Jeg trenger en link til en kirkekalender for 17 og 18 hundretallet.

Hilsen Jan Lunde
Moderatorer: MOD_Kildereg, MOD_Generellt
Roar Dalen skrev:Disse er ok kalendre:
Ivar Ertesvåg skrev:Så langt eg kan sjå, er kalendaren på dinslekt (Leif Erik si lenkje) rett;
iallfall er openberring/heilage 3 kongars dag, Maria bodskapsdag og alle helgens dag rett.
Den einaste innvendinga eg ser er at kyndelsmesse, jonsok/st.Hans, mikkelsmesse, 3.påskedag og 3.juledag er med som om dei var helgedagar etter 1771, medan 2.pinsedag er ikkje med.
Sigve Holmen skrev:Jeg setter stor pris på flere tilbakemeldinger på kalenderen!
Jan-Thore Solem skrev:Hva med å legge til det latinske navnet for pinsedag i kalenderen?
(Det finnes i ordlisten din, men hadde vært greit om det også lå i kalenderen.)
Jeg har sett det brukt i noen kirkebøker, og som nybegynner har jeg brukt "ekstra tid" på å finne det ut......
Sigve Holmen skrev:Godt poeng! Dette er nå tatt til følge.
Sigve Holmen skrev:Godt poeng! Dette er nå tatt til følge.
Ivar Ertesvåg skrev:Eit par ting til du sikkert kan legge inn:
1) Frå 1721 til 1766 var 13.januar helgedag i Noreg (usikker på Danmark).
Det var "Takkseiingsfesten for frigjeringa av Noreg", til minne om at den siste svensken forlet landet 13.januar 1719. (Gregoriansk/Norsk kalendar, svenskane hadde sin eigen). Det var Armfeldt sine menn - dvs. den delen som overlevde turen over Tydals-fjella - som trekte seg ut av Trøndelag etter at Karl 12 fall ved Halden (Fredrikshald) i november.
2) Det ser ut til at tysdag 28.oktober 1749 var helgedag. Det var "Jubelfest" ("Dies jubilate", "Jubelprædiken", m.fl.) for å markere 300-årsdagen for Oldenborgarane som danske/norske kongar. Kristian I vart kruna 28.okt. 1449.
Og ein ting til: Ein knapp for "Eitt år fram" og ein for "eitt år bak" (gjerne både oppe og nede) hadde vore greit.
Sigve Holmen skrev:Ivar Ertesvåg skrev:Disse helligdagene hadde jeg ikke hørt om før. Hvilken kalender / kilde finner man dem i? Jeg har i alle tilfelle lagt dem til i min kalender.