Om Iver Tommasen Remmen kom frå Fræna, Vestnes eller ein annan stad veit eg ikkje.
Men i 1784 (kanskje så tidleg som 1780) kom han til Moldenesset og budde i huset som enka Cathrina Petersdatter Schjelderup hadde kjøpt av enka etter Ole Olsen Haanstad, Berit Jonsdatter dette året.
Det ser ut som om dette er samme mann som vert kalla Iver Moldegaard i 1787. Dette er siste gong eg kan finne han nemnt i Molde.
Skulle gjerne visst noko meir om Iver.
Iver Tomassen Remmen - sist på 1700-tallet i Molde
Moderator: MOD_Møre_og_Romsdal
-
- Kontakt:
- Helge Bjerkevoll
- Sted: REKDAL
- Kontakt:
Re: Iver Tomassen Remmen - sist på 1700-tallet i Molde
Det kan vel også hende at vi skal til Remmem i Grytten.
Finner en Thomas Thomasen Remem som er copulert 20 a trin 1735.
Det kan jo være av samme folket?
http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?u ... =32#bunnen
Kanskje våre Grytten-eksperter kan avklare dette?
Finner en Thomas Thomasen Remem som er copulert 20 a trin 1735.
Det kan jo være av samme folket?
http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?u ... =32#bunnen
Kanskje våre Grytten-eksperter kan avklare dette?
- Britt Iren Pedersen Neergård
- Sted: MOLDE
- Kontakt:
Det er vel sannsynlig den samme mannen som i denne tråden
Fam finnes på side 262 i revidert utg av Raumadalsfolket.
At han var 61 år ved sin død i 1785 viser at han var født før det finnes kirkebøker i Rauma.
Ved en rask titt på konfirmantlistene finner jeg han ikke.
Fam finnes på side 262 i revidert utg av Raumadalsfolket.
At han var 61 år ved sin død i 1785 viser at han var født før det finnes kirkebøker i Rauma.
Ved en rask titt på konfirmantlistene finner jeg han ikke.
-
- Kontakt:
Hei!
Takk for flott hjelp. Eg sat nettop og las s. 262 i Raumadalsforlket etter tipset frå Helge.
Det var interessant å lese tråden du viste til Brit Iren!
Bolsø kirkebok 1767 den 29 Octbr: trolovet Enkemanden Thore Willumsen med Aase NielsDatt. Copul: 3 Decembr:
http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?i ... dx_side=-5
Branntakst for Molde - Moldegjerdet
År Nr. Eier/beboer Bygninger Verdi rd.
1767 205 Thore Willumsen. 1 bolighus 10
1777 192 Thore Willumsen. 1 bolighus 10
1787 177 Ole Haanstads enle.1 bolighus av tømmer, 1 etasje med torvtak 20
1797 173 Ole Tronsen 1 bolighus av tømmer, 1 etasje med torvtak 20
Ifølge Signy Jacobsen/Gunnar Talsethagen: Husmannsplasser unfrt Moldegaard i Romsdalsmuseets årbok 2002 overtok Iver Thomassen Remmen etter Thiore Willumsen.
Men Ole Olsen Honnstad som dei skriv om budde på ein annan husmannsplass på Moldegjerdet (den lengst vest trur eg - nr. 171 i 1797), men enka hans solgte husa til Catharina Petersdatter Schjelderup sal Larssen i 1784 og må ha overteke husmannsplassen etter Iver Thomassen Remmen ca. 1784/85.
Dermed er vel Iver Moldegaard ein annan enn Iver Thomassen Remmen?
Takk for flott hjelp. Eg sat nettop og las s. 262 i Raumadalsforlket etter tipset frå Helge.
Det var interessant å lese tråden du viste til Brit Iren!
Bolsø kirkebok 1767 den 29 Octbr: trolovet Enkemanden Thore Willumsen med Aase NielsDatt. Copul: 3 Decembr:
http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?i ... dx_side=-5
Branntakst for Molde - Moldegjerdet
År Nr. Eier/beboer Bygninger Verdi rd.
1767 205 Thore Willumsen. 1 bolighus 10
1777 192 Thore Willumsen. 1 bolighus 10
1787 177 Ole Haanstads enle.1 bolighus av tømmer, 1 etasje med torvtak 20
1797 173 Ole Tronsen 1 bolighus av tømmer, 1 etasje med torvtak 20
Ifølge Signy Jacobsen/Gunnar Talsethagen: Husmannsplasser unfrt Moldegaard i Romsdalsmuseets årbok 2002 overtok Iver Thomassen Remmen etter Thiore Willumsen.
Men Ole Olsen Honnstad som dei skriv om budde på ein annan husmannsplass på Moldegjerdet (den lengst vest trur eg - nr. 171 i 1797), men enka hans solgte husa til Catharina Petersdatter Schjelderup sal Larssen i 1784 og må ha overteke husmannsplassen etter Iver Thomassen Remmen ca. 1784/85.
Dermed er vel Iver Moldegaard ein annan enn Iver Thomassen Remmen?
- Helge Bjerkevoll
- Sted: REKDAL
- Kontakt:
Det jeg stusset litt på er at Iver Thommesen skulle være tilstedeværende både i Molde og som nybrotsmann på husmannsplass under Gjelsten.
Det må vel da være slik at han hadde andre til å drive for seg på Molde mens han og Åse Nilsdtr budde på og drev plassen Gjelstenlien.
Slik jeg tolker denne debatten så har vel da Iver familie i Molde og var gift med en av søstrene, Marthe/Marit nevnt i skiftet 26/9 1780.
Iver Tommesen og Marit(he) Olsdtr skulle da ha den datteren Marit(he) Iversdtr 15 år, som er nevnt i skiftet.
Og det kan jo stemme godt med at de var gift i 1764.
Det må vel da være slik at han hadde andre til å drive for seg på Molde mens han og Åse Nilsdtr budde på og drev plassen Gjelstenlien.
Slik jeg tolker denne debatten så har vel da Iver familie i Molde og var gift med en av søstrene, Marthe/Marit nevnt i skiftet 26/9 1780.
Iver Tommesen og Marit(he) Olsdtr skulle da ha den datteren Marit(he) Iversdtr 15 år, som er nevnt i skiftet.
Og det kan jo stemme godt med at de var gift i 1764.
-
- Kontakt:
Eg har stussa over det same Helge! Finn ikkje skifte eller dødsfallet til Thore Willumsen, men det kan jo vere slik at enka Aase Nielsdatter ervde husa på Moldegjerdet og at Iver vart ført som eigar etter at han vart gift med Åse. Det var vel vanleg? Kjelda for artikkelen Husmannsplasser under Moldegård er truleg grunnleieboka for Moldegård. Eg får leite vidare!