Noen roter iblant?

Moderatorer: MOD_Kildereg, MOD_Generellt

Svar
dn30855
Sted: SAUPSTAD

Noen roter iblant?

Legg inn av dn30855 » 12. januar 2014 kl. 11.00

slettet
Sist redigert av dn30855 den 13. januar 2014 kl. 6.09, redigert 1 gang totalt.

dn22209
Sted: HØVIK

Re: Noen roter iblant?

Legg inn av dn22209 » 12. januar 2014 kl. 13.01

Siden startinnlegget i denne tråden er slettet velger jeg å slette mitt innlegg.
Sist redigert av dn22209 den 13. januar 2014 kl. 10.48, redigert 2 ganger totalt.

dn30855

Legg inn av dn30855 » 12. januar 2014 kl. 13.12

Hei Kjell Einar

Det du skriver er en veldig grei kommentar. Jeg tenkte jeg skulle skrive under, Kommentar ikke nødvendig, da jeg bare ville opplyse litt i forhold til den damen som henvendte seg til meg. Så syntes jeg det var litt rart at ikke noen skulle kunne si noe om dette, om de følte for det, og mente at kommentarene var velkommen, positiv eller negativ, så for meg er det helt greit. Alle må ha rett til å si sin mening.

Mvh

Kjell

Brukeravatar
Helge Bjerkevoll
Sted: REKDAL
Kontakt:

Legg inn av Helge Bjerkevoll » 12. januar 2014 kl. 13.59

"Noen roter iblant?"

Noen? Gjør vi ikke det alle sammen da :)

Skal forumet fungere så må det være en form for moderering. Blir det alt for rotete så vil vi miste flere debattanter enn vi får inn.

Men det skal ikke være slik at enhver gjennom private meldinger eller direkte i debatten kommer med kritikk om andre debattanter. Om noen mener ting andre skriver er kritikkverdig så får de henvende seg til moderator med sin kritikk. Og synes moderator det er grunn til å ta ting opp med en debattant så må han gjøre det på en høflig måte.
Er moderator i tvil om noe så tar han det opp med de andre moderatorene for å handtere det på en best mulig måte.

Debattanter som får kritikk i private meldinger eller i forumet og synes dette er plagsomt bør henvende seg til moderator eller admin. som en finner her:
https://slektsforum.slektogdata.no/viewforum.php?f=2263

Om en synes dette er vanskelig så ta det opp privat med noen som en har tillit til slik som kjenningen til Kjell har gjort :)

dn30855

Legg inn av dn30855 » 12. januar 2014 kl. 15.06

:)

Ivar Ståle Ertesvåg
Sted: TRONDHEIM
Kontakt:

Legg inn av Ivar Ståle Ertesvåg » 12. januar 2014 kl. 21.15

Kjell... du formulerer deg slik at ein skal verte flau over å ta til motmæle, ikkje sant?

Inntrykket mitt (subjektivt) er at det du skriv er svært lite vanleg her.

Eg tok meg bryet med å søkje opp ordet "rot" her i forumet. 329 treff fekk eg i heile Slektsforum.
Så såg eg etter i alle emna (med ordet "rot") som hadde kvinneleg trådstartar og som hadde vore sidan starten av 2012, altså vel to år.

Ein del dreia seg om gardsnamnet "Rot" (m.a. 4 gardar på Sunnmøre). Mange dreia seg om rot i eigne notat ("eigenvurdert" om du vil), eller rot i kjelder (føring av kyrkjebok, t.d.).
I nokre tilfelle vart det konstatert noko slikt som "dette vert berre rot" - når opplysningar spriker (t.d. frå ulike kjelder).
Eg fann ikkje noko tilfelle der nokon skulda ein kvinneleg trådstartar for rot.

Det fortel - objektivt - at slike skuldingar ikkje er vanlege.

Eg såg ikkje gjennom alle trådar med mannleg trådstartar - berre dine.
Og ja... du har, som kanskje den einaste i Slektsforum, vorte påtala to gongar på ein
månad for å lage rot i eigne spørsmål. Eg vurderer ikkje om det var rettmessig eller ikkje,
men observerer at det har skjedd.
Med nær 300 innlegg er du ingen nykomling i forumet.

og... før nokon triv til tastaturet:
Bortsett frå ei subjektiv vurdering i linje 2, er det eg har skrive her observasjonar, faktabasert,
og kan etterprøvast.

dn30855

Legg inn av dn30855 » 12. januar 2014 kl. 22.05

Hei Ivar
Har du oppfattet innlegget slik, så beklager jeg. Det har aldri vært min hensikt. Jeg er vel ikke alltid den som sitter på det, om det er noe jeg ikke liker. Jeg hadde på tro og ære lovet denne kvinnen å skrive et slikt innlegg, for hun hadde snakket med meg en del om dette. Om det ble ris eller ros til meg, fikk bare stå sin prøve. Jeg har da vel vært mann nok til å ta til motmæle om det har vært nødvendig. Skal på ingen måte rose meg av å være den som har best folkeskikk. Hadde noen andre kommet med noe lignende, så hadde jeg vel til dels vært enig. Jeg hadde så overhodet ikke tenkt å komme med forslag til nytt regelverk for god folkeskikk. Synd om dette skulle misforståes på damens vegne. Å tale andres sak, er nå engang slik ikke alltid like populært, så jeg får bare ta støyten.

Mvh

Kjell

Ivar Ståle Ertesvåg
Sted: TRONDHEIM
Kontakt:

Legg inn av Ivar Ståle Ertesvåg » 12. januar 2014 kl. 22.51

Kjell: Det eg påpeika var at - ved å undersøkje - fann eg ingen tilfelle der ei kvinne dei to siste åra hadde fått slengt til seg noko slikt som du siterte.

Det kan ha minst tre forklaringar. Dei to første er spekulative, men den tredje er plausibel: Av og til vert ei utsegn som "dette vert berre rot" - om motstridande opplysningar - oppfatta som "du lagar berre rot" - eller verre, som "du er ein idiot".

Slikt kan hende. Når eit menneske har ein "nevrotisk sjukdom" (ditt omgrep, det kan femne nokså vidt), kan det hende ein berre må rekne med skjer no og då.

Dette er det vanskeleg for ein forumdeltakar å gardere seg mot. Det treng ikkje vere brot på god folkeskikk eller forumreglar. Ein må nesten kunne rekne med at lesaren les det ein skriv, og ikkje heilt andre ting.

Svar

Gå tilbake til «Generelt»