Manntall 1701 for Salten fogderi

Moderatorer: MOD_Kildereg, MOD_Slektsfaglig

Svar
Lina Sjølie
Innlegg: 104
Registrert: 11. mai 2015 kl. 0.05
Sted: MOSS

Manntall 1701 for Salten fogderi

Legg inn av Lina Sjølie » 17. januar 2019 kl. 21.06

Når jeg søker i den transkriberte versjonen av 1701-manntallet hos digitalarkivet får jeg bare resultater fra Evenes/ Lødingen og Steigen. (Selv om jeg velger spesifikt fks Sørfold i "Finn kilde"-menyen). Er ikke manntallet for resten av fogderiet transkribert? Noen som vet?

Hadde det bare vært enkeltopplysninger jeg lette etter, kunne jeg jo lett det fram i den skannede originalen, men det blir litt mye jobb når jeg skal se mange opplysninger i sammenheng.

Ivar Ståle Ertesvåg
Innlegg: 5496
Registrert: 12. desember 2004 kl. 13.08
Sted: TRONDHEIM
Kontakt:

Re: Manntall 1701 for Salten fogderi

Legg inn av Ivar Ståle Ertesvåg » 18. januar 2019 kl. 8.43

Etter omlegging(ar) i Digitalarkivet er det ein del kjelder som gjev seg ut for å vere heile fogderi (eller andre einingar), men som er berre eitt eller nokre av tinglaga (andre deleiningar). Det kan vere det som har skjedd her.

Du kan sikkert kontakte dei to som står som bidragsytarar til det som er der https://www.digitalarkivet.no/source/38464
Dei er sannsynlegvis nærast til å vite om nokon har gjort jobben for Gildeskål fjerding og/eller Bodø prestegjeld (som er resten av Salten futedøme) - eller er i gang med det.
Elles må du vel kanskje gjere jobben sjølv. Det er registrert 1465 personar i dei to prestegjelda. Dette er om lag halve futedømet, så det skulle vere om lag like mange att. Det er ein overkomeleg jobb.

Lina Sjølie
Innlegg: 104
Registrert: 11. mai 2015 kl. 0.05
Sted: MOSS

Re: Manntall 1701 for Salten fogderi

Legg inn av Lina Sjølie » 18. januar 2019 kl. 19.05

Takk for svaret, problemet er jo ikke i seg selv at resten av Salten ikke er registrert, men at det utgir seg for å være komplett, som du sier. Det er en stor forskjell på «Det finnes ingen Einar i Bodø i 1701» og «materialet er ikke registrert».


(Da min kompetanse på å lese gotisk håndskrift ikke akkurat har passerte begynnerstadiet tror jeg at jeg overlater den jobben til noen andre. Eventuelt får jeg komme sterkere tilbake senere)

Ivar Ståle Ertesvåg
Innlegg: 5496
Registrert: 12. desember 2004 kl. 13.08
Sted: TRONDHEIM
Kontakt:

Re: Manntall 1701 for Salten fogderi

Legg inn av Ivar Ståle Ertesvåg » 18. januar 2019 kl. 20.47

Det er eit problem som har kome til ved ei av omleggingane i Digitalarkivet.
Det som frå først av var avskrift av Ekstraskatten 1762 for Ulstein prestegjeld, vart på eit tidspunkt (tilsynelatande) for heile Sunnmøre (10 prestegjeld).

Du bør ta det opp med digitalarkivet. Det er ikkje sikkert det er noko stor sak å gjere endringar for at det skal sjå ut som det det er. Men dei må vite om det først.

Svar

Gå tilbake til «Kilder og metode»