Mangler DIStreff resultatfiler

Tjenesten som finner andre medlemmer som forsker på samme personer som deg

Moderator: MOD_DIStreff

Låst
Inge Magne Bruvik
Sted: RÅDAL

Mangler DIStreff resultatfiler

Legg inn av Inge Magne Bruvik » 13. mai 2012 kl. 13.14

Ved innsending av de 2 siste DIStreff oppdateringene har jeg ikke mottatt resultatfiler via E-post og kan heller ikke finne filene tilgjengelig for nedlasting på DIS-treff sidene.

Ser at dataene mine er oppdatert i DIS-treff så filene mine er tydeligvis kjørt.

Er det jeg som gjør noe feil ved innsending eller leter jeg ikke etter resultatfilene på rett sted?

mvh

Inge M. Bruvik

Brukeravatar
dn01013
Sted: SONGE
Kontakt:

Re: Mangler DIStreff resultatfiler

Legg inn av dn01013 » 13. mai 2012 kl. 14.25

Inge skrev:Ved innsending av de 2 siste DIStreff oppdateringene har jeg ikke mottatt resultatfiler via E-post og kan heller ikke finne filene tilgjengelig for nedlasting på DIS-treff sidene.

Ser at dataene mine er oppdatert i DIS-treff så filene mine er tydeligvis kjørt.

Er det jeg som gjør noe feil ved innsending eller leter jeg ikke etter resultatfilene på rett sted?

mvh

Inge M. Bruvik

Tilbakemelding via Epost er standard og del av kjøringen avslutningsvis.

Men, vi har ingen garanti for at spamfiltre stopper fremsending som nok er sannsynlighetsfaktopr nr 1. Tips, sjekk spamfolder.

Feil nr 2. som kan være er feil mailadresse oppgitt på Minside.

En mer sikker leveringsform er å kjøre GEDtreff selv og innsending av resultat via server. Da får man også resultater sendt tilbake via server og neste gang du kjører GEDtreff vil GEDtreff varsle om at resultatfil er klar til nedlasting ved at programmet automatisk åpner nedlastingssiden.
Du dobbelttrykker da på fillenken ytterst til høyre og fila lastes da ned i programmet og zip-browservinduet til venstre i skjermbildet vil da vise innholdet i fila. For å pakke ut innholdet dobbelttrykker du på filnavnet som i en vanlig zipbrowser

(Senere kan du dobbeltklikke på txt-filen i vanlig browser. Plassering av zip-fil og utpakkingskatalog vises for øvrig nede i høyre kant.

Vil varsle bidragskjører om problemet.

Brukeravatar
dn07337
Sted: ÅLESUND
Kontakt:

Re: Mangler DIStreff resultatfiler

Legg inn av dn07337 » 13. mai 2012 kl. 18.42

De resultatene ble sendt til [email protected] den 28.02.2012 kl 10.54

Om nødvendig gi beskjed om det skal gå til en annen epost så skal jeg videresende dit. Eposten som er oppgitt er den som er på MIN SIDE.. Endringer må man gjøre selv
mvh Liv Skramstad
Distreff: Bidragskjører
Moderator: Østfold
Moderator: Slektsprogrammer
Les dette før du poster din melding

Låst

Gå tilbake til «DIStreff - GEDtreff»