Kjøpes: Bygdebøker Enebakk
Moderator: MOD_kjopsalg
Kjøpes: Bygdebøker Enebakk
Ønsker å kjøpe bygdebøker fra Enebakk.
- Tone Eli Moseid
- Sted: TØNSBERG
- Kontakt:
Re: Bygdebøker Enebakk
Hei!
Med mindre du ønsker å kjøpe dem brukt, kan du henvende deg til Enebakk kommune, servicetorget og kjøpe dem derfra, i hvert fall bind 2: 64 99 20 00 / [email protected]
I følge nettsidene til kommunen er bind 1 og 3 for tiden utsolgt, men vil være å få kjøpt igjen i løpet av 2006. Denne "nyheten" er datert november 2005, så det er jo håp om at dette har skjedd nå?
Med mindre du ønsker å kjøpe dem brukt, kan du henvende deg til Enebakk kommune, servicetorget og kjøpe dem derfra, i hvert fall bind 2: 64 99 20 00 / [email protected]
I følge nettsidene til kommunen er bind 1 og 3 for tiden utsolgt, men vil være å få kjøpt igjen i løpet av 2006. Denne "nyheten" er datert november 2005, så det er jo håp om at dette har skjedd nå?
mvh Tone Eli Moseid
Les dette før du poster din melding
- Laila Normann Christiansen
- Sted: OSLO
- Kontakt:
Jeg kommer stadig tilbake til dette:
Når dere leter etter bygdebøker for en eller annen kommune/bygd, kontakt kulturkontor eller historielag! Brukte bøker fra f.eks. antikvariater koster "skjorta"! Ta dere tid til å ta en telefon!
Når dere leter etter bygdebøker for en eller annen kommune/bygd, kontakt kulturkontor eller historielag! Brukte bøker fra f.eks. antikvariater koster "skjorta"! Ta dere tid til å ta en telefon!
med vennlig hilsen
Laila N. Christiansen
Moderator: Akershus/Oslo, Emigrasjon USA
Les dette før du poster din etterlysning
Laila N. Christiansen
Ser at svaret mitt er borte, så jeg prøver på nytt:
Jeg HAR tatt en telefon . Jeg har sjekket med historielaget og kommunen, og bygdebøkene ligger til innbinding. Derfor prøver jeg å få tak i brukte bøker.
Hilsen Marit
Jeg HAR tatt en telefon . Jeg har sjekket med historielaget og kommunen, og bygdebøkene ligger til innbinding. Derfor prøver jeg å få tak i brukte bøker.
Hilsen Marit

- Laila Normann Christiansen
- Sted: OSLO
- Kontakt:
Hei!
http://www.antikvariat.net forteller om ublue priser:
'
KIRKEBY, BIRGER: Enebakk. Bygdebok. Bind 1. Gards- og slektshistorie for Stranda og nordre del av Kirkebygda. 1981. Leks 8vo. 621 s. illustrert. Orig. skinnryggbd.
NOK 750 · ask Ruuds Antikvariat, Oslo (NO) · RUD63192 ·
KIRKEBY, BIRGER: Enebakk. Bygdebok. I - III. 1981 - 91. Orig. skinnbd. 622 + 690 + (2) + 838 s. Illustrasjoner. Karter.
NOK 2.000 · ask Ruuds Antikvariat Mysen, Mysen (NO) · RUM47989 ·
KIRKEBY, BIRGER: (ENEBAKK) Enebakk bygdebok. Bind I. Gards - og slektshistorie for Stranda og nordre del av Kirkebygda. Oslo 1981. 8vo. 622 p. Illustrert. Orig. skinnryggbd.
NOK 600 · ask J.W. Cappelens Antikvariat, Oslo (NO) · CAP47368 ·
Tror jeg hadde fått lånt dem inn til mitt bibliotek så lenge, for så å kjøpe dem når de kom fra innbinder .. :
http://www.antikvariat.net forteller om ublue priser:
'
KIRKEBY, BIRGER: Enebakk. Bygdebok. Bind 1. Gards- og slektshistorie for Stranda og nordre del av Kirkebygda. 1981. Leks 8vo. 621 s. illustrert. Orig. skinnryggbd.
NOK 750 · ask Ruuds Antikvariat, Oslo (NO) · RUD63192 ·
KIRKEBY, BIRGER: Enebakk. Bygdebok. I - III. 1981 - 91. Orig. skinnbd. 622 + 690 + (2) + 838 s. Illustrasjoner. Karter.
NOK 2.000 · ask Ruuds Antikvariat Mysen, Mysen (NO) · RUM47989 ·
KIRKEBY, BIRGER: (ENEBAKK) Enebakk bygdebok. Bind I. Gards - og slektshistorie for Stranda og nordre del av Kirkebygda. Oslo 1981. 8vo. 622 p. Illustrert. Orig. skinnryggbd.
NOK 600 · ask J.W. Cappelens Antikvariat, Oslo (NO) · CAP47368 ·
Tror jeg hadde fått lånt dem inn til mitt bibliotek så lenge, for så å kjøpe dem når de kom fra innbinder .. :

med vennlig hilsen
Laila N. Christiansen
Laila N. Christiansen
- Tone Eli Moseid
- Sted: TØNSBERG
- Kontakt:
Jeg vet at de er til innbinding nuh! Ta en telefon til uka og spør, det kan lønne seg.
mvh Tone Eli Moseid