Mari, nr 3 fra toppen venstre side
Når er hun født? (ser det er i adventstiden, men fikser ikke noen dato)
Hva er fars navn?
Kirkebok, Ullensaker, Akerhus, 1765
Moderator: MOD_tydehjelp
-
- Sted: BODØ
Re: Kirkebok, Ullensaker, Akerhus, 1765
Står ikke fødselsdato, men dåpsdato. Det står Same dag ved Ullensager. Lenger opp står det noe slikt: Dom 1 = Adventus forrettet ieg tjenesten ved Ullensager... Det er første søndag i advent, som i 1765 var 1. desember jfr. Dager.
Fars navn er Baatol Povelsen mener jeg.
Fars navn er Baatol Povelsen mener jeg.
Vennlig hilsen
Per-Olav Broback Rasch
Per-Olav Broback Rasch
Takk for tidfestingen.
Når det gjelder navnet, så synes det en smule merkelig.
Selv er jeg på leting etter dåpen til Mari Bottolfsen som ble viet her (nest nederst venstre side).
Det KAN jo være denne, men skal sjekke litt utvidet. Skriver litt kronglete denne presten
Når det gjelder navnet, så synes det en smule merkelig.
Selv er jeg på leting etter dåpen til Mari Bottolfsen som ble viet her (nest nederst venstre side).
Det KAN jo være denne, men skal sjekke litt utvidet. Skriver litt kronglete denne presten
-
- Sted: TRONDHEIM
- Kontakt:
Bottolf og Baatol må vere det same namnet; og ved vigsla er namnet skrive Mari Bottolsd. (utan f). Gardsnamna tolkar eg til Norby ved vigsla og Randby ved dåpen - så om det er den same Mari, må ho ha flytta på seg i mellomtida.
Bare for å avslutte denne:
Her blir hun konfirmert (3.nederst på venstre side)
Navnet er helt klart Mari Bottolsdatter. Som far vil jeg her bruke Bottol Povelsen, inntil jeg evt får sjekket det gjennom bygdebok.
Her blir hun konfirmert (3.nederst på venstre side)
Navnet er helt klart Mari Bottolsdatter. Som far vil jeg her bruke Bottol Povelsen, inntil jeg evt får sjekket det gjennom bygdebok.
-
- Sted: BODØ
Eventuelle skifter ville noe ha vært det lureste å fått tak i for å identifisere dem du har funnet.
Vennlig hilsen
Per-Olav Broback Rasch
Per-Olav Broback Rasch
-
- Sted: TRONDHEIM
- Kontakt:
Både ved vigsla og konfirmasjonen er ho kalla Mari Bottol(f)sd. Nordby; så det er rimelegvis den same. Ved konfirmasjonen (22. april 1781) er alderen oppgjeven til 15 1/2 (år). Dersom dette er nøyaktig (det treng det ikkje om å vere), er hø fødd før 22. oktober 1765.
Dåpen du har funne er 1. des., og dersom dei følgde reglane skulle ho då vere fødd siste veka i november.
Denne Mari har far Bottol Povelsen Randby. Dersom det er same Mari, har familien flytta på seg mellom 1765 og 1781. Dersom Bottol var gardbrukar (eigar eller bygslar av matrikulert jord), vil det vere tinglyst og ført i panteboka og panteregisteret - både på Randby og på Nordby. (Dersom han var husmann (brukte jord som ikkje var matrikulert), skulle plassekontrakten i prinsippet også vore tinglyst - men det vart synda mykje mot denne regelen.) Dersom du finn ei slik flytting, er Mari (vigd) og Mari (døypt) sannsynlegvis den same. Men dersom Bottol Povelsen brukte Randby til lenge etter 1781 utan å vise seg på Nordby, er koplinga mellom Mari og Mari heller tvilsam - så sant du ikkje finn andre kjelder som knyter dei saman.
Dåpen du har funne er 1. des., og dersom dei følgde reglane skulle ho då vere fødd siste veka i november.
Denne Mari har far Bottol Povelsen Randby. Dersom det er same Mari, har familien flytta på seg mellom 1765 og 1781. Dersom Bottol var gardbrukar (eigar eller bygslar av matrikulert jord), vil det vere tinglyst og ført i panteboka og panteregisteret - både på Randby og på Nordby. (Dersom han var husmann (brukte jord som ikkje var matrikulert), skulle plassekontrakten i prinsippet også vore tinglyst - men det vart synda mykje mot denne regelen.) Dersom du finn ei slik flytting, er Mari (vigd) og Mari (døypt) sannsynlegvis den same. Men dersom Bottol Povelsen brukte Randby til lenge etter 1781 utan å vise seg på Nordby, er koplinga mellom Mari og Mari heller tvilsam - så sant du ikkje finn andre kjelder som knyter dei saman.