Endring av bostedsadresse

Her kan du stille spørsmål om Slektsforum

Moderator: admin

Svar
gj26092
Innlegg: 272
Registrert: 25. februar 2017 kl. 11.50
Sted: SKI

Endring av bostedsadresse

Legg inn av gj26092 » 3. juli 2020 kl. 10.37

Jeg har flyttet og har i lengre tid forsøkt å endre adressen i profilen min uten å lykkes. Det kommer opp en melding om at informasjonskapsler må slettes, uten at dette hjelper så veldig. Spiller jo egentlig ikke noen stor rolle, men når først adressen er oppført kan den jo like godt være riktig.

Brukeravatar
Paul Johan Hals
Innlegg: 13013
Registrert: 17. oktober 2007 kl. 20.33

Re: Endring av bostedsadresse

Legg inn av Paul Johan Hals » 3. juli 2020 kl. 13.10

Siden du, i likhet med meg, er registrert som gjestebruker (gj-nummer) er det ikke mulig å endre annet i profilen din enn bildet. Send en melding til admin og be dem endre det nødvendige. Kanskje du er heldig. Jeg prøvde å få endret e-post adressen min for en del år siden. han som da var admin (Jan Eri) ordnet dette, men desverre etter ca ett år var den plutselig tilbake til den adresse jeg ikke lengre hadde. Jeg kontaktet Jan på nytt. Han satt desverre ikke med den jobben lengre, men videreformidlet den - uten at det hjalp.
Håper du er heldigere. Lykke til

Mvh Paul

gj26092
Innlegg: 272
Registrert: 25. februar 2017 kl. 11.50
Sted: SKI

Re: Endring av bostedsadresse

Legg inn av gj26092 » 3. juli 2020 kl. 18.54

Takk for informasjonen. Ser ikke ut til at dette er noe å bruke krefter på. De som kjenner meg vet jo hvor jeg bor likevel :roll:

Brukeravatar
dn04977
Innlegg: 1752
Registrert: 14. november 2004 kl. 18.33
Sted: SØVIK
Kontakt:

Re: Endring av bostedsadresse

Legg inn av dn04977 » 3. juli 2020 kl. 22.37

Det er dessverre ikkje så mange frå administrasjonen her som bryr seg her lenger...

Kanskje det blir betre når det nye forumet dukker opp eingang i framtida :roll:

Mvh
Ingmar 8)
mvh Ingmar Seth

Slektsblogg: http://ingmarsblogg.blogspot.com/

Slektsdatabase: http://ingmarseth.net/

Svar

Gå tilbake til «Informasjon om Slektsforum»