Klokka i Slektsforum, innstilling.

Her kan du stille spørsmål om Slektsforum

Moderator: admin

Svar
Brukeravatar
Helge Bjerkevoll
Innlegg: 3141
Registrert: 10. desember 2004 kl. 22.15
Sted: REKDAL
Kontakt:

Klokka i Slektsforum, innstilling.

Legg inn av Helge Bjerkevoll » 12. februar 2021 kl. 13.00

Noen har kanskje lagt merke til at tiden som vises på innlegg i slektsforum ikke stemmer. Da er det greit å stille klokka.

Trykk på trekanten bak navnet ditt oppe i høyre hjørne. (pil på bilde 1). Du vil da få opp valget Brukerkontrollpanel og trykker på det. 
Skjermbildet du kommer inn på da har flere valg. For å stille klokka klikker du på Systempreferanse.  
Da vil du få opp bilde 2 med Min tidssone. Klikk på feltet der (grønn pil) og velg din tidssone. I Norge velger du UTC + 01.00 
Når tidssone er valgt så trykk på SEND  





Bilde 1
Bilde
Bilde 2
Bilde
 
 
 
 

Ivar Ståle Ertesvåg
Innlegg: 5491
Registrert: 12. desember 2004 kl. 13.08
Sted: TRONDHEIM
Kontakt:

Re: Klokka i Slektsforum, innstilling.

Legg inn av Ivar Ståle Ertesvåg » 12. februar 2021 kl. 22.02

Alle klokkeslett i forumet er tydelegvis omrekna til den sona eg har valt. Når eg endrar tidssone, vert tidspunktet for alle innlegg endra.
Det er i og for seg logisk, slik at ikkje eit innlegg frå Alaska er ferdigdiskutert lenge før det er lagt inn.
Men det vil også seie at programvaren reknar om kvart einaste klokkeslett for kvar brukar, kvar gong vi ser på på dei.

Forumet er uvanleg tregt samanlikna med det meste anna, og dette må vere ein av grunnane (av sikkert fleire).
Alternativet er at forumet hadde ei felles tidssone for alle (norsk tidssone), som ikkje endra seg.
Då kan tidspunktet for kvart innlegg verte låst når det er lagt inn, og ein sparer all omrekninga.

Brukeravatar
Helge Bjerkevoll
Innlegg: 3141
Registrert: 10. desember 2004 kl. 22.15
Sted: REKDAL
Kontakt:

Re: Klokka i Slektsforum, innstilling.

Legg inn av Helge Bjerkevoll » 13. februar 2021 kl. 10.35

Interessant. 

Meiner og at forumet hadde klart seg med ei tid som burde vare Sentraleuropeisk tid (CET). 

Om det hadde hjulpet på farta her så hadde det vore fint. For eg og merker at det er litt tregt. 


Vi får høyre med IT-folket. 
 
 
mvh Helge Bjerkevoll
http://www.bjerkevoll.net/

Svar

Gå tilbake til «Informasjon om Slektsforum»