Nå håper jeg på litt hjelp fra lokalkjenninger her

Det jeg er på leit etter er min tipptippoldemor Olia Olsdatters dåp og foreldre.
Ved hjelp av dette innlegget på tydeforumet fikk jeg disse gårdene på noen av sønnen Knuds faddere:
Arild Kompelien sier: Enig i Syen og Stoper. Syen er uten tvil bruket Sya. Stoper er litt mer uklart, men minner om garden Støpen, et annet navn for Årnes.
Min tippoldefar Knuds dåp har 2 faddere med Ole som fornavn så jeg ville se litt ekstra på disse: Ole Amundsen, Syen og Ole Arnesen, Qvernebakken.
Jeg har funnet vielsen deres i FamilySearchsom ledet meg fint til samme hendelse i kirkeboka Der ser jeg hun står med gårdsnavnet Liømoe og legger merke til en av forloverne: Ole Amundsen Liømoe.
Jeg kan ikke finne noen Olia med Ole Amundsen til far som passer under Ljømo i Elverum bygdebok bind 6. Under Pyttmoen (fradelt Østre Kvernmoen) i samme bygdebok side 228 ser jeg hun og mannen Ole omtalt, der har hun også navnet Ljømo.
Dødsfallet til Olia finner jeg her som nr. 13 med oppgitt alder ved dødsfallet i 1862 til 85 år. Det gir meg et ca fødselsår på 1777.
Jeg går til dåp i 1777 og finner 2 som er døpt Olia med Ole til far. Den første dåpen det året dåp nr 1 har og Ole Amundsen til far, men her heter han Ole Amundsen Hagen.
Jeg syns forsåvidt at Ole Amundsen peker seg ut som aktuell kandidat, men er altså ikke helt trygg på geografien i Elverum.
Hvilken "Hagen" kan dette være? Det finnes helt sikkert flere plasser med dette navnet.
Og hva med Syen/Sya og Stoper/Støpen/Aarnes - er dette i nærheten av Ljømo?
I bygdeboka bind 6 side 41 under Lindmoen finner jeg familien igjen, her står det at Olia var født i 1787 - altså 10 år senere enn det begravleseslisten indikerer. I dåp for 1787 finner jeg en Olia med Ole Mortensen Enberget som far, men her var det ukjente navn for meg. Ingen ved det navnet er brukt som faddere ved dåpene til Ole og Olias barn.
Jeg har også tatt en titt i DIStreff-basen for å se om andre hadde denne slekta, men de jeg fant hadde ikke mer enn jeg har selv.
Ville vært veldig takknemlig på litt hjelp til å finne mine rette tipper!!