Frog. Noen som kjenner historien der?

med tidligere kommuner Norderhov, Tyristrand, Hønefoss og Ådal

Moderator: MOD_Buskerud

Svar
gj03522
Sted: DRAMMEN

Frog. Noen som kjenner historien der?

Legg inn av gj03522 » 19. januar 2017 kl. 9.25

En av mine aner er Halvor Dal. ca. 1650 -?
Dal var en gård eller husmannsplass under Norderhov Prestegård. Første skifte jeg kjenner til var i 1739 da Ragnhild Christofferdatterm døde. Hun var gift med en av sønnene til Halvor Dal, Anders Halvorsen, 1677 - 1763. Da han døde bodde han fortsatt på Dal.

Anders Halvorsen hadde 2 brødre , begge hadde skifte ved sin død.

Ole Halvorsen 1676 - 1728. Han bodde på gården Frog søndre , på plassen Mellingstøen.
En 3 dje bror var Peder Halvoresen 1680-1742. Han bodde hele sitt voksne liv på plassen Hengsle under Frog søndre. Også da han døde.

Ole og Peder må ha arvet plassene, men jeg har ingen holdepunkter for faste bevis.

Noen som vet noe ikke jeg gjør?

mvh
Tormod

5716
Sted: Tyskland

Re: Frog. Noen som kjenner historien der?

Legg inn av 5716 » 29. september 2017 kl. 10.52

Gode Tormod Thoresen!

Eg er vorten merksam på dette emnet ditt gjennom eit innlegg i Digitalarkivets Brukarforum. Det ser ut til at me har felles forfedre frå Ringerike gjennom denne Halvor som du har plassert på Dal under Norderhovs prestegard.

Sjølv ættar eg frå Ole Halvorson, husmann på Mællingstua under Frog søndre i Norderhov, gjennonm sonen Engebret Olson, som òg budde på Mællingstua.

Gjennom skiftet etter Ole frå 1728 vart eg merksam på at dei var tre brør, Anders, Ole og Peder, men kva dekning har du for at dei alle var fødde eller oppvaksne på Dal? Dei kunne jo teoretisk vera fødde/oppvaksne på Mællingstua eller på Hengsle, båe plassar under Frog søndre. Avstanden mellom desse bustadane er ikkje lang...

Syner til følgjande tema i Brukarforum, sjå innlegg #40 på side #2:

https://forum.arkivverket.no/topic/2146 ... erson-ole/

Med venleg helsing,

Lars E. Øyane
[email protected]

Svar

Gå tilbake til «Ringerike»