.35

Det er nesten nødvendig å vite når ekteparet Grende returnerte til Norge?

Men her et par forsøk:

Ved folketellingen 1900 finner jeg bare én Grende i hele Trøndelag. Johan Grende som da bor midl.tidig i Trondheim, vanlig bosted Nes i Bjugn, født 1860 Ørlandet. Oppgis at han er gift. Jeg finner ingen Helene, som kunne passe som hans kone.

Ellers finnes navnet Grenne i Åsen N-T. I Norges Bebyggelse (ca 1955) finner jeg på gården Grenne mellom, 2 eiere:
1. Oddgeir Grenne, foreldre Signe og Oskar Geving
2. Johan Petter Grenne, foreldre Marta og Ole Grinde

Dette kan bli en nøtt!
M v h Dagfinn

gj04064
Sted: SKJOLDASTRAUMEN

Legg inn av gj04064 » 4. desember 2006 kl. 22.28

Hei igjen , og tusen takk for gode innspel. Eg fant sjølv han Johan Grende som var i Trondheim midlertidig. Kan det vera han?

Helene kan heitte Helen. Såg no at eg hadde skrive Helen på eit notat eg hadde.
Ellers kan det sjølvsagt vera mogleg at ekteparet ikkje heitte Grende, men Grande eller Grenne.

Diverre har eg ikkje opplysningar om årstal og liknande. Det er godt mogleg at ekteparet Grende gjorde som oldefar, og reiste litt fram og tilbake mellom USA og Noreg. Eg skal no høyre om min far hugsar meir fra frå kva hans far fortalde, så vennligst sjå innom dette emnet litt nærare jul.:)

jorunnkarin.

Svar

Gå tilbake til «Nord-Trøndelag - ukjent sted»