Rare norske tegn i Genealogiske Ressurser
Moderatorer: MOD_Kildereg, MOD_Generellt
-
- Sted: ÅMOT
Rare norske tegn i Genealogiske Ressurser
Genealogiske ressurser: etter vedlikeholdsavbruddet framstår de skandinaviske vokalene æ, ø, å som liten og stor f, x, e hos meg. Er det flere som ser det samme eller ligger problemet hos meg 

- Helge Bjerkevoll
- Sted: REKDAL
- Kontakt:
Re: Planlagt driftsavbrudd onsdag morgen
Samme problemet her.
Vh Helge
Vh Helge
- Eva Helene Erntsen
- Sted: SKIEN
-
Greit at vi er flere. Vi får sette vår lit til at sysadmin eller web-ansvarlig berøres av dette også; da blir det nok rettet opp 

-
- Sted: KONGSBERG
- Kontakt:
Hos meg ser alt helt fint og normalt ut. Kan noen av dere som opplever rare tegn legge inn en lenke til en side som ser rar ut?
Til orientering har jeg testet dette med Firefox 3.0 og Safari på Mac OS X. Sjekker på Linux så snart jeg har somla meg til å røske laptopen ut av sekken
Til orientering har jeg testet dette med Firefox 3.0 og Safari på Mac OS X. Sjekker på Linux så snart jeg har somla meg til å røske laptopen ut av sekken

- Else Berit Rustad
Alt ser normalt ut her også - og har gjort det hele tiden. Hos meg er det derimot blitt slik at de små gule "fanene" som viser nye innlegg, IKKE blir borte når innleggene er lest, sånn det var før.
Men det ser jeg ikke på som noe problem ........
Mvh
Else B.
Men det ser jeg ikke på som noe problem ........
Mvh
Else B.
-
- Sted: KONGSBERG
- Kontakt:
Hos meg blir de gule mappeikonene hvite når det ikke er flere "nye" innlegg i mappa/forumet.
-
Alt er normalt hos meg også med Firefox, men slik ser det ut med IE/Maxthon . . .
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Alt ser normalt ut i alle mine nettlesere. Det høres ut som det er IE som viser siden med feil tegnsett, og det lar seg selvsagt korrigere.
Inntil problemet er løst kan trolig dere som bruker IE omgå problemet ved å velge View > Encoding > Western European (Windows) (el.l) i IE
Dette dreier seg ikke lenger om emnet i den opprinnelige tråden og har ikke noe med Slektsforum å gjøre, så jeg splitter og flytter emnet til Generelt.
Inntil problemet er løst kan trolig dere som bruker IE omgå problemet ved å velge View > Encoding > Western European (Windows) (el.l) i IE
Dette dreier seg ikke lenger om emnet i den opprinnelige tråden og har ikke noe med Slektsforum å gjøre, så jeg splitter og flytter emnet til Generelt.
mvh Jan
-
Ja, og takk skal du ha !