Kaasbøll

Moderator: MOD_Sør-Trøndelag

Svar
Svein Kaasbøll

Re: Kaasbøll

Legg inn av Svein Kaasbøll » 27. oktober 2002 kl. 15.49

Søker Jørgen Kaasbøll ca 1807 og videre

Jens Johan Kaasbøll
Sted: STABEKK
Kontakt:

Legg inn av Jens Johan Kaasbøll » 18. februar 2003 kl. 12.56

Hei
Morsomt å se at andre også interesserer seg for slekta.

Jeg har gransket Kaasbøll slekta i et års tid og har funnet noen etterkommere etter Jørgen Kaasbøll, f.1757.

En foreløpig oversikt finnes på
Lenke
Skrives ut. Blir ca 3m bred.

Hver person har sin web-side hvis du starter med
Lenke

Bildene av alle personer med norske bokstaver i navnet er desverre ikke synlig pga at den maskinen hvor web-sidene ligger ikke klarte å overføre navnene korrekt fra PCen. Skal rette dette seinere.

Sidene er foreløpig ikke tilgjengelige gjennom internet-søkemotorer. Jeg vil fjerne opplysninger om levende personer før jeg legger dem lett tilgjengelig.

Som du ser så slutter min kjennskap til de fleste greinene av familien rundt 1900. Jeg er derfor svært interessert i dine opplysninger, og også detaljer om personenes liv og bilder.

Hilsen
Jens Kaasbøll
Jens Kaasbøll
Gamle Ringeriksvei 19A
1368 Stabekk
Norway

Mobile +47 93 25 31 40
http://heim.ifi.uio.no/~jensj/Slekt/

dn19444
Sted: TILLER

Legg inn av dn19444 » 18. februar 2003 kl. 16.47

Hei, Jens! Er du interessert i alt som har med disse Kaasbøll-greinene å gjøre? Jeg forsker på alle anene til min sønn, og gjennom min kone er han etterkommer av sorenskriver Kaasbøll som giftet seg med Olava Margrethe Kaasbøll og slo seg ned på Fjeldvær-gården på Hitra. Jeg har etterhvert god oversikt over en del av disses etterkommere (Jeg ser din slutter med Sofus Kaasbøll).

Mvh
Krister Olsen

Svar

Gå tilbake til «Hitra»