Rakkestad, Batch type 1 004296378
Moderator: MOD_tydehjelp_1875
-
- Sted: ROSSFJORDSTRAUMEN
Rakkestad, Batch type 1 004296378
Hei
Trenger hjelp med å tyde husmoders yrke og sønnen Andreas's sedvanlige bosted...
Hilsen Trine Lise
Trenger hjelp med å tyde husmoders yrke og sønnen Andreas's sedvanlige bosted...
Hilsen Trine Lise
Sist redigert av Trine Lise Jensen den 26. februar 2009 kl. 15.16, redigert 1 gang totalt.
Den som ikke spør, får heller ikke svar..
-
- Sted: RASTA
Re: Rakkestad, Batch type 1 004296378
Ikke fått med bildet.
Kari Hetland Akerhaugen
Kari Hetland Akerhaugen
-
Får ikke lagt det til
Noen forslag?
Hilsen Trine Lise

Noen forslag?
Hilsen Trine Lise
Er du logget inn på Slektsforum?
-
Hei Torill
Er logget inn og har fulgt oppskriften som du har lagt ut her tidligere, men får bare opp at "bmp-filen kan ikke benyttes i slektsforum"
Hilsen Trine Lise
Er logget inn og har fulgt oppskriften som du har lagt ut her tidligere, men får bare opp at "bmp-filen kan ikke benyttes i slektsforum"
Hilsen Trine Lise
-
Hei Bjarte
Gjør et nytt forsøk
Data er ikke min sterke side, men dette begynner å bli pinlig...
Hilsen Trine Lise
Gjør et nytt forsøk

Data er ikke min sterke side, men dette begynner å bli pinlig...
Hilsen Trine Lise
Vedlegget
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
-
Andreas, sedvanlig bosted er Glemminge
Husmoderens yrke: afgivtsbruger
Husmoderens yrke: afgivtsbruger
Det hadde vært fint om man kunne laste opp selve bildefilene, ikke lime dem inn i Word. Det blir problemer med å forstørre bildene.
Selve forstørringen er egentlig ikke noe problem, men når bildet blir gjort større, forsvinner endel av innholdet ut forbi høyre marg.
I dette tilfellet gjorde jeg om på sideformatet til liggende i stedet for stående, og med smalest mulig marger, men likevel forsvant spalten for yrke ut til høyre.
Selvsagt kunne jeg også ha beskåret bildet på venstre side, men det blir mye arbeid for oss som vil prøve å hjelpe hvis vi alle må gjøre alt dette for å få lest det som det spørres om. Hvis bildet hadde blitt lastet opp som - bilde - kan det kanskje bli noe mer jobb for den som ønsker hjelp, men det synes jeg nok er rimelig.
Når det gjelder filformater for bilder, så står det om Lovlige filtyper og størrelser her. BMP-filer kan altså ikke brukes.
Selve forstørringen er egentlig ikke noe problem, men når bildet blir gjort større, forsvinner endel av innholdet ut forbi høyre marg.
I dette tilfellet gjorde jeg om på sideformatet til liggende i stedet for stående, og med smalest mulig marger, men likevel forsvant spalten for yrke ut til høyre.
Selvsagt kunne jeg også ha beskåret bildet på venstre side, men det blir mye arbeid for oss som vil prøve å hjelpe hvis vi alle må gjøre alt dette for å få lest det som det spørres om. Hvis bildet hadde blitt lastet opp som - bilde - kan det kanskje bli noe mer jobb for den som ønsker hjelp, men det synes jeg nok er rimelig.
Når det gjelder filformater for bilder, så står det om Lovlige filtyper og størrelser her. BMP-filer kan altså ikke brukes.
-
Tusen takk for hjelpen med tyding, og til Ingmar for god forklaring på pm
Gjør et siste forsøk for å se at jeg får lagt inn vedlegget:
Hilsen Trine Lise

Gjør et siste forsøk for å se at jeg får lagt inn vedlegget:
Hilsen Trine Lise
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.