Eberhard Beck f. 1865 i Hedmark?

For etterlysninger som ikke kan plasseres på ett av undernivåene

Moderator: MOD_Hedmark

Svar
gj03089
Sted: SAGVåG

Eberhard Beck f. 1865 i Hedmark?

Legg inn av gj03089 » 2. mai 2006 kl. 21.47

Eg undrast på om Eberhard C(mellomnamn eller farsnamn?) Beck som vart fødd 18.04.1865-død i Nord Dakota 1938, var f. i Hedmark.

Han er å finna i alle FT frå 1900-1930 i USA, der oppgjev han innflytta til USA 1888.

Eg finn kun ein god kandidat blant utreiste, det er ein som er ca.17 år for gammal...

Det er ein Eberhard Kristiansen f. 1865 i FT 1865, han bur saman med foreldra på Hovelsåsen, i Åsnes, men eg finn ikkje han blant utreiste.
Eller kanskje eg ikkje ser skogen for berre trær, eg har nemleg leita opp og ned, i aust og vest :)

Eg har eit innlegg på Dig.ark. der eg har forsøkt å finna denne, men eg trur eg har laga feil namn på debatten, det var så lite respons...
http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/We ... gg=6#anker

Det hadde vore supert viss nokon kunne hjelpa til med å løysa denne gåta :D

Venleg helsing Mariann.

Brukeravatar
Arild Jarle Kompelien
Sted: BERGEN

Re: Eberhard Beck f. 1865 i Hedmark?

Legg inn av Arild Jarle Kompelien » 7. mai 2006 kl. 13.12

Døpte for Åsnes 1865 finnes ikke fordi kirkebøkene brant opp.

Men om han på Hovelsåsen i Åsnes er rette Eberhard skal jeg ikke uttale meg sikkert om, men jeg ser i Ft. 1875 at familien er på et bruk kalt Brenna. Dette er i samme området som Hovelsåsen. I samme området finnes også to brukt kalt Bækken. Det kan sannsynliggjøre at du har rett mann. Han kunne være på et av disse brukene da han dro. 1875 kalles en på Bækken seg A. Bæk. Kirkebøkene for Åsnes er forsøkt rekonstruert, men jeg har ikke tilgang til disse. Hans konfirmasjon kunne være interessant å få sjekket. Solør Slektshistorielag burde kunne hjelpe deg med dette. Kan nevne at Eberhard i dette distriktet ser ut til å ha blitt uttalt /ebrat/.

gj03101
Sted: SAGVåG

Re: Eberhard Beck f. 1865 i Hedmark?

Legg inn av gj03101 » 8. mai 2006 kl. 20.24

Hei.
Takk skal du ha for respons :-)
Eg har fått svar frå Solør Slektshistorielag, og eg har fått visst at ein Eberhard C Bakken (som eg fann etter eg hadde laga fyrste innlegget her), var rett mann.

Venleg helsing Mariann.

Svar

Gå tilbake til «Hedmark - ukjent sted»