Har andre enn moderator og personen som la inn innlegget anledning til å slette det?
Dersom moderator finner å måtte slette et innlegg, blir vedkommende som la det inn varslet?
Spør fordi jeg på formiddagen i dag, via omveier, ble gjort oppmerksom på at et av innleggene mine var fjernet. Gikk inn på den aktuelle tråden, og fant at så var tilfelle. Vart ergelig, da nettopp dette innlegget forklarte hvorfor jeg ikke ville bidra med flere opplysninger. Så ergelig at jeg like godt forandret alle mine innlegg i samme tråden til *Slettet*.
Mvh Ellef Ellefsen.
Slettede innlegg.
Moderator: admin
Re: Slettede innlegg.
Hei Ellef, -- (det var ikke jeg som sto bak slettingen), -- jeg ville bare si at det er synd man trekker seg på grunn av sletting av ett enkelt innlegg, og det er også en liten overreaksjon å slette andre innlegg en selv har laget som svar på at ett av ens innlegg er slettet.
hilsen Tore H Vigerust, Moderator: Slekter
Hei Tore. Kanskje var det en overreaksjon. Men -, dette er første gang her i Slektsforum at et av innleggene mine er blitt slettet. Var forresten under gruppa Etterlysninger.
Etter mitt skjønn fantes det ingen grunn til å slette innlegget. Siterte kun, og forklaret hvorfor jeg ikke ville yte den siterte mer hjelp.
Jeg har, foreløpig, ikke trukket meg fra Slektsforum. Ei heller fra dets gruppe Ettelysninger, men kun fra denne enkelte tråden.
Mvh Ellef.
Etter mitt skjønn fantes det ingen grunn til å slette innlegget. Siterte kun, og forklaret hvorfor jeg ikke ville yte den siterte mer hjelp.
Jeg har, foreløpig, ikke trukket meg fra Slektsforum. Ei heller fra dets gruppe Ettelysninger, men kun fra denne enkelte tråden.
Mvh Ellef.
Jeg legger merke til at også andre debattanter i den aktuelle debattråden nå har begynt å slette sine innlegg. Det er ingen bra utvikling.
hilsen Tore H Vigerust, Moderator: Slekter
Hvem som først startet slette teksten i sine innlegg, har trolig mindre interesse for andre. Jeg er ikke ute etter å henge ut noen i denne forbindelse.
Derimot er det kun et av mine innlegg som er slettet, uten å etterlate seg spor. Det er grunnen til at jeg spurte om andre enn moderatorer har anledning til å slette (fjerne) innlegg. Og hvorfor den som har fått sitt innlegg fjernet ikke får beskjed om dette.
Mvh Ellef.
Derimot er det kun et av mine innlegg som er slettet, uten å etterlate seg spor. Det er grunnen til at jeg spurte om andre enn moderatorer har anledning til å slette (fjerne) innlegg. Og hvorfor den som har fått sitt innlegg fjernet ikke får beskjed om dette.
Mvh Ellef.
hei Ellef,
det er meg, som en av administratorene i Slektsforum, som har fjernet meldingen. Den eneste grunnen til at du ikke har mottatt informasjon om dette er at jeg ikke har hatt tid enda. Jeg er på reisefot i jobben, men skal selvsagt kontakte deg så snart jeg har mulighet (senest i helgen).
Jeg beklager frustrasjonen den forsinkede tilbakemeldingen til deg har medført.
det er meg, som en av administratorene i Slektsforum, som har fjernet meldingen. Den eneste grunnen til at du ikke har mottatt informasjon om dette er at jeg ikke har hatt tid enda. Jeg er på reisefot i jobben, men skal selvsagt kontakte deg så snart jeg har mulighet (senest i helgen).
Jeg beklager frustrasjonen den forsinkede tilbakemeldingen til deg har medført.
mvh Jan
Hei Jan. Da har jeg fått svar. (Hvorfor den ble slettet får vi heller diskutere senere engang, utenom dette forumet).Jan Eri skrev:Jeg beklager frustrasjonen den forsinkede tilbakemeldingen til deg har medført.
Mvh Ellef.