Verdens største slektswiki

Her kan du legge inn henvisninger til innslag i media som er av interesse for slektsforskere. Og dersom du har tillatelse fra rettighetshaver der det kreves kan du gjerne gjengi innslaget.

Moderator: MOD_sett_og_hort_media

Svar
Per-Olav Broback Rasch
Sted: BODØ

Verdens største slektswiki

Legg inn av Per-Olav Broback Rasch » 30. september 2007 kl. 12.50

WeRelate har 1700 nye registrerte brukere denne uka, over 150 000 nye personer og totalt i overkant av 1 million personer og familier. Verdens største slektswiki er gratis og tilgjengelig for alle :!: Interesserte og nysgjerrige kan kontakte WeRelate på bla. egen chattekanal: IRC WeRelate
Vennlig hilsen
Per-Olav Broback Rasch

Tore Andreas Hansen
Sted: KRISTIANSAND S

Re: Verdens største slektswiki

Legg inn av Tore Andreas Hansen » 4. mai 2010 kl. 20.38

Hei,
er dette noe du vil anbefale i dag?

Per-Olav Broback Rasch
Sted: BODØ

Legg inn av Per-Olav Broback Rasch » 4. mai 2010 kl. 23.11

Hei Tore

Jeg har selv ingen erfaring med nettstedet, og kan derfor heller ikke komme med anbefalinger. Det ligner jo andre online-slektsprogram hvor familier kobles sammen og kan ses/endres av andre. Jeg er allikevel skeptisk til å legge ut all slekten på nett, men for enkelte personer/slekter kan sikkert dette være en grei måte å jobbe flere sammen.

Tore Andreas Hansen
Sted: KRISTIANSAND S

Legg inn av Tore Andreas Hansen » 5. mai 2010 kl. 21.25

Hei igjen Per,

Takker for svar.

Jeg har forsøkt å finne en måte å legge ut slektsinformasjonen, men har hittil ikke latt meg overbevise. Jeg deler din skepsis til å legge den ut og har nå planer om å opprette en hjemmeside til dette.

Brukeravatar
Anne M. Berge
Sted: GAMLE FREDRIKSTAD

Legg inn av Anne M. Berge » 30. november 2011 kl. 8.57

Per-Olav skrev:Jeg har selv ingen erfaring med nettstedet, og kan derfor heller ikke komme med anbefalinger. Det ligner jo andre online-slektsprogram hvor familier kobles sammen og kan ses/endres av andre. Jeg er allikevel skeptisk til å legge ut all slekten på nett, men for enkelte personer/slekter kan sikkert dette være en grei måte å jobbe flere sammen.

Jeg forsøker teste ut dette nettstedet, se diskusjonstråd her.
Anne M Berge
Moderator: DNA
Les dette før du poster din melding
Admin for Norgesprosjektet DNA

Svar

Gå tilbake til «Sett og hørt i media»