Aina Sofie, Harstad
Moderator: MOD_Troms
-
- Sted: SMØLA
Aina Sofie, Harstad
Aina Sofie ??? f 26.12. ?? i Harstad gift med Alf Kristiann Pedersen f 9.8. 1905 i Bærum
Eg vil prøve å lage eit anetre for oldebarnet til dette paret, men er ikkje i stand til å finne noe meir om dei. Så eg lurer på om noen kan ha tips å gi meg
Eg vil prøve å lage eit anetre for oldebarnet til dette paret, men er ikkje i stand til å finne noe meir om dei. Så eg lurer på om noen kan ha tips å gi meg
- Marit Hegsvold Nyhus
- Sted: BRUMUNDDAL
Re: Aina Sofie, Harstad
Hei
Vet du hvor disse to ble gift, hvor bodde de og hvor er deres barn født?
Er det opplysninger om deres etterkommere du ønsker eller er det opplysninger om disse to sine forfedre?
Finner vi deres vielse kan vi der se hvor de er født og navn på deres fedre.
Mvh
Marit
Vet du hvor disse to ble gift, hvor bodde de og hvor er deres barn født?
Er det opplysninger om deres etterkommere du ønsker eller er det opplysninger om disse to sine forfedre?
Finner vi deres vielse kan vi der se hvor de er født og navn på deres fedre.
Mvh
Marit
-
De fikk datter 1938
De er sikkert gift i Bærum
De er sikkert gift i Bærum
Sist redigert av Karle Gjernes den 29. desember 2007 kl. 13.18, redigert 1 gang totalt.
- Marit Hegsvold Nyhus
- Sted: BRUMUNDDAL
Hei igjen
Selv om de bodde i Bærum er det ikke sikkert de ble viet der.
Jeg har heller ikke funnet Alfs dåp i Bærum.
Jeg har sjekket lysningsprotokoll for Vestre Bærum fra 1930- 1939 uten å finne dem der.
Husk å ikke omtale nålevende personer i dine innlegg her på forumet, det er ikke tillatt.
På Digitalarkivets oversikt over dødsfall i Norge har jeg funnet Aina Sofie Pedersen født 26/12-1914 død 2/2-2001.
Postnr er 1346.
Hvis de bodde i Lommedalen til sin død kan kanskje menigheten der hjelpe med opplysninger
[email protected]
Asker og Bærum tingrett kan kanskje hjelpe med kopi av dødsfallsmelding etter Aina Sofie
[email protected]
Mvh
Marit
Selv om de bodde i Bærum er det ikke sikkert de ble viet der.

Jeg har heller ikke funnet Alfs dåp i Bærum.
Jeg har sjekket lysningsprotokoll for Vestre Bærum fra 1930- 1939 uten å finne dem der.
Husk å ikke omtale nålevende personer i dine innlegg her på forumet, det er ikke tillatt.
På Digitalarkivets oversikt over dødsfall i Norge har jeg funnet Aina Sofie Pedersen født 26/12-1914 død 2/2-2001.
Postnr er 1346.
Hvis de bodde i Lommedalen til sin død kan kanskje menigheten der hjelpe med opplysninger
[email protected]
Asker og Bærum tingrett kan kanskje hjelpe med kopi av dødsfallsmelding etter Aina Sofie
[email protected]
Mvh
Marit
-
Takk, Marit.
Får vel vente til nyåret med å gå vidare. Men har no fødselsår og dødsår.
Får vel vente til nyåret med å gå vidare. Men har no fødselsår og dødsår.
-
- Sted: KRISTIANSUND N
Jeg har bladd i kirkebøkene for
Trondenes, men har ikke funnet henne som døpt i 1914-1916. Det var flere barn der som ble døpt over et år etter at de ble født, så jeg sjekket også hele 1916 uten å finne Aina Sofie i denne kirkeboka.
Trondenes, men har ikke funnet henne som døpt i 1914-1916. Det var flere barn der som ble døpt over et år etter at de ble født, så jeg sjekket også hele 1916 uten å finne Aina Sofie i denne kirkeboka.

-
Takk, Tore.
Det ser ut til at det er vanskeleg å finne meir no.
-
Takk, Tore.
-
Da har eg fått opplyst at det var feil viten eg sat inne med. Aina Sofie var fødd i Vadsø 26.12. 1914 av foreldre Peter Hulko og Marie Lydia Keskitalo om eg tolkar kirkeboka rett.
Ser i folketellinga at dei er finsktalande. Korleis er det å leite i Finland tru?
Takk til de som har engasjert seg i å hjelpe.
Mvh
Karle
Ser i folketellinga at dei er finsktalande. Korleis er det å leite i Finland tru?
Takk til de som har engasjert seg i å hjelpe.
Mvh
Karle