Ingeborg Kjetilsdtr. Bråtun
Moderator: MOD_Hordaland
Ingeborg Kjetilsdtr. Bråtun
Hei!
Ei av mine formødrer er Ingeborg Kjetilsdtr. Bråtun (1730 - 1770)
g. 1750 m. Samson Larson Brattabø i Jondal.
Eg har kome fram til at Bråtun ligg i Kvinnherad, er det nokon som kan hjelpa meg med å finna hennar foreldre / forfedrer?
Mvh Ann
Ei av mine formødrer er Ingeborg Kjetilsdtr. Bråtun (1730 - 1770)
g. 1750 m. Samson Larson Brattabø i Jondal.
Eg har kome fram til at Bråtun ligg i Kvinnherad, er det nokon som kan hjelpa meg med å finna hennar foreldre / forfedrer?
Mvh Ann
-
- Sted: HAUGESUND
Re: Ingeborg Kjetilsdtr. Bråtun
Hei
Kan dette være en mulig kandidat?
Venstre blad, høyre kolonne, tvilllinger Torctel(?) og Ingeborg som døpes. Usikker på om det står Kiete(a)l Olsen Braa som far, men en av fadderne til Ingeborg heter iallefall Torbiørn Braatun etter det jeg klarer å tyde.
Kildeinformasjon: Hordaland fylke, Kvinnherad, Ministerialbok nr. A 2 (1710-1753), Kronologisk liste 1730, side 166-167.
Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?i ... x_side=-86
Kan dette være en mulig kandidat?
Venstre blad, høyre kolonne, tvilllinger Torctel(?) og Ingeborg som døpes. Usikker på om det står Kiete(a)l Olsen Braa som far, men en av fadderne til Ingeborg heter iallefall Torbiørn Braatun etter det jeg klarer å tyde.
Kildeinformasjon: Hordaland fylke, Kvinnherad, Ministerialbok nr. A 2 (1710-1753), Kronologisk liste 1730, side 166-167.
Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?i ... x_side=-86
-
- Sted: BREMNES
Hei
Her er vielsen til foreldrene. Datoen forstår eg ikkje, men året er 1711, så dei kan ha fått mange barn før 1730. digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=5&filnamn=KVIGDE&gardpostnr=12&merk=12#ovre
Mvh
Anne Lisbeth

Her er vielsen til foreldrene. Datoen forstår eg ikkje, men året er 1711, så dei kan ha fått mange barn før 1730. digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=5&filnamn=KVIGDE&gardpostnr=12&merk=12#ovre
Mvh
Anne Lisbeth
-
- Sted: BREMNES
Hei
Dessverre ser det ut til at Ingeborg Gotschalksdatter dør kort tid etter vielsen (i 1711), så det må vera ei anna som er mor til tvillingane. Her er også fleire andre i familien som er død, bl.a. 2 som er døpt Ingeborg. Det som forundrer meg er kvifor det ikkje er ny vielse på Kietal i same lista som overfor. har han gifta seg ein annan plass?
digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=KVINNH1
Mvh
Anne Lisbeth

Dessverre ser det ut til at Ingeborg Gotschalksdatter dør kort tid etter vielsen (i 1711), så det må vera ei anna som er mor til tvillingane. Her er også fleire andre i familien som er død, bl.a. 2 som er døpt Ingeborg. Det som forundrer meg er kvifor det ikkje er ny vielse på Kietal i same lista som overfor. har han gifta seg ein annan plass?
digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=KVINNH1
Mvh
Anne Lisbeth
Sist redigert av Anne Lisbeth Stavland den 20. september 2009 kl. 17.26, redigert 2 ganger totalt.
-
Her er vielsen i kirkeboka, høyre side, øverst.
Det er ikke lett å se at der står Kietel Olsen, men med et trenet øye, så kan man nok med velvilje se at det er det som står det. Men det er iallefall ikke tvil om at det står Ingebor Gotshalchsdatter, og at begge er fra Braathun. Men det er ellers svært sparsom med opplysninger, ingen alder / fødselsår og navn på foreldre eller forlovere.
Kildeinformasjon: Hordaland fylke, Kvinnherad, Ministerialbok nr. A 2 (1710-1753), Kronologisk liste 1711, side 4-5.
Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?i ... dx_side=-4
Vigdis
Det er ikke lett å se at der står Kietel Olsen, men med et trenet øye, så kan man nok med velvilje se at det er det som står det. Men det er iallefall ikke tvil om at det står Ingebor Gotshalchsdatter, og at begge er fra Braathun. Men det er ellers svært sparsom med opplysninger, ingen alder / fødselsår og navn på foreldre eller forlovere.
Kildeinformasjon: Hordaland fylke, Kvinnherad, Ministerialbok nr. A 2 (1710-1753), Kronologisk liste 1711, side 4-5.
Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?i ... dx_side=-4
Vigdis
Hei!
Tusen takk for raskt svar, kjekt at nokon gjev seg i kast med den vanskelege skrifta som er i Kyrkjebøkene.
Mvh Ann
Tusen takk for raskt svar, kjekt at nokon gjev seg i kast med den vanskelege skrifta som er i Kyrkjebøkene.
Mvh Ann
-
Ja, ser ut til at det er flere barn av Kielt Olsen som er døde som små. I tillegg så ser det ut til at tvillingbroren til Ingeborg også døde rett etter dåpen i 1730. Kietel selv døde da Ingeborg var liten. Hvem er så hennes mor?
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
-
Kietel Olsen døde i 1733 46 år og 4 måneder gammel, det betyr at han er født ca 1687.
Vigdis
Vigdis
-
Kanskje et skudd i blinde, men kan dette være en mulig kandidat for Ingeborg Kittildatters mor som er gift på nytt og som dør etter en fødsel?
Jeg tenkte her på navnelikheten til denne Kristis far (Torkel) som er det samme som Ingeborgs tvillingbror som døde. Legg merke til at et 6 uker gammelt barn begraves sammen med moren.
http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcen ... &merk=1311
Vigdis
Jeg tenkte her på navnelikheten til denne Kristis far (Torkel) som er det samme som Ingeborgs tvillingbror som døde. Legg merke til at et 6 uker gammelt barn begraves sammen med moren.
http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcen ... &merk=1311
Vigdis
-
Kanskje det er mulig å få tak i skifte etter Kietel Olsen for å se hvem som er barn av ham og hvem som eventuelt er enke etter ham?
Mvh
Vigdis
Mvh
Vigdis
Tusen takk for gode og fine svar.
I dag har eg vore på Biblioteket og fann Bråtun; Kvinnherad Gards- og ættesoge, Band 2, s.371.
Kjetil Olavson Øystese (1682 - 1733)
g. 1 i 1711 m. Ingeborg Gotskalksdtr. Flatabø, 1686-1711. (Ho var enkja etter Torbjørn Ivarson Bråtun)
g. 2. 1713 m. Kristi Torkjellsdtr. Skjelnes 1693-1738 (g. 2. m. Jon Jonson Årvik)
Her er det ført opp at Kjetil og Kristi har 9 born, og at 5 stykke veks opp og vert gifte.
Kristi T. Skjelnes kjem frå Varaldsøy (side 127)
Far: Torkel Olson frå ? Bolstad 1663 - 1739
g.1 m. Bol Larsdtr. Nedrevåg
g. 2 1721 m. Herborg Samsonsdtr. 1655-1728
Mvh Ann
I dag har eg vore på Biblioteket og fann Bråtun; Kvinnherad Gards- og ættesoge, Band 2, s.371.
Kjetil Olavson Øystese (1682 - 1733)
g. 1 i 1711 m. Ingeborg Gotskalksdtr. Flatabø, 1686-1711. (Ho var enkja etter Torbjørn Ivarson Bråtun)
g. 2. 1713 m. Kristi Torkjellsdtr. Skjelnes 1693-1738 (g. 2. m. Jon Jonson Årvik)
Her er det ført opp at Kjetil og Kristi har 9 born, og at 5 stykke veks opp og vert gifte.
Kristi T. Skjelnes kjem frå Varaldsøy (side 127)
Far: Torkel Olson frå ? Bolstad 1663 - 1739
g.1 m. Bol Larsdtr. Nedrevåg
g. 2 1721 m. Herborg Samsonsdtr. 1655-1728
Mvh Ann
-
Dette var jo meget interessant, at hans andre kone gifter seg for andre gang med Jon Jonsen Årvik. Det er jo der mine aner kommer fra det. Nå må jeg jammen sjekke i bygdeboka for Tysvær, i kirkebøkene og i slektsregisteret mitt hvem av dem det er og om vi er i slekt.
Vigdis
Vigdis
-
Den Jon Jonsson Årvik som jeg har er født i 1729, død 1790 og kan umulig ha vært gift med Kristi Torkjelsdtr. Jon var 10 år da hun døde.
Mvh. Johan Arthur Hansen
Mvh. Johan Arthur Hansen

-
Jeg har ikke notatene eller bygdebøkene for meg her nå, men så vidt jeg husker så gikk jon jonsen igjen i flere generasjoner, hele -6-7 ganger hvis jeg ikke husker helt feil.
Men jeg stusset litt over at Kristi Torchelsdatter giftet seg for annen gang? Døde ikke hun mens hun var gift med Kietel Olavson / Olson? Var hun gift for 3. gang med Kietel? At hun var gift med en "gammel" Jon Jonson Årvik og ble enke.
Eller en annen mulighet er at det også finne Årvik i Hardanger-område, og at det er helt annen enn den jeg tenkte på
Vigdis
Men jeg stusset litt over at Kristi Torchelsdatter giftet seg for annen gang? Døde ikke hun mens hun var gift med Kietel Olavson / Olson? Var hun gift for 3. gang med Kietel? At hun var gift med en "gammel" Jon Jonson Årvik og ble enke.
Eller en annen mulighet er at det også finne Årvik i Hardanger-område, og at det er helt annen enn den jeg tenkte på
Vigdis
Hei!
Ja det er Årvik i Hardanger.
Denne Jon Jonson Årvik (1713-1775) kjem frå Årvik i Kvinherad.
g.1. 1734 m enkja etter Kjetil O. Bråtun.
Kristi Torkjeljsdtr. Skjelnes (1693 - 1738) (i Æ.bok notert for hand f. 1713)
g.2. 1740 m. Gunnhild Eriksdtr. Åkre, 1717 - 1775, frå Varaldsøy
Born:1
Kjetil 1735 - 1735
tvillingane:
Kristi 1736 -
Herborg 1736 -
Jon 1738 -38
Born: 2
Kristi 1742, g.m. Olav s. Hesvik
Erik 1745, Anders, Jens, Lisbet, Helge, Torbjørn, Hans
Dei fleste av desse borna veks opp og vert gifte.
Det kom ikkje fram i mitt forrige innlegg, men foreldrene til Ingeborg Kjetilsdtr Bråtun er:
Kjetil Olson Bråtun ( frå Øystese)
Kristi Torkjelsdtr. Skjelnes (frå Varaldsøy)
Moglegheitene til at me er i slekt, kan framleis vera til stades.
Min farfar kom frå Nedstrand i Tysvær kommune, hans slekt har eg ikkje leita så mykje i enno.
Tusen takk for gode innslag.
Mvh Ann
Ja det er Årvik i Hardanger.
Denne Jon Jonson Årvik (1713-1775) kjem frå Årvik i Kvinherad.
g.1. 1734 m enkja etter Kjetil O. Bråtun.
Kristi Torkjeljsdtr. Skjelnes (1693 - 1738) (i Æ.bok notert for hand f. 1713)
g.2. 1740 m. Gunnhild Eriksdtr. Åkre, 1717 - 1775, frå Varaldsøy
Born:1
Kjetil 1735 - 1735
tvillingane:
Kristi 1736 -
Herborg 1736 -
Jon 1738 -38
Born: 2
Kristi 1742, g.m. Olav s. Hesvik
Erik 1745, Anders, Jens, Lisbet, Helge, Torbjørn, Hans
Dei fleste av desse borna veks opp og vert gifte.
Det kom ikkje fram i mitt forrige innlegg, men foreldrene til Ingeborg Kjetilsdtr Bråtun er:
Kjetil Olson Bråtun ( frå Øystese)
Kristi Torkjelsdtr. Skjelnes (frå Varaldsøy)
Moglegheitene til at me er i slekt, kan framleis vera til stades.
Min farfar kom frå Nedstrand i Tysvær kommune, hans slekt har eg ikkje leita så mykje i enno.
Tusen takk for gode innslag.
Mvh Ann