Tore jedvardsen

Moderator: MOD_Hedmark

Svar
16887
Innlegg: 100
Registrert: 13. april 2009 kl. 23.59
Sted: OSLO
Kontakt:

Tore jedvardsen

Legg inn av 16887 » 18. februar 2015 kl. 13.23

Tore Jetvardsen født 1621 og døde 1691 datter Eli Toresdatter Eid

Brukeravatar
Ulf Ruud Simensen
Innlegg: 2372
Registrert: 30. april 2014 kl. 18.50
Sted: TOLVSRØD

Re: Tore jedvardsen

Legg inn av Ulf Ruud Simensen » 18. februar 2015 kl. 15.08

Hei!
Vi som prøver å hjelpe på denne siden, er vanlige mennesker, ikke spåmenn eller trollmenn :?

For å hjelpe må vi få et minimum av opplysninger.

"Tore Jetvardsen født 1621" gir ikke mange nok opplysninger. For å finne opplysninger som er så gamle, må en antagelig inn i kirkebøkene og de er det mange av. :) Derfor er fylke og kommune viktige.

Hvor har du opplysningene fra, at Tore Jetvardsen er født i 1621 og at han har ei datter Eli? Dette er så langt tilbake at jeg ville tro du har lest noe om det. :roll:

Prøv å legge inn flere opplysninger, så skal du se at du får svar :D

Ulf S

dn30257
Innlegg: 400
Registrert: 3. juli 2013 kl. 12.54
Sted: Lillehammer

Re: Tore jedvardsen

Legg inn av dn30257 » 19. februar 2015 kl. 18.42

Hei Sigmund,

Jeg er helt enig med Ulf, uten noen som helst bakgrunnsopplysninger er det helt umulig å hjelpe deg.

Jeg vil ikke skremme deg fra å søke etter dine forfedre på Slektsforum, men dette virker ikke mye seriøst - for da du legger ut tråder om folk du søker opplysninger om, og aldri gir noen bakgrunnsopplysninger, heller aldri noen linker eller opplysninger om hvor du har dine opplysninger "sparsommelige" fra? Folk blir bare lei av slike tråder, gi litt mer opplysninger!

Og da du får svar på en tråd, behøver ikke svare "i en ny tråd" - det er mye enklere å bare trykke på svarknappen, og så gi en tilbakemelding der - mye enklere for både deg og oss, som bare vil hjelpe!.

Føler du deg tråkket på, eller har du problemere med å forstå hvordan disse slektsidene på DIS fungerer, og ikke har lest gjennom DIS sine regler/håp om posteringer i slektsforum?

https://slektsforum.slektogdata.no/viewforum.php?f=2263

"Så" - Jeg pleier ikke å utgi mitt mob. nr., men om du trenger hjelp Sigmind, så ring meg på nr. 45 17 14 38

Mvh, Morten Nasch Sandvold.

Svar

Gå tilbake til «Våler i Hedmark»