Takket være forumets struktur er det en enkel sak å finne frem og ikke minst å finne frem til eldre innlegg. Ja sammenlignet med "mer moderne" forum mener jeg etter mange års bruk at slektsforumet er enestående.
Dette takket være den geografiske inndelingen og de mange moderatorers innsats for å flytte emner til rett plass og til å holde styr på overskrifter som blir langt mer opplysende enn "Hjelp meg".
Registrerer ca 80 behandla emne siste døgn, og selv med denne mengde er det ikke noe problem å finne det en er interessert i og det en kan hjelpe andre med.
Tonen i de innlegg jeg leser er fin og debattantene ser ut tilstrebe seg dette. Grunnen er nok først og fremst at ingen er anonym og at moderatorteamet passer på å handheve reglene konsekvent og rettferdig.
Et ønske har jeg for det nye året og det er at alle som går inn på Slektsforum uten å være innlogget kan velge mellom dagens visning og "emner siste døgn". Da ville mange flere se aktiviteten her og hvilke distrikt det for tiden foregår aktive debatter på. Ja på denne måten tror jeg faktisk mange ville få seg en aha-opplevelse

Med dagens visning ser en ikke aktiviteten og ikke innloggede (ikke medlem/registrert gjest) skjønner ikke hva som skjer her.
Med vennlig hilsen
HelgeB