Hei, der ute!
Jeg registrerer at innloggingsprosedyren er endret. Nå logger man seg inn med mobilnummer og selvvalgt passord. Gjelder fra 6. november.
Men: Dette gjelder åpenbart ikke gjestebrukere? Jeg kom inn med mitt gamle brukernr. og passord i dag.
Mvh
Else B.
Ad endret innlogging
Moderator: admin
Re: Ad endret innlogging
Ja jeg og, er gjestebruker og har logget meg inn på "gamlemåten" idag.
mvh Grete A.K.
- Paul Johan Hals
Samme her.
Mvh Paul

Mvh Paul
-
- Sted: ARENDAL
Jeg er medlem og har reg. ny innlogging på hovedsiden, men kom ikke inn på slektsforumet med det nye pasordet. Måtte bruke det gamle brukernavn og passordet.
Har sendt en e-post til Slekt og Data om dette.
MVH Arendalitten
Per Bernt Knudsen
Per Bernt Knudsen
-
- Sted: TRONDHEIM
Per skrev:Jeg er medlem og har reg. ny innlogging på hovedsiden, men kom ikke inn på slektsforumet med det nye pasordet. Måtte bruke det gamle brukernavn og passordet.
Under et tema på Digitalarkivet i dag anbefalte jeg spørsmålsstilleren å prøve DIS-forum. Hun er ikke medlem av slekt og data. Hun sier hun hadde prøvd å lage seg et passord, men kom ikke inn. Jeg logger meg aldri ut av dette foum, men logger meg inn når blir bedt om det. Og passordet er det gamle, både idag og igår.
Sist redigert av Astrid Ryen den 8. november 2019 kl. 20.32, redigert 1 gang totalt.
Mvh Astrid
-
- Sted: ARENDAL
Per skrev:Jeg er medlem og har reg. ny innlogging på hovedsiden, men kom ikke inn på slektsforumet med det nye pasordet. Måtte bruke det gamle brukernavn og passordet.
Fikk svar fra Slekt og Data i dag 8. november 2019:
"Hei!
Vi jobber med å få flyttet over Slektsforum til ny innlogging også, men per i dag må du dessverre bruke den gamle innloggingen akkurat der."
MVH Arendalitten
Per Bernt Knudsen
Per Bernt Knudsen
-
- Sted: TRONDHEIM
Per skrev:Per skrev:Jeg er medlem og har reg. ny innlogging på hovedsiden, men kom ikke inn på slektsforumet med det nye pasordet. Måtte bruke det gamle brukernavn og passordet.
Fikk svar fra Slekt og Data i dag 8. november 2019:
"Hei!
Vi jobber med å få flyttet over Slektsforum til ny innlogging også, men per i dag må du dessverre bruke den gamle innloggingen akkurat der."
Da håper jeg at det blir mulig å logge seg inn for dem som ikke er medlemmer av Slekt og data, men ønsker å bruke dette forum!!
Mvh Astrid