Ingebrikt og Hans Hansen frå Sogndal til Amerike i 1861
Moderator: MOD_Emigranter
Ingebrikt og Hans Hansen frå Sogndal til Amerike i 1861
Ingebrikt Hansson var fødd på Ølnes i Sogndal 18. januar 1841. Hans Hansson var fødd på Ruggeseter i Sgndal 16. august 1845. Foreldra heitte Hans Olsen og Anna Ingebriktsdotter.
Dei 2 brødrene reiser til Amerika 2. mai 1861 saman med onkelen Hermund Ingebriktsen og familien hans. I 1863 er onkelen Hermund Engebetsen Ølnes frå Sogndal oppført i arkivet over spedalske nordmenn i Amerika. Då bur han i Blackhammer Prairie i Fillmore County. I følge nekrologen over Hermund si dotter Ingeborg slo dei seg ned i Fillmore County då dei kom til Amerika.
Men kvar vart det av dei to brødrene Ingebrikt og Hans ?
Dei 2 brødrene reiser til Amerika 2. mai 1861 saman med onkelen Hermund Ingebriktsen og familien hans. I 1863 er onkelen Hermund Engebetsen Ølnes frå Sogndal oppført i arkivet over spedalske nordmenn i Amerika. Då bur han i Blackhammer Prairie i Fillmore County. I følge nekrologen over Hermund si dotter Ingeborg slo dei seg ned i Fillmore County då dei kom til Amerika.
Men kvar vart det av dei to brødrene Ingebrikt og Hans ?
- Laila Normann Christiansen
- Sted: OSLO
- Kontakt:
Re: Ingebrikt og Hans Hansen frå Sogndal til Amerike i 1861
hei!
Dersom nekrologen til Ingeborg er fra USA hadde det vært fint om du la teksten her. I hvertfall hva Ingeborg het osv, det kan gi spor som er fine!
Heldige er vi og som har Margit her, som er ekspert på Minnesota!
Dersom nekrologen til Ingeborg er fra USA hadde det vært fint om du la teksten her. I hvertfall hva Ingeborg het osv, det kan gi spor som er fine!
Heldige er vi og som har Margit her, som er ekspert på Minnesota!
med vennlig hilsen
Laila N. Christiansen
Moderator: Akershus/Oslo, Emigrasjon USA
Les dette før du poster din etterlysning
Laila N. Christiansen
Ingeborg var fødd i Sogndal i 1829 og gifta seg med Arne Voge i 1865 i Mankato og flytta til Madelia Township i Watonwan County same året. Der er dei i folketeljingane for 1870, 1880 og 1900. Arne var frå Askvoll i Sogn og Fjordane, og hadde vore med i den amerikanske borgarkrigen.
Eg fekk nekrologen i posten frå Watonwan County Historical Society. Ingeborg døydde i 1906. Eg har vore i kontakt med etterkommarara etter Ingeborg som ikkje kunne fortelje noko nytt.
Ingeborg hadde ein bror som heitte Ingebrikt som var fødd i 1832 og som reiste til Amerika i 1856. Han og kone Gjertrud er omtalt i boka History of Fillmore County på sidene 991 og 992. Eg har også vore i kontakt med etterkommarar etter dei som ikkje visste noko.
Inger
Eg fekk nekrologen i posten frå Watonwan County Historical Society. Ingeborg døydde i 1906. Eg har vore i kontakt med etterkommarara etter Ingeborg som ikkje kunne fortelje noko nytt.
Ingeborg hadde ein bror som heitte Ingebrikt som var fødd i 1832 og som reiste til Amerika i 1856. Han og kone Gjertrud er omtalt i boka History of Fillmore County på sidene 991 og 992. Eg har også vore i kontakt med etterkommarar etter dei som ikkje visste noko.
Inger
- Kontakt:
Hei igjen Inger!
Regner med at etterkommere etter så "tidlige" immigranter ikke vet så mye, men hvor folk bodde, hvordan de skrev navnene sine osv kan hjelpe til med å finne dem. Også at folk gjerne slo seg ned på samme sted, selvom de kansker flyttet på seg senere.
Derfor er alle slike familie-informasjoner viktige, særlig steder, årstall og hvordan de skrev navnene sine. Så tidlig i emigrasjons-historien var det gjerne andre familiemedlemmer/venner som gjorde at folk reiste over.
Regner med at etterkommere etter så "tidlige" immigranter ikke vet så mye, men hvor folk bodde, hvordan de skrev navnene sine osv kan hjelpe til med å finne dem. Også at folk gjerne slo seg ned på samme sted, selvom de kansker flyttet på seg senere.
Derfor er alle slike familie-informasjoner viktige, særlig steder, årstall og hvordan de skrev navnene sine. Så tidlig i emigrasjons-historien var det gjerne andre familiemedlemmer/venner som gjorde at folk reiste over.
med vennlig hilsen
Laila N. Christiansen
Laila N. Christiansen
Ja,
og det stemmer bra at dei reiste til Fillmore County slik det står i nekrologen over Ingeborg i og med at Ingeborg sin bror Ingebrikt budde der. Men eg har aldri klart å finne om dei to brødrene også har vore i Fillmore County.
Inger
og det stemmer bra at dei reiste til Fillmore County slik det står i nekrologen over Ingeborg i og med at Ingeborg sin bror Ingebrikt budde der. Men eg har aldri klart å finne om dei to brødrene også har vore i Fillmore County.
Inger
- Kontakt:
Kanskje Minnesota-eksperten vår Margit kan finne på noe lurt her?
med vennlig hilsen
Laila N. Christiansen
Laila N. Christiansen
-
På databasen "Nordmenn i Minnesota i 1880-teljinga" kan jeg finne i Arendahl, Fillmore county en Ingebrigt H. Ulnes (48 - født i Norge) med kone Gertrud (34 - født i Norge) og barna Herman (15), Anna (12), John (10), Louis H. (8), Berthe (6), Maria (4), Heline (2) og Elisabeth (0)
Alle barna er født i Minnesota.
Eneste problemet er at alderen på denne Ingebrigt H. Ulnes ikke helt stemmer -
Tove D. Johansen
Alle barna er født i Minnesota.
Eneste problemet er at alderen på denne Ingebrigt H. Ulnes ikke helt stemmer -
Tove D. Johansen
-
Ser nå at dette må være Ingeborgs bror - født i 1832 !
Tove D.J.
Tove D.J.
Hei,
Ja, Ingebrikt Ulnes i Arendahl i Fillmore County er bror til Ingeborg.
Inger
Ja, Ingebrikt Ulnes i Arendahl i Fillmore County er bror til Ingeborg.
Inger