DIStreff bidrag fra tidligere medlemmer

Tjenesten som finner andre medlemmer som forsker på samme personer som deg

Moderator: MOD_DIStreff

Låst
dn13489
Sted: RÆLINGEN
Kontakt:

DIStreff bidrag fra tidligere medlemmer

Legg inn av dn13489 » 28. januar 2006 kl. 23.07

Hei

Lurer litt på hvor lenge bidrag fra tidligere medlemmer blir liggende i DIStreff-basen? Ser at mange av "mine" fortsatt ligger der uten at jeg kan klatre eller få fram ytterligere informasjon siden jeg ikke lenger er medlem.

Mvh
Hanne Johnsrud
Rælingen

Brukeravatar
dn01013
Sted: SONGE
Kontakt:

Re: DIStreff bidrag fra tidligere medlemmer

Legg inn av dn01013 » 29. januar 2006 kl. 2.00

Hanne Johnsrud skrev:Hei

Lurer litt på hvor lenge bidrag fra tidligere medlemmer blir liggende i DIStreff-basen? Ser at mange av "mine" fortsatt ligger der uten at jeg kan klatre eller få fram ytterligere informasjon siden jeg ikke lenger er medlem.

Mvh
Hanne Johnsrud
Rælingen

Ikke evig i hvertfall :-)
Når noen får tilslag får de mulighet til å skrive til meg for å be meg videresende.
Det som da skjer er at jeg går inn og videresender til mailadressen som er oppgitt i adresseregisteret. hvis det ikke fungerer lenger så stopper det der.

Alle som er utmeldt kan fortsatt oppdatere sin adresseinformasjon ved normal prosedyre på http://www.disnorge.no/DISadmin, logg inn med brukernavn og passord. Du vil da få beskjed om at du er utmeldt, men lenk til adresseoppdatering skal likevel fortsatt virke. Det lønner seg å holde den informasjonen ajour.
Noen har jo blitt utmeldt fordi blader og giro kommer i retur pga. adresse ukjent. Da kan man fortsatt ha sjanse til å melde seg inn igjen.

Om utmeldte medlemmer ønsker å melde seg inn på nytt sender man mail til [email protected] og ber om å få tilsendt giro.

Ønsker man bidrag strøket snarere enn ellers (ca. 5 år), sender man melding til [email protected] og ber om eksplisitt stryking.

Låst

Gå tilbake til «DIStreff - GEDtreff»