Siteringsfunksjonen virker ikke

Her kan du stille spørsmål om Slektsforum

Moderator: admin

Svar
dn18553
Sted: OSLO

Siteringsfunksjonen virker ikke

Legg inn av dn18553 » 17. april 2006 kl. 20.39

Hei!

Quote-funksjonen fungerer ikke skikkelig. Den virker som den skal bare når jeg fjerner navnet på den jeg siterer i koden. Når navnet er med får jeg bare koden opp:

Andreas Snildal skrev:Eksempel
Mvh. Andreas Snildal
Moderator: Etniske minoriteter
Moderator: Troms
Les dette før du poster din melding

dn06606
Site Admin

Re: Siteringsfunksjonen virker ikke

Legg inn av dn06606 » 17. april 2006 kl. 23.46

Andreas Snildal skrev:Hei!
Quote-funksjonen fungerer ikke skikkelig. Den virker som den skal bare når jeg fjerner navnet på den jeg siterer i koden. Når navnet er med får jeg bare koden opp:
Andreas Snildal skrev:Eksempel

Dette skyldes en uønsket side-effekt av en endring som ble gjort forleden. Denne endringen er nå reversert.

De meldingene som er postet i mellomtiden kan rettes opp ved at de åpnes for redigering og lagres uten endringer. Slik som jeg har gjort med din melding ovenfor :D
mvh Jan

dn18553

Legg inn av dn18553 » 18. april 2006 kl. 0.07

Som vanlig rask ekspedering :-)

Takker!
Mvh. Andreas Snildal
Moderator: Etniske minoriteter
Moderator: Troms
Les dette før du poster din melding

Brukeravatar
Otto Jørgensen
Kontakt:

Legg inn av Otto Jørgensen » 18. april 2006 kl. 8.56

Nå er nå denne sitteringsmuligheten ofte missbrukt ved at de de grader hele foranliggende meldinger er sittert; hvilket ikke burde være nødvendig, da jo hele meldingen står ovenfor i tråde.

Dette er uting som mange brukere har og som etter min mening er unødvendig.

Noe annet hvis en referer til meldinger og informasjon som ikke står rett foran i tråden. Til en sik referanse burde da være med også dato og klokke; ikke bare navn som eksemplene i denne tråden

dn10731
Sted: HØNEFOSS

Legg inn av dn10731 » 18. april 2006 kl. 15.08

Enig. Men-, montro hvor mange velger visning i "tråder"?

Ved "flat" visning kan det iblandt være vanskelig å se hvilket innlegg der er svart på. Kan ha blitt lagt på plass et par nye, mens vedkommende skriver svaret sitt. Dermed vil svaret legge seg på plass etter disse, og ikke der det var meningen.

(I Digitalarkivet er hvert innlegg i den enkelte debatt nummerert, slik at vi kan henvise til nummeret om ønskelig. Da blir det ingen missforståelse. Kanskje det en gang kunne la seg gjøre med noe lignende her i Slektsforum).

Mvh Ellef Ellefsen.

Brukeravatar
Otto Jørgensen
Kontakt:

Legg inn av Otto Jørgensen » 18. april 2006 kl. 15.39

Men for de som bruker dette på den andre måten, er det mange ganger at det er store refaranser over flere innlegg som gjentas gang etter gang.

Det gir heller ikke brukerne noen god løsning.
Disse brukerne har ingen mulighet til å fjerne disse som de får igjen og igjen over flere meldinger uten at det bidrar til noe mer.

De som leser i flat struktur kan nå sette det annerledes men vi som leser tråden kan ikke fjerne alle gjentagelsene

Svar

Gå tilbake til «Informasjon om Slektsforum»