Hei,
De av dere som fortsatt lurer på hva dette er for noe har muligheten til å slå av en prat på årets Slektsforskerdag i Oslo. Der vil Anne M Berge og undertegnede han en egen DNA & Slekt stand. Slektsforskerdagen arrangeres lørdag 30. oktober, kl 10-16, på Riksarkivet.
mvh
Vidar
DNA & Slekt på Slektsforskerdagen i Oslo 2010
Moderator: MOD_DNA
- Vidar Sigurd Øverlie
- Sted: LARVIK
DNA & Slekt på Slektsforskerdagen i Oslo 2010
Sist redigert av Vidar Sigurd Øverlie den 23. oktober 2010 kl. 18.11, redigert 1 gang totalt.
- Anne M. Berge
- Sted: GAMLE FREDRIKSTAD
Re: DNA & Slekt på Slektsforskerdagen i Oslo 2010
Vi håper så mange som mulig tar turen opp på Sogn, og gleder oss til å treffe dere!

Anne M Berge
Moderator: DNA
Les dette før du poster din melding
Admin for Norgesprosjektet DNA
- Anne M. Berge
Takk til alle nysgjerrige og interesserte som møtte opp på Riksarkivet i går! Utrolig hyggelig å snakke med så mange, og vi håper dere som har flere spørsmål og trenger/ønsker mer hjelp tar kontakt.
For dere som lurer på noe angående testing via FTDNA, Norgesprosjektet eller Genographic Project, ta gjerne kontakt med meg på norwaygenes at yahoo dot com. Det også mulig å sende pm her inne.
Alle mulige spørsmål og kommentarer er også svært velkomne her på DNA forumet. Her er vi flere som prøver svare og hjelpe så godt vi kan.
For dere som lurer på noe angående testing via FTDNA, Norgesprosjektet eller Genographic Project, ta gjerne kontakt med meg på norwaygenes at yahoo dot com. Det også mulig å sende pm her inne.
Alle mulige spørsmål og kommentarer er også svært velkomne her på DNA forumet. Her er vi flere som prøver svare og hjelpe så godt vi kan.
Anne M Berge
- Anne M. Berge
Vi dukker opp igjen med ny stand på Slektsforskerdagen 2011 - Riksarkivet på Sogn, Oslo fra 10-16.
Det blir muligheter for å stille spørsmål, lære mer om hvordan dette fungerer - og få rabatter på testing eller oppgradering av eksisterende tester.
Håper å se mange interesserte!

Det blir muligheter for å stille spørsmål, lære mer om hvordan dette fungerer - og få rabatter på testing eller oppgradering av eksisterende tester.
Håper å se mange interesserte!

Anne M Berge
Hei, var på Slektsforskerdagen, men dere var så populære at det ikke ble mulig å få snakket med dere - kunne ikke gå fra min egen stand så lenge om gangen -
lurer på hvordan nå starte med testing ?
lurer på hvordan nå starte med testing ?

- Anne M. Berge
Re: DNA & Slekt på Slektsforskerdagen i Oslo 2011
Det ble veldig travelt med masse besøkende og interesserte - og veldig gøy!
Men jeg fikk ikke snakket med alle osv, så den som ønsker informasjon kan gjerne kontakte meg på epost norwaygenes at yahoo dot com for å få oversendt informasjon. Rabattkoden som ble gitt i forbindelse med Slektsforskerdagen gjelder til 30. nov, ta kontakt for mer informasjon.
Men jeg fikk ikke snakket med alle osv, så den som ønsker informasjon kan gjerne kontakte meg på epost norwaygenes at yahoo dot com for å få oversendt informasjon. Rabattkoden som ble gitt i forbindelse med Slektsforskerdagen gjelder til 30. nov, ta kontakt for mer informasjon.
Anne M Berge