Marit Amundsdtr. og Tosten Bollougsen vigde i Lesja 25. mai
Moderator: MOD_Møre_og_Romsdal
Marit Amundsdtr. og Tosten Bollougsen vigde i Lesja 25. mai
Har nokon greie på desse folka. På FamilySearch finn eg Tosten Bollougsen og Marit Amundsdtr. vigde i Lesja 25. mai 1755.
Eg har registrert ei enkje Marit Amundsdtr. på Nordmøre siste halvdel av 1700-talet med Tosten-søner og Tosten-døtre, så eg lurar på om det er denne familien. Som enkje gifta ho seg opp igjen og budde i Tingvoll kommune.
Eg har registrert ei enkje Marit Amundsdtr. på Nordmøre siste halvdel av 1700-talet med Tosten-søner og Tosten-døtre, så eg lurar på om det er denne familien. Som enkje gifta ho seg opp igjen og budde i Tingvoll kommune.
Re: Marit Amundsdtr. og Tosten Bollougsen vigde i Lesja 25.
Hei
Har ikke svar på spørsmålet ditt, men har du sett denne
http://www.dahoudek.com/familyhistory/b ... aqwg01.htm
Slekt kanskje?
Kristina
Har ikke svar på spørsmålet ditt, men har du sett denne
http://www.dahoudek.com/familyhistory/b ... aqwg01.htm
Slekt kanskje?
Kristina
Hei, og tusen takk for svar! Eg har ikkje sett dette, men det er truleg at det kan vera av same slekta. Så eg får prøva å konsentrera leitinga mi i området kring Lesja litt meir, skjønar eg.
Mvh Harald
Mvh Harald
- Arnfinn Kjelland
- Sted: VOLDA
- Kontakt:
Viss du låner inn Bygdebok for Lesja, bd. 1 (utg. 1987), finn du familien på s. 350 (under Mølmshaugen, Enstad). Marit og Tosten kjøpte Hoem ved Eikesdalsvatnet og flytte dit truleg i 1763 - iflg. eit skifte etter halvbror til Marit på Sæter i E. frå 1790 var ho da g.m. ein Ingebrikt Reiten.
- Osvald Rydjord
- Sted: SANDEFJORD
- Kontakt:
Er ikke dette samme personene du fikk svar på for en tid tilbake? https://slektsforum.slektogdata.no/view ... ht=#119234
- Arnfinn Kjelland
- Sted: VOLDA
- Kontakt:
Åpenbart same folka ja. Eg tok eit søk på Lesja og fann nokså mange i forskjellige fora land og strand rundt, og svarte på dei eg kunne hjelpe til med. Etterpå såg eg du hadde funne familien her.
"Problemet" (i den grad det er eit problem) består i at spørsmål som gjeld folk frå ein kommune blir posta under heilt andre kommunar, og dermed unngår merksemda til lokalkjende.
"Problemet" (i den grad det er eit problem) består i at spørsmål som gjeld folk frå ein kommune blir posta under heilt andre kommunar, og dermed unngår merksemda til lokalkjende.
Takk for innspel frå alle. Både Osvald og Arnfinn er på riktig spor her. Årsaka til at det blir posta på kanskje feil kommune, er at dei bodde veldig mange stader. Eg har no, etter at eg var inne her sist, følgd desse folka frå Lesja, til Utigard (ikkje Hoem, der var dei ikkje), og til Tingvoll for Marit Amundsdtr. sitt vedkomande.
Det var nok ikkje Marit Tosteinsdtr. som vart gift med Aslak Knutson. Etter som eg har funne vart ho og med til Nordmøre, og hamna visstnok i Kristiansund.
Eg har ikkje funne kvar Tostein Bøllougsen døydde, men han må ha døydd før 1783, for då vart enkja Marit Amundsdtr. trulova med Ingebrigt Ingebrigtsen. Då er han oppført som Torvik. Etter at dei gifta seg kom dei til Kansdalen i Tingvoll. Seinare flytta dei til Reiten. Der har eg ikkje følg dei, men han døydde truleg der,for Marit Amundsdtr. bodde hos sonen sin i Vulvika i Tingvoll då ho døydde.
At det er same folka heile vegen er det ikkje tvil om. Alle namna stemmer og fødselsåra på borna til Torstein og Marit stemmer. Så dette er nok riktig.
Spørsmålet no er når og kvar døydde Torstein Bøllougsen. Han er og enkelte stader ført opp som Torstein Udigard.
Mvh Harald.
Det var nok ikkje Marit Tosteinsdtr. som vart gift med Aslak Knutson. Etter som eg har funne vart ho og med til Nordmøre, og hamna visstnok i Kristiansund.
Eg har ikkje funne kvar Tostein Bøllougsen døydde, men han må ha døydd før 1783, for då vart enkja Marit Amundsdtr. trulova med Ingebrigt Ingebrigtsen. Då er han oppført som Torvik. Etter at dei gifta seg kom dei til Kansdalen i Tingvoll. Seinare flytta dei til Reiten. Der har eg ikkje følg dei, men han døydde truleg der,for Marit Amundsdtr. bodde hos sonen sin i Vulvika i Tingvoll då ho døydde.
At det er same folka heile vegen er det ikkje tvil om. Alle namna stemmer og fødselsåra på borna til Torstein og Marit stemmer. Så dette er nok riktig.
Spørsmålet no er når og kvar døydde Torstein Bøllougsen. Han er og enkelte stader ført opp som Torstein Udigard.
Mvh Harald.
-
- Sted: KRISTIANSUND N
Kan jeg slenge på et spørsmål om en sønn av disse folkene?
Havnet Amund f. i Lesja i 1858 på Halset på Bergsøya i FT1801? Denne Amund Tostensen blir gift i 1797 i Tingvoll med Sigrid Jakobsdtr Sagli (Tingvollboka bind 3 side 212). Hyldbakk navngir ham bare som Asmund Torstensen Sagli.
Jeg finner ingen andre kandidater som er født i Møre og Romsdal rundt 1760. Derfor lurer jeg på om dette kan være sønnen til Tosten og Marit fra Lesja.
Havnet Amund f. i Lesja i 1858 på Halset på Bergsøya i FT1801? Denne Amund Tostensen blir gift i 1797 i Tingvoll med Sigrid Jakobsdtr Sagli (Tingvollboka bind 3 side 212). Hyldbakk navngir ham bare som Asmund Torstensen Sagli.
Jeg finner ingen andre kandidater som er født i Møre og Romsdal rundt 1760. Derfor lurer jeg på om dette kan være sønnen til Tosten og Marit fra Lesja.

Ja da, Tore. Dette er riktig mann. Amund vart fødd 29. mai 1758 på Mølmshaugen, Enstad i Lesja. Han vart gift 17. februar 1797 med Sigrid Jakobsdtr. Saglien i Tingvoll. Han døydde på vårparten (har ikkje dato) i 1804. Skiftet etter han tok til 1. juni 1804. Han og Sigrid hadde to born.
Før han var gift hadde han ei dotter, Marit f. 18. des. 1790, med Guraa Andersdtr.
Harald.
Før han var gift hadde han ei dotter, Marit f. 18. des. 1790, med Guraa Andersdtr.
Harald.
-
- Sted: KRISTIANSUND N
Takk, da fikk jeg bekreftet den tesen. Det er jo bare ham som heter akkurat det på Nordmøre i FT1801, så det kunne ikke være andre. Trengte informasjonen i forbindelse med at jeg hjelper litt til med bygdebokarbeid i Gjemnes og p.t. Høgsetgarden.