Karl Martinus Helberg

Moderator: MOD_Troms

Svar
Ann Britt Pilegaard-Simonsen
Sted: STAMSUND

Karl Martinus Helberg

Legg inn av Ann Britt Pilegaard-Simonsen » 2. mars 2007 kl. 21.54

Hei!

Jeg søker info. om etterkommere av Karl Martinus Helberg f.1855 og hustru Klara Sofie Nikoline Jensen, Skjervøy. Jeg har funnet to sønner f.1916 og 1921. Karl Martinus Helberg var først gift i Karlsøy. Er det noen som har opplysninger om etterkommere, så tar jeg gjerne imot på privat mail.

Mvh
Ann Britt :)

dn20294
Sted: TØNSBERG

Re: Karl Martinus Helberg

Legg inn av dn20294 » 7. mars 2007 kl. 0.47

Hei
Jeg er ny DIS-bruker og roter meg igjennom. Jeg finner kanskje ut mer om deg for det er jo spennende om vi er i slekt - så jeg svarer kanskje på flere meldinger etter hvert.
Carl Martinus og Sofie fikk fire barn. Min far Karsten f. 18.08.1916, Sofie f. januar 1918, Torleif f. 1920 og Cato ca. 1921. (Jeg skriver nå bare etter hukommelsen). Sofie lever ennå hun bor på Liland, gift Korsmo. Jeg "forsker" pt. i Helbergslekten og har ganske mye materiale som må kontrollskjekkes.
Håper du tar kontakt - og at jeg finner tilbake til dette forumet.
Mvh Aud

:lol: Min mailadresse: [email protected].

Ann Britt Pilegaard-Simonsen
Sted: STAMSUND

Re: Karl Martinus Helberg

Legg inn av Ann Britt Pilegaard-Simonsen » 7. mars 2007 kl. 9.56

Hei!

Hyggelig å få svar på etterlysningen. Vi har sikkert mye info å utveksle. Gleder meg til å høre mer fra deg. Husk at opplysninger om nålevende personer må gis på privat mail.

For å finne frem til denne siden lettest, er å legge den inn som favoritt. Det har jeg gjort, og da er det bare å klikke seg rett inn.

Det er ikke jeg, men min mann og svigersønn som er av Helbergslekten. De er etterkommere av hver sin søster av Karl Martinus Helberg. Men jeg er jo gift med en Helberg, så da blir jeg jo "litt" Helberg.

Mvh
Ann Britt :) :)

Svar

Gå tilbake til «Skjervøy»