Hanna Rebekka Rasmussen(Karlsdtr) Løset

Moderator: MOD_Møre_og_Romsdal

Svar
Mariann Stokken
Sted: SAGVÅG

Hanna Rebekka Rasmussen(Karlsdtr) Løset

Legg inn av Mariann Stokken » 12. april 2007 kl. 10.05

Eg har tidlegare hatt ein diskusjon gåande på Dig.ark. ang denne dama.

http://da2.uib.no/cgi-win/WebDebatt.exe ... g=24#anker

Ho reiste til Amerika og gifta seg der borte med ein norsk mann. Det som er det store spørsmålet er: kven var han??

Eg tenkte at for å finna ut kven han var, så kunne eg kanskje finna opplysningar via hennar familie, noko som har synt seg å ikkje vera særleg enkelt :?

Eg finn henne i FT1900 i Ålesund
http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/we ... =2372#ovre
eg har funne konfirmasjonen hennar i 1902 i Ålesund. Der står det at faren heiter Karl Peder Martin Rasmussen og mora Ingeborg Aslaksdtr.
Er Ingeborg Aslaksdtr. den same dama som Hansine(at ho kanskje heiter Ingeborg Hansine?) frå FT?

Er det nokon som kan slå opp i krk.bok for Ålesund når Hanna Rebekka vert døypt 20.11.1887 (f.08.10.1887) ?
Kva er f.året til foreldra?
Av og til står også vigselsåret til foreldra, det hadde vore flott om det også fantes :)

Venleg helsing Mariann.

Mariann Stokken

Re: Hanna Rebekka Rasmussen(Karlsdtr) Løset

Legg inn av Mariann Stokken » 12. april 2007 kl. 10.23

Ser at eg med liiita skrift har skrive gift 30.06.1880 på Ingeborg og Karl! Beklagar at eg ikkje har orden i papirene mine!!

Det må vel tyda at Ingeborg og Hansine er ei og same dame, visst ikkje den godeste Karl har vore på "videvanke".....

Viss eg kunne fått eit oppslag i krk.boka for 1887, trur eg det ville vore mykje hjelp i :)

Venleg helsing Mariann.

Brukeravatar
6820
Sted: ULSTEINVIK

Legg inn av 6820 » 12. april 2007 kl. 11.23

Hehe, er her også jeg! :D
Lurte litt på om du bruker et slektsprogram? Der er mange gode, og gratis!

Det er lenge siden jeg sluttet med små lapper og ark, sogar notatboken er arkivert. Om du legger all info om alle inn i slektsprog. så er det der, hvertfall hos meg (stort sett :lol: ).

Som Ivar Ståle nevnte, her trengs en strukturering, hvem er hvem, hvor. Det er så mye å forholde oss til, uoversiktelig, for oss som skal svare. Da kan du miste endel gode svar! :)

Lag en liste: far og mor, gift/ug, år? Barn, med hvem, hvor osv.

Skal forsøke å opp igjen tråden fra sist, - men det tar tid å sette seg inn i.

ps. kan du skrive ned alle data du har om denne Hans som Hanna giftet seg med, alle data fra USA. Her er noen som er veldig god på emigranter etc., og abonnerer på databaser der borte.
Hilsen fra Marianne

Mariann Stokken

Legg inn av Mariann Stokken » 12. april 2007 kl. 12.11

Hei og takk for sist :D

Ja, den som kunne ha oversikta her du!! Eg må berre sei at _det_ har ikkje eg!!

Men for å byrja med det eg veit(eller trur eg veit :-)))

Hanna Rebekka vart f.08.10.1887(døypt 20.11.1887), foreldra er oppført v.konfirmasjonen(1902 i Ålesund) som Carl Peder Martin Rasmussen og Ingeborg Aslaksdtr.

Eg trur at å finna dåpen vil løysa noko...

Hanna Rebekka for til Amerika i 1910
http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe ho er å finna igjen i Kings Co. NY i FT1920, saman med mannen Hans Christiansen og sonen(men som er skriven som dottera)Carroll!! 7 år.

I FT1930 er dei skrivne som Christensen, bur på same stad, saman med mannen Hans og sonen Carol 17 år.

Death cert. for Hanna fortel at faren heiter Carol Loset, og at ho vart f.i Noreg 08.10.1888(men det er eit år feil).

Grunnen til at eg prøver å finna ut om Hans på denne måten er at han døydde fem år seinare, og det er ei slags sperre på å levera ut Certificate of Death då, iallfall i NY.

Hans(som eg leitar etter)vart f.på Avaldsnes(på Karmøy, sør for Haugesund)i 1879, som son av Kristian Olsen Frøsen og Elen Margrethe Gudmundsdtr.

Han reiste frå kona og to små døtrer i 1904.

Veit ikkje om dette hjalp, men har iallfall forsøkt :)

Venleg helsing Mariann.
PS.Ja, mange har prøvt å overtala meg til slektsprogram, men eg ser ikkje lyst på å byrja å leggja inn alt eg har på data, ikkje slå meg ihjel no då :) :) Den vigselsdatoen for Carl Peder Rasmussen og Ingeborg Aslaksdtr. kom forresten frå Fam.Search.

Mariann Stokken

Legg inn av Mariann Stokken » 12. april 2007 kl. 12.26

Eg såg forseint at lenka til utreisa i 1910 ikkje virka:
http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/we ... 07255#ovre

No var det iorden :)

Brukeravatar
6820
Sted: ULSTEINVIK

Legg inn av 6820 » 12. april 2007 kl. 13.38

Har sendt privat mail her i Slektsforum.
Hilsen fra Marianne

Mariann Stokken

Legg inn av Mariann Stokken » 12. april 2007 kl. 13.52

Takk for melding :)

Skal nok tenkja på det, he, he...

Ja, kjenner til Laila, men tenkjer at ho sikkert har sett min debatt på Dig.ark. ang Hans...iallfall: har ho noko å bidra med, er ho sjølvsagt hjarteleg velkomen!!

Takk for positiv tilbakemelding ang. mitt skriftspråk :-) eg er svært stolt av to ting
1) eg er halvt nordlending :) :) :)
2) eg er nynorsk :) :) :)

Venleg helsing Mariann.

Brukeravatar
Britt Iren Pedersen Neergård
Sted: MOLDE
Kontakt:

Legg inn av Britt Iren Pedersen Neergård » 12. april 2007 kl. 20.28

Mariann Stokken skrev: Grunnen til at eg prøver å finna ut om Hans på denne måten er at han døydde fem år seinare...
Hans(som eg leitar etter)vart f.på Avaldsnes(på Karmøy, sør for Haugesund)i 1879, som son av Kristian Olsen Frøsen og Elen Margrethe Gudmundsdtr.

Han reiste frå kona og to små døtrer i 1904.
Jeg skjønner ikke helt… :roll:
Du sier at det store spørsmålet er hvem Hans som giftet seg med Hanna Rebekka var??
Men du ref jo selv til de viktigste opplysningene om han så da vet du jo hvem han er…

Mvh
Britt Iren

Mariann Stokken

Legg inn av Mariann Stokken » 12. april 2007 kl. 23.21

Hmmm, ja dette er komplisert!!

Den Hans eg leitar etter(og som eg _trur_ eg har funne i NY), veit eg det meste om, før han kom til USA. Men det eg ikkje veit, er om den Hans som bur i NY er rett(viss ikkje det er den rette, så har eg ikkje meir "å gje" i denne leiteaksjonen!), det er ein god del av opplysningane frå FT 1920 og 1930 som stemmer med dei opplysningane eg har om han.

Men eg får det ikkje "svart på kvitt" utan vigselsattest/death cert e.l. og det er omtrent umogeleg å få tak i.

Det er difor eg gjerne skulle visst om nokon evt. etterkomarar av evt. sysken til Hanna Rebekka veit noko.

Er det nokon som har krk.boka for Ålesund 1887 og kan sjå etter dåpen til Hanna Rebekka 20.11.1887, kven er ført som foreldre?

Venleg helsing Mariann.

Brukeravatar
Britt Iren Pedersen Neergård
Sted: MOLDE
Kontakt:

Legg inn av Britt Iren Pedersen Neergård » 13. april 2007 kl. 11.16

Siden Hanna ved FT 1900 ikke er oppført som datter er det nærliggende å tro at Ingeborg og Hansine er to personer. Og det stemmer nok.

Iflg Familysearch giftet Karl Peder Martin Løseth seg 22 may 1890 med Hansine Oluffa Kristine Eliasdatter. Det står ikke at han er enkemann, men ekteskapet med Ingeborg i 1880 finnes også på FS.

Ved FT 1900 er Hansine reg som f 1848 i Sykkylven og hun er nok her vedFT 1865

Utfra dette er nok Hanna datter av Karl og han første kone.
Ingeborg Aslaksdatter i Møre og Romsdal ved FT 1865 greier jeg bare å finne i Veø, Næsset og Thingvold.

Mvh
Britt Iren

Mariann Stokken

Legg inn av Mariann Stokken » 13. april 2007 kl. 11.47

Hei og takk for respons :-))

Ja, eg har funne giftarmålet mellom Karl Peder Rasmussen og Ingeborg Aslaksdtr.

Men giftarmålet mellom Karl og Hansine, _det_ har ikkje vore råd for meg å finna, så takk for det!

Eg har også sett på dei Ingeborgene som du har funne, men kan ikkje finna verifisert anna enn at det "krympa" inn til to, avdi den som budde på Veøy for til Amerika(funne blant utflytta Veøy-arar).

Venleg helsing Mariann.

Mariann Stokken

Legg inn av Mariann Stokken » 14. april 2007 kl. 8.35

Skanna kyrkjebøker kom som bestilt :-))

Dei er no komne for Ålesund, akkurat det eg trengde!

Karl og Ingeborg Aslaksdtr frå Næsset er foreldra til Hanna Rebekka.

Ingeborg døydde 15.03.1889, og han gifta seg med Hansine året etter.

Så var det å sjå etter sysken, men det får bli seinare, no er det frukost :-)

Venleg helsing Mariann.

Mariann Stokken

Legg inn av Mariann Stokken » 17. april 2007 kl. 18.18

Ja, det vart ein lang frukost(jmfr. forrige innlegg :-)

men så har eg også funne litt forskjellig lurt :-)

Hanna Rebekka hadde ei(det eg har funne, men viss nokon veit noko meir, høyrer eg gjerne frå deg) syster, ho heiitte Karoline og vart f. 24.10. 1883.

Så fann eg ei Karoline Jensen død i Ålesund 1914, ho har same f.dato som Karoline Rasmussen/Løset.

Leita i gifte, fann henne gift i 1909(står innført i krk.bok for Ålesund, men notert ved sida at dei gifta seg i Molde), leita etter born, fann kun ein son(var det fleire born?), fødd 27.03. 1913.
Han heitte Karl Johan Jensen og var busett Ålesund, han døydde i 1994, er det nokon som kjende denne mannen? Då kan de gjerne senda meg ein Privat melding.

Venleg helsing Mariann.

Mariann Stokken

Legg inn av Mariann Stokken » 18. april 2007 kl. 23.32

Eg spurde i forrige innlegg om nokon visste om det var fleire born, og fleire born var det faktisk!

Karoline fekk fyrst ei dotter(Ingeborg Reidun) i 1911, så Karl Johan i 1913, og berre nokre mnd. før ho døydde i 1914 fekk ho tvillingar.

Tvillingane vart adoptert vekk, dei to andre vaks også opp hos andre.

Og sidan ho(Karoline) var så ung når ho døydde, er det ingen av etterkomarane som har noko å bidra med.

Ingeborg Reidun levde heilt til 2003, og sat gjerne med opplysningar om tanta si, men det er det visst ingen som veit.

Karl Johan hadde ikkje barn.

Eg stongar hovudet i betongveggen, same kva veg eg snur meg!! Enten det er til Norge eller USA!

Eg er så godt som sikker på at det er rett mann eg har funne i NY, men korleis få det verifisert??? :? :? :?

Venleg helsing Mariann.

Svar

Gå tilbake til «Ålesund»