Peter Sletvold

Moderator: MOD_Sør-Trøndelag

Svar
Lars Gabriel Hukkelås

Re: Peter Sletvold

Legg inn av Lars Gabriel Hukkelås » 2. februar 2000 kl. 0.17

Etterlysning fra Kanada.

Glenn Sletvold fra Edmunton, Kanada etterlyser opplysninger om sin bestefar som skal være født på Hitra den 2. mars 1887.

Hvis noen kjenner til Peter/Piter haddet vert fint.

Lars G. Hukkelås
[email protected]

ole-morten sletvold

Legg inn av ole-morten sletvold » 14. mars 2000 kl. 19.21

utdyp din etterlysning litt bedere, karnsje min slekt karnsje ikke da mye av min slekt kommer i fra Froan av wekeland m.v

ole-morten sletvold

Legg inn av ole-morten sletvold » 14. mars 2000 kl. 19.21

utdyp din etterlysning litt bedere, karnsje min slekt karnsje ikke da mye av min slekt kommer i fra Froan av wekeland m.v

Med hilsen
[email protected]

Lars Gabriel Hukkelås

Legg inn av Lars Gabriel Hukkelås » 15. mars 2000 kl. 0.38

Det var Elbjørg Sletvold på Geitastranda som spurte om jeg kunne sende en etterlysning, jeg vet ikke noe mere om Glenn sin gren en det hun opplyste.

Vennlig hilsen
Lars.

ole-morten sletvold

Legg inn av ole-morten sletvold » 3. august 2000 kl. 19.03

Hei Lars lenge siden vi var i kontakt om denne saken, men dette kan jeg for telle om fam. Sletvold: Vi er minst tre hovedgrener av samme navn og forsjellig stavemåte her i Trøndelag uten at vi overhode er i slekt med hverandre. Når det da gjelder denne Pieter fra Hitra så anbefaler folketellinga for 1900 da han på det tidspunktet er ca 13 år og mulig å finner der.

Lars Gabriel Hukkelås

Legg inn av Lars Gabriel Hukkelås » 11. august 2000 kl. 18.52

Takker for tipset. Jeg satte meg ned her en kveld og søkte på Sletvold (Sl) og alle som hadde fornavn som begynte på Pe, foe Hitra, Frøya og Fillan for 1900-tellingen, men det ble ikke napp.

Jeg er ellers selv i slekt med Sletvold, da to av mine tanter ble gift med henholsvis Ola og Lars Sletvold fra Geitastrand.

Vennlig hilsen
Lars.

Svar

Gå tilbake til «Orkdal»