Anna Iversen f. 1841 i Lyster - har ho vore i Kristiansund?

Moderator: MOD_Møre_og_Romsdal

Svar
John Harry Aarønes
Kontakt:

Anna Iversen f. 1841 i Lyster - har ho vore i Kristiansund?

Legg inn av John Harry Aarønes » 23. mars 2006 kl. 16.57

Anna Iversen er nemnt i folketelling for Bolsø 1900. Då bur ho på Tolaas hos søster si Kristine Iversd.

I folketllinga for 1900 står Anna oppført som ug. fv. syerske offentlig understøttelse fra Kristians f. 1841 i Lyster Sogn NB.

Det er alt eg veit om denne dama, men eg skulle gjerne visst meir om ho.

Tore Kristiansen
Sted: KRISTIANSUND N

Re: Anna Iversen f. 1841 i Lyster - har ho vore i Kristiansu

Legg inn av Tore Kristiansen » 23. mars 2006 kl. 21.46

Finner henne ikke i Skatteligninga for 1877 i Kristiansund under etternavn Iversel eller Lyster. Kan hun stå oppført med et annet etternavn?

Er det henne som er i Lyster i FT1865?
:) Tore

John Harry Aarønes
Kontakt:

Legg inn av John Harry Aarønes » 24. mars 2006 kl. 11.03

Takk for det Tore!

Nei, diverre veit eg ikkje noko etternamn eller gardsnamn. Men søstera skreiv seg jo for Iversd.

Det kan godt vere at det er Anna Iversen/-datter som er på Forthun i 1865. Når Anna får off. understøttelse bør ho vel stå i eit eller anna register for det. Slik er det i alle fall i Molde. Kristians som står skrive i folketeljinga 1900 er det vel mest truleg Kristiansund, - og ikkje Kristiansand?

Litt dårleg utvalg med mikrofilmar i distriktet der eg bur. Anna har jo budd på minst 3 stader så det vert mange filmar å fjernlåne no. Heldigvis er folka på biblioteket her svært hjelpsame. Men eg får vel starte med innflyttarlista for Bolsøy. Dødsåret finst vel gjerne der. Så eg får gå laus på den skanna kirkeboka for Bolsøy. Kanskje opptrer ho som fadder også for barna åt søstera. Så får eg sjå kvar eg havnar? :)

Tore Kristiansen
Sted: KRISTIANSUND N

Legg inn av Tore Kristiansen » 24. mars 2006 kl. 18.51

Kan du ikke spørre Arkivverket om det står noe mer i originalen enn på internett? Noen bokstaver ekstra i FT1900, kan jo gi deg klar beskjed hvor hun får støtten sin fra.

Det brant nok litt mer i Kristiansund i 1940 enn i Molde, og en god del av arkivene forsvant. I dag er Kristiansunds kommunearkiv deponert hos IKA Møre og Romsdal, og der vil det ta år før de har registrert alt fra Kristiansund. Høsten 2004 fikk de en vekselbeholder med kommunearkivet, og da blir det jo litt papir å gå igjennom.
:) Tore

John Harry Aarønes
Kontakt:

Legg inn av John Harry Aarønes » 24. mars 2006 kl. 19.55

Ein god idé å spørje Arkivverket - det skal eg gjere. Eg gjekk automatisk ut frå at alt var skrive ned. Eg ser det står nøyaktig det same i Teleslekt si papirug. frå 1997, men det er kanskje direkte overføring?

Elles har eg ikkje funne ho i listene for døde 1900 - 1917.

Men derimot fant eg at Annas søster skreiv seg for Kirsten Ivarsd. Kvale då ho fekk Anna Severine 24/4 1880 med Erik Olsen Staurseth. Dei gifta seg den 24/7 står det tilføyd i protokollen.

Ministalbok for Veøy 1878-1906

So då får eg sjå om eg kan finne om det finst ein stad Kvale i Lyster?[

John Harry Aarønes
Kontakt:

Legg inn av John Harry Aarønes » 26. mars 2006 kl. 16.55

Hei Tore!

Ved hjelp av Lars E. Øyane fann eg foreldra til Anna i Lom, Christians amt. Så då går eg ut i frå at det skal vere slik som det står - nemnleg Kristians - ikkje ei forkorting for Kristiansund/-sand.

Takk for hjelp!

Svar

Gå tilbake til «Kristiansund»