Nybegynner kurs i Tjølling

Her kan du fritt teste Slektsforums funksjoner for å lære deg hvordan det fungerer
Svar
dn26802
Sted: STAVERN

Nybegynner kurs i Tjølling

Legg inn av dn26802 » 8. februar 2014 kl. 2.15

Hei er det noen som kan hjelpe meg å finne noe om min oldemor.Hansine Gabrielsen født Andersen siste bolig adr : Krona kafe og hotell Stavern ( Innehaver av dette sted.)
Hun bodde i Stavern fra 1923 men finner ikke hennes døds dato eller hvor hun er gravlagt :oops:

Brukeravatar
Lars Jørgen Ormestad
Sted: UNDRUMSDAL

Re: Nybegynner kurs i Tjølling

Legg inn av Lars Jørgen Ormestad » 8. februar 2014 kl. 17.51

Hei Svein.
Du har klart å legge ut innlegg, men hvis det skulle være som svar til meg i gruppen vår, så havnet det på feil sted. Hvis du mente å legge ut en etterlysning som andre ser, så er det smartere om du legger den i gruppen for Stavern.
Jeg skal snakke mer om forum på onsdag.

Dersom du vil prøve å legge ut denne etterspørselen slik at folk skal svare på den har jeg noen tips.
For det første er det lurt å skrive litt flere opplysninger om oldemoren din. Når er ho født? Er mannen død i 1923? Evt. når dør han og hvor blir han begravet?
Det kan være man har valgt å ha dobbeltgrav der han ligger selv om det er et annet sted.

For det andre kan det også være lurt å vise til kilden du har for at hun bor i Stavern i 1923.

Mvh. Lars Jørgen

Svar

Gå tilbake til «Testforum»