Fjern DNA slægtning til Kjelland Familjen i Norge.

Moderator: MOD_Møre_og_Romsdal

Svar
gj15293
Sted: Færøyene
Kontakt:

Fjern DNA slægtning til Kjelland Familjen i Norge.

Legg inn av gj15293 » 17. juni 2016 kl. 17.51

Hej, Jeg har fjerne slægtninger i Norge med såkaldt DNA matches. En ved navn Bernhard Odd Aarre hvis grandfader var en Bernhard Kjelland Odd Aarre. Muligvis var navnet lidt anderledes i rækkefølgen. Bernhard Odd Aarre er mit 12th kusin foreksempel. Det er muligt og se på de matches på http://www.ftdna.com på Kit NO : #329543 , men så må man bede om lov til det med eget Password.
Kan det muligvis tænkes at de matches har noget og gøre med Knut Olesen Ellingsgaard der var Lejebonde ved Ellingsgården ved Vestnes , Tresfjord i Romsdal i Norge . Ved Ørskog fjellet . ?
Det kunne være interesant og få og vide . Venlig hilsen. Magnus T.J.Johansen, Sørvåg på Færøyane.

gj15293
Sted: Færøyene
Kontakt:

Re: Fjern DNA slægtning til Kielland Familjen i Norge.

Legg inn av gj15293 » 17. juni 2016 kl. 22.28

Dette er rækkefølgen. Fra mig til Bernhard Kielland Aarre i Norge.

Mig , Magnus Torstein Jogvanson Johansen -mor Jonny Aleksandra Olivia Ellingsgaard - hendes far Johannes Ellingsgaard- hans far Ole E.- hans far Knud Olesen Ellingsgaard- hans moder Elsebeth Malene Knudsen- hendes moder Zigga Sophie Joensdatter- hendes far Joen Poulsen i Dalsgardi- hans mor Rachel Samuelsdatter- hendes far Samuel Michelsen- hans far Michael Joensen Bonde i Lamba 1613-42- hans moder Herborg Guttormsdatter-hendes far Guttorm Arnbjørnsen-hans bror Peder Arnbjørnsen Gran , på Meløj- hans mor Gyrid Ivarsdotter på Arhus- hendes moder NN ektefelle Fartegn (trolig av Orm -slekta (Ormsdtr) - hendes sister Astrid Ormsdotter Lydvo- hendes søn Erik Ormson , til Vatne og Valvatne- hans datter Eline Eriksdatter Orm- hendes datter Gro Jonsdotter Dall- hendes søn Christen Pallesen Trane , sogneprest- hans datter Maren Anna Christensdatter Trane- hendes søn Jonas Theophilson Schanche , sogneprest- hans søn Gabriel Jonasson Schanche , sogneprest- hans datter Elisabeth Kielland- hendes søn Gabriel Sc. Kielland - hans søn Jacob Kielland - hans søn Jens Zetlitz Kielland - hans søn Alexander Lange Kielland - og Bernhard Kielland Aarre født den 14 Oktober 1871 Orre, Klepp, Rogaland i Norge og død den 15 Mai 1937 (65) år gammel. Gift med Dortea Olava Skjørvestad. V/hilsen . Magnus T.J.Johansen i Sørvåg på Færøyane.

Svar

Gå tilbake til «Vestnes»